|
Ana Menü | |
Forumlar | |
| |
Kategori: Anasayfa/Dökümanlar
Dosyaları Sırala:: Başlık (A\D) Tarih (A\D) Puan (A\D) Popülerlik (A\D) Şu anki sıralama: Başlık (A - Z)
3ds Model Formatı Tanım: Bu dökümanda 3ds dosya formatında kaydedilmiş modellerin yüklenmesi anlatılıyor. Örnek VC++6.0 projesi ile gelen kodları inceleyerek sizde bu formatı kendi projelerinizde rahatlıkla kullanabilecek duruma gelebilirsiniz.
Yazar:Stroma Sürüm: 1.0 Boyutu: 84.24 Kb Eklenme: 2-03-05 İndirme: 730 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
C/C++ da Sınırsız Sayıda Argüman Alan Fonksiyonlar Tanım: Bu dökümanda sınırsız (değişken sayıda) argüman alan fonksiyonların C/C++ ile nasıl kullanılabileceği örnek kod ile anlatılmaktadır.
Kaynak: www.cprogramming.com Çeviren: Serdar Osmanağaoğlu Sürüm: 1.0 Boyutu: 7.85 Kb Eklenme: 22-11-04 İndirme: 401 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
Cep Telefonu Oyun Yapımına Giriş Tanım: Bu dökümanda; öncelikle cep telefonu ve oyun yapımının bugüne kadar izlediği tarihsel gelişim inceleniyor. Daha sonra ise günümüzde mevcut olan platformlardan bahsediliyor. Yazının devamında cep telefonu ile oyun yapmak ve dahası bu yaptığı oyunları satarak para kazanmak isteyenler nelere dikkat etmeliler, piyasada başarılı olmak için izlenmesi gereken yol nedir gibi temel ve popüler sorulara cevaplar verilmeye çalışılıyor.
Yazar: Can Göçmenoğlu Sürüm: 1.0 Boyutu: 141.95 Kb Eklenme: 7-12-04 İndirme: 1136 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
Delphi ile Oyun Programlama - Bölüm 2 Tanım: Delphi ile oyun programlamayı anlatan bu döküman serisinin 2. dökümanında, basit 2 boyutlu, tile based bir oyun motoru gerçekleştiriliyor. İndireceğiniz paket içerisinde dökümanın kendisi dışında tüm örnek kaynak kodları da bulunmakta.
Yazar: Levent Baykan Bayar Sürüm: 1.0 Boyutu: 334.23 Kb Eklenme: 14-08-03 İndirme: 1152 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
Depli ile Oyun Programlama - Bölüm 3 Tanım: Bu dökümanda delphi ile 3 boyutlu programlamaya bir giriş yapılıyor. Döküman ile birlikte örnek delphi kodları da bulunmakta.
Yazar: Levent Baykan Bayar Sürüm: 1.0 Boyutu: 21.35 Kb Eklenme: 14-10-04 İndirme: 512 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
DOT3 BumpMapping Tanım: Bu tutorial da en basit ve hızlı haliyle DOT3 per-pixel lighting
örneği olarak popüler bumpmapping efekti oluşturuluyor. Program Sulaco Delphi Kod şablonu üzerine kurulu olup C++ şablonu Sulaco'nun web sayfasından temin edilebilir. Sürüm: Boyutu: 530.87 Kb Eklenme: 23-09-04 İndirme: 277 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
Flash ile Basit Karakter Fiziği Modelleme Tanım: Özellikle platform oyunlarında yer alan karakterlerin gerçekçi hareketini sağlamak için zıplama, düşme, sürtünmeden etkilenerek yavaşlama gibi bazı temel fiziksel özelliklerin nasıl programlandığını merak ediyorsanız aşağıdaki örnek flash proje dosyasını inceleyin. Kod içerisinde bulunan açıklama satırlarından da faydalanarak sizde oyunlarınızda bu tarz temel basit fiziksel özellikleri gerçekleştirmeyi öğrenin. Sürüm: 1.0 Boyutu: 9.57 Kb Eklenme: 10-02-05 İndirme: 514 Puan: 10 (1 Oy Ver) Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
GameTutorialsCom - For Döngüsü Tanım: Bu makalede for döngüsünün ne olduğu ve nasıl kullanılacağı anlatılmıştır. Ayrıca klavye ile bilgi girişi konusu tekrar gözden geçirilmiştir.
Yazan: DigiBen
Çeviren: Faruk Erdem Öncel
Sürüm: 1.0 Boyutu: 94.00 Kb Eklenme: 16-02-04 İndirme: 418 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
GameTutorialsCom - For Döngüsü 2 Tanım: Bu makalede for döngüsü kullanımı konusuna devam edilmiştir.
Yazan: DigiBen
Çevire: Faruk Erdem Öncel
Sürüm: 1.0 Boyutu: 89.36 Kb Eklenme: 16-02-04 İndirme: 361 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
GameTutorialsCom - Klavye Bilgi Girişi Tanım: Bu makalede klavye ile nasıl bilgi girişi yapılacağı anlatılmıştır.
Kullanılan Fonksiyon/İşlevler: cout, cin
Yazar: DigiBen
Çeviren: Faruk Erdem Öncel
Sürüm: Boyutu: 129.63 Kb Eklenme: 26-01-04 İndirme: 556 Ana Sayfa | Puan Ver | Detaylar
Sayfa Seçin: 1 2 [ Sonraki Sayfa >> ] |
|
|
| |
Günün Resmi | |
Son 10 Döküman | |
|
|