|
Ana Menü | |
Forumlar | |
| |
| SDL Kütüphanesi Kullanımı |
Üyemiz Ozan Emirhan Bayyurt {ragnor} 'un hazırlamış olduğu "SDL Kütüphanesi Kullanımı" isimli oldukça kapsamlı döküman sitemizin "Dökümanlar/Oyun Yapımı(Genel)" bölümüne eklenmiştir.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 13.07.2005 Saat: 11:55 (196 okuma)
(Devamı... | 2 yorum | Puan: 5)
|
|
| Blitz3d - 3. Boyuta Giriş |
Üyemiz Nomax 'ın yazmış olduğu bu dökümanda BlitzBasic dili kullanılarak 3 boyutlu programlamaya bir giriş yapılıyor.
Dökümana sitemizin "Dökümanlar/OyunYapımı (Genel)" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 11.07.2005 Saat: 17:40 (147 okuma)
(Devamı... | 2 yorum | Puan: 0)
|
|
| Win32 OpenGL Temel Kodu - GLwoy1.0 |
Üyemiz Vedat Meydaneri 'nin hazırlamış olduğu bu örnekte kullanımı çok kolay olan bir Windows OpenGL başlangıç kodu verilmektedir. Kod içerisinde değişiklikler yaparak en kısa yoldan OpenGL programlamaya giriş yapabilirsiniz. Özellikle Kod.cpp içerisinde yer alan SahneyiCiz() isimli fonksiyonun içerisine istediğiniz OpenGL komutlarını yazarak sonuçları olaylıkla gözlemleyebilirsiniz. Bu kod yeni başlayanları yıldırabilecek karışık pencere açma ve persfektif ayarlama fonksiyonelliklerini sizin yerinize gerçekleştirmektedir.
Dökümana sitemizin "Dökümanlar/OpenGL" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 04.05.2005 Saat: 11:41 (117 okuma)
(Devamı... | 2 yorum | Puan: 5)
|
|
| Müzikte Temel Akor Kullanımı |
Üyemiz billoscar ın hazırlamış olduğu Müzikte Temel Akor Kullanımı isimli döküman sitemizin "Dökümanlar(OyunYapımı(Genel)" bölümüne eklenmiştir.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 04.05.2005 Saat: 10:29 (45 okuma)
(yorumlar? | Puan: 0)
|
|
| Metin Tabanlı Basit Bir Model Formatı Oluşturma |
Üyemiz Göksel 'MadProgrammer' Göktaş 'ın hazırlamış olduğu bu kod/döküman ı inceleyerek metin tabanlı formatları nasıl parse edip programınızda gösterebileceğiniz konusunda bilgi edinebilirsiniz.
Dökümana sitemizin "Dökümanlar/OyunYapımı(OpenGL)" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 11.04.2005 Saat: 13:30 (40 okuma)
(yorumlar? | Puan: 1)
|
|
| OpenGL ile Doku Sıkıştırma |
Bu dökümanda artık neredeyse tüm oyunlar tarafından standart olarak başvurulan doku sıkıştırma teknolojisini OpenGL ile nasıl kullanabileceğimizi anlatmaya çalıştım. Dökümanı okuyup örnek kodları inceledikten sonra kolaylıkla DDS dosyalarını kendi projelerinizde de kullanabileceksiniz.
Bu dökümana sitemizin "Dökümanlar/OpenGL" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 08.04.2005 Saat: 11:07 (38 okuma)
(yorumlar? | Puan: 5)
|
|
| C/C++ da Fonksiyonlar |
Üyemiz Barış S. Uşaklı (Black_Knight) nın hazırlamış olduğu bu dökümanda c/c++ da fonksiyonların kullanımı ayrıntılı olarak incelenirken, referans ile çağırma, aşırı yükleme (overloading) ve ön tanımlı parametreler (default parameters) gibi konulara da açıklık getiriliyor.Bu dökümanı özellikle c/c++ a yeni başlayan arkadaşlara siddetle tavsiye ediyoruz.
Bu dökümana sitemizin "Dökümanlar/OyunYapımı(Genel)" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 09.03.2005 Saat: 10:11 (68 okuma)
(yorumlar? | Puan: 5)
|
|
| SDL ile Pong Yapalım |
Üyemiz stroma nın hazırlamış olduğu bu dökümanda klasik pong oyununun SDL kullanılarak gerçekleştirimi adım adım anlatılıyor.
Bu dökümana ve örnek VC++ 6.0 kod dosyalarına sitemizin "Dökümanlar/OyunYapımı(Genel)" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 02.03.2005 Saat: 11:16 (109 okuma)
(Devamı... | 1 yorum | Puan: 5)
|
|
| 3ds Model Formatı |
Üyemiz stroma nın yazmış olduğu bu dökümanda yaygın olarak kullanılan 3ds model formatının nasıl yüklenip gösterileceği örnek kodlar ile anlatılmakta.
Bu dökümana sitemizin "Dökümanlar/OpenGL" bölümünden ulaşabilirsiniz.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 02.03.2005 Saat: 10:46 (98 okuma)
(yorumlar? | Puan: 3)
|
|
| Blitz3d - Başlangıç |
Üyelerimizden Nomax ın yazmış olduğu Blitz3d kütüphanesine giriş niteliğindeki yazı sitemizin "Dökümanlar/Oyunyapımı(Genel)" bölümüne eklenmiştir.
|
|
|
Gönderen: admin Tarih: 18.02.2005 Saat: 10:21 (221 okuma)
(Devamı... | 3 yorum | Puan: 0)
|
|
| |
Günün Resmi | |
Son 10 Döküman | |
|
|