Hoşgeldiniz: OyunYapimi.org
 
Ara
Konular
  Üye Olun!    
Ana Menü
 Ana Sayfa
 Anketler
 Dosyalar
 Dökümanlar
 Forum
 Haber Arşivi
 WWW Linkleri
 Üye Listesi

Forumlar
Forumlarda Arama
 
[ Ara ]
Son yazilanlar

free ebooks - 2004-05-16 14:47 free ebooks...
oyun yazmak için - 2004-05-15 11:13 oyun yazmak için...
Sinus dalgası - 2004-05-14 19:21 Sinus dalgası...
Demosu yakında... - 2004-05-06 15:11 Demosu yakında......
Depth Test - 2004-05-03 20:55 Depth Test...
forum mesajlarini duzenlemek - 2004-05-03 19:34 forum mesajlarini ...
Başka Programlara Erişmek - 2004-05-03 17:44 Başka Programlara ...
Güzel bir e-book bağlantısı.. - 2004-05-03 16:06 Güzel bir e-book b...
Okyanus Dalgasi - 2004-05-03 16:00 Okyanus Dalgasi...
3d Shoot em up - 2004-05-03 15:57 3d Shoot em up...
Esnek Güç - 2004-05-03 13:32 Esnek Güç...
UltimateGameProgramming.com - 2004-05-03 12:29 UltimateGameProgra...
Function Pointer Nedir ne ise yarar - 2004-05-03 01:35 Function Pointer N...


Konu Disi


LAMER - 2004-05-10 01:58 LAMER...
anasafa yok forum var - 2004-05-08 16:01 anasafa yok forum ...
Anasayfa Kapali  Fakat.. - 2004-05-06 15:05 Anasayfa Kapali F...
Texture Arşivi - 2004-05-03 01:39 Texture Arşivi...
Yeni Kitap: Elektronik Hobi - 2004-05-03 00:29 Yeni Kitap: Elektr...
3DTURK - 2004-05-02 23:27 3DTURK...
Online Oyun - 2004-05-02 19:27 Online Oyun...


Splatt Forum


Konuyu açan kişi: deniz

OyunYapimi.org : Index » » Konu Dışı » » Çalıntı Copy paste
  
4 sayfalar ( 1 | 2 | 3 | 4 )
Yazar Çalıntı Copy paste
Ziyaretci



Üyelik tarihi
24-04-2003

Mesajlar : 63

OFF-Line

 Yollanan 26-04-2004 at 16:35   
Quote:

hazır motor = copy&paste
c++ bir geliştirme platformu = copy&paste
visual basic = copy&paste



tamam ferit, kızma hemen..

benzerlik, başkasının yaptığı bişeyleri kullanma yönünden.. Yoksa, kimsenin hazır motor kullananlara bişey dediği yok. Medal of Honor gibi bir şaheser de (en severek oynadığım oyunlardan biriydi..) sonuçta Q3 motoru ile yapıldı.

Kastettiğim manada, senin yukarda dediklerin de doğru oluyor... C++ ı yazan adamların TOOL unu kullanıyoruz biz de program yazarken.. O yüzden herşeyi ASSEMBLY ile yapalım. hatta kendi makinemizi yapalım ) O zaman tamamen kendi oyunumuz olur.. (mu??)



 Profil  www    Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 26-04-2004 at 19:39   
Tabi kullandigin programda seni sinirliyor bir derece. Ama ne kadar basitten baslarsak (alacaksin onune bos sayfayi kodlamaya baslayacaksin) o kadar ozgun olur yapacagimiz calisma...

 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
akyalcingames



Üyelik tarihi
15-02-2004

Mesajlar : 77

OFF-Line

 Yollanan 27-04-2004 at 09:23   


[ Bu mesajı düzenleyen: akyalcingames _FIL 02-05-2004 06:35 ]

 Profil    Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 27-04-2004 at 14:02   
Ama sen komplex yapmissin bu konuda?..
Relax genc...

 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
akyalcingames



Üyelik tarihi
15-02-2004

Mesajlar : 77

OFF-Line

 Yollanan 27-04-2004 at 23:35   


[ Bu mesajı düzenleyen: akyalcingames _FIL 02-05-2004 06:35 ]

 Profil    Düzenle  Gönder
mentat



Üyelik tarihi
15-10-2002

Mesajlar : 287

OFF-Line

 Yollanan 27-04-2004 at 23:58   
he he he.. evet tabi tabi..

yuru be kim tutar seni demek istedim.. dedim..

tekrar he he he bi de..



 Profil  E-posta  www   Yolla   Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 28-04-2004 at 10:43   
hırs iyidir güzeldir... ki abartmamak lazım...

 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
streamline



Üyelik tarihi
25-04-2004

Mesajlar : 12

OFF-Line

 Yollanan 28-04-2004 at 11:11   
valla unreal'in tüm versiyonlarında bile yapay zeka benden bile zekiydi.. sen hiç quake 3 nightmare modunda felan oynamadin galiba?

yapay zeka odur cunku belirli bir kritere gore yol almiyor. yerini biliyor ona gore davraniyor.. yani suanda yapacagin yapay zekalar bunlardan ustun olamaz ama genede bol şans...

 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
akyalcingames



Üyelik tarihi
15-02-2004

Mesajlar : 77

OFF-Line

 Yollanan 29-04-2004 at 08:20   
OYUNYAPIMI.ORG ilk kez inşaa edildiğinde içerde olan bi adam vardı istediği herşeyi yapabilecek biri ilk kişiyi kurtaran da o olmuştu.Bize gerçeği gösterdi ne trigonometrisi bir arttır bir azalt oluyor demişti.Sonra bir kehanet onun dönüşünü müjdeledi bu sefer matematik olgusunu yerle bir edecek insanlarımızı kurtaracaktı.Bu yüzden bizde hayatımızı OYUNYAPIMI.ORG içinde onu arayarak geçirdik.Bunu yaptık çünkü arayışın sona erdiğini düşünüyoruz...

Bir gün bi oyun yaparsam key code 'u aşağıya yazdım şifre filan araamaya çalışmayın

KEY CODE: BIR-ARTTIR-BIR-AZALT-OLUYOR

oyun yaparsam cd nin arkasına BIR-ARTTIR-BIR-AZALT-OLUYOR yazacağım

Hatta kuracağım şirketin adını (BIR-ARTTIR-BIR-AZALT-OLUYOR) A.Ş olarak kurmayı düşünüyorum.






 Profil    Düzenle  Gönder
Sith



Üyelik tarihi
09-11-2003

Mesajlar : 224

OFF-Line

 Yollanan 29-04-2004 at 11:05   
yav kardeşim burda bu mesajlara kasacağına programına kassana? çünkü hesaplarıma göre ortalama insan hayatın onu bitirmeye yetmeyecek uyumadan sabah akşam kasman lazım...

[ Bu mesajı düzenleyen: Sith _FIL 29-04-2004 11:38 ]

 Profil  www   Yolla   Düzenle  Gönder
sayfaya gider: 1 | 2 | 3 | 4
  
Atla

Splatt Forum By: Splatt.it
Versione: 3.1






Web site Engine's code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.