Dosyaları Sırala: Başlık (A\D) Tarih (A\D) Puan (A\D) Popülerlik (A\D) Şu anki sıralama: Başlık (A - Z)
Delphi ile Oyun Programlama - Bölüm 2 Tanım: Delphi ile oyun programlamayı anlatan bu döküman serisinin 2. dökümanında, basit 2 boyutlu, tile based bir oyun motoru gerçekleştiriliyor. İndireceğiniz paket içerisinde dökümanın kendisi dışında tüm örnek kaynak kodları da bulunmakta.
Yazar: Levent Baykan Bayar Sürüm: 1.0 Boyutu: 334.23 Kb Eklenme: 14-08-03 İndirme: 522 Ana Sayfa | Puan Ver | Kırık Bağlantı Bildir | Detaylar
GameTutorialsCom - For Döngüsü Tanım: Bu makalede for döngüsünün ne olduğu ve nasıl kullanılacağı anlatılmıştır. Ayrıca klavye ile bilgi girişi konusu tekrar gözden geçirilmiştir.
GameTutorialsCom - Klavye Bilgi Girişi Tanım: Bu makalede klavye ile nasıl bilgi girişi yapılacağı anlatılmıştır.
Kullanılan Fonksiyon/İşlevler: cout, cin
GameTutorialsCom_İlkProgram Tanım: Bu makalede C++ kullanılarak ekrana nasıl yazı yazdırılacağı,bir başlık dosyasının ve tüm C++ konsol programlarının temeli olan "main()" fonksiyonunun ne olduğu açıklanmıştır.
GLUI - 1 Tanım: GLUI - opengl kullanıcı arabirimi kütüphanesine giriş , dökümanı ve örnek vc++ 6.0 proje dosyaları. Ayrıca glui32.lib ve glui.h header dosyaları da bu download da yer almaktadır. Sürüm: 1.0 Boyutu: 339.90 Kb Eklenme: 23-03-04 İndirme: 56 Ana Sayfa | Puan Ver | Kırık Bağlantı Bildir | Detaylar
GLUI - 2 Tanım: GLUI - opengl kullanıcı arabirimi kütüphanesi - 2 dökümanı ve örnek vc++ 6.0 proje dosyaları. Sürüm: 1.0 Boyutu: 16.34 Kb Eklenme: 2-04-04 İndirme: 33 Ana Sayfa | Puan Ver | Kırık Bağlantı Bildir | Detaylar
Oyun Mekanizması -1 Tanım: Oyun mekanizması denince aklıma direk olarak bir sistem ve bu sistemin kontrol ettiği alt parçalar gelmekte. Sırayla parçaları ve görevlerini sayacak olursak (Not: Bu kısmı programlamadan soyut olarak mantıksal olarak değerlendirin.)... Devamı dökümanda...
Yazar: Onur Dayıbaşı Sürüm: 1.0 Boyutu: 18.81 Kb Eklenme: 15-08-03 İndirme: 514 Ana Sayfa | Puan Ver | Kırık Bağlantı Bildir | Detaylar
Oyun Mekanizması -2 Tanım: Bir önceki dökümanda direk olarak oyun programlamasının içerisine dalarak oyun mekanizmasını anlatmıştık. Bu dökümanda da oyun programlamayı yakından ilgilendiren kavramlardan bahsederek konumuza devam edeceğiz. Aşağıdaki anlatacağım bölümleri mantıksal olarak listeledim.
Donanım
İşletim Sistemi
Programlama Dilleri
Apiler
Yardımcı Yazılım Paketleri