Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - SpellCasters'in yeni grafikleri
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

SpellCasters'in yeni grafikleri
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 6:42 pm    Mesaj konusu: SpellCasters'in yeni grafikleri Alıntıyla Cevap Ver

Yeni grafikler icin; http://spellcasters.thelastmage.com
Norman SpellCasters takimina grafikci olarak katildi. Ilk 3 ssdeki yeni backgroundlar hakkinda yapici yorumlar yaparsaniz bunlar oyunun grafiklerinin gelismesine yardimci olacaktir, yorumlar icin simdiden tesekkurler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 6:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ilk 3 screen'deki backround'larda ilk göze çarpan hata "perspektif" ve "renk derinliği"
özellikle 2. shottaki pencere oyuklarında kendisini oldukça fazla belli ediyor bu perspektif hataları ve renk derinliği eksikliği...
bunun yanında konturlar çok gereksiz ve bütünlüğü bozucu nitelikte...
bu konturları kulllanmak zorundamısınız?
kapı-duvar-pencere korkuluğu,vs gibi atraksiyonel elemanlarda da boyut eksikliği var (bilmiyorum böyle bir çekinceniz varmıydı yaparken ama...)
sonuç olarak ilk etapta söyleyebilecelerim bunlar...
kolay gelsin, iyi çalışmalar!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 6:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

simdi oyun anime havasinda oldugu icin kontur kullanmak gerekiyordu... diger elestirilerin icinde normanin gelmesini beklemem gerekiyor Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 6:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu arada şunu da belirteyim istedim ki;
"eski 2D CellShade backround'lar çok daha şahaneydi..."

ayrıca SpellCasters commercial mı free bir yapımmıydı? onu da hatırlayamadım şimdi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 7:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

TLM forumlardan direk alıntı:

Alıntı:
Lorac Yaz:
bu arada karakterler arka fona pek uymamış... arka fona göre parlıyolar...


çok doğru bir tespit yapmış...
Anlıyorum anime olsun istiyorsunuz fakat genel anime çizgisinin çok uzağında seyrediyor şuan grafikler...
ONI'yi hatırlayınız...Bakınız o da animeydi ki bir görsel bütünlük vardı...
Size "gidin ONI yapın" demiyoruz tabii (ki zaten profesyonel prodüksiyonlarla amatör prodüksiyonlar arasında mutlaka bir kalite farkı olacaktır..) ama en azından daha "bütün" birşeyler görmeyi temenni ediyorum kendi adıma..

kontur meselesini atın bence, yada konturları parçaların kenarlarında değil de içlerinde kullanın...ne demek istediğimi tam anlatamamış olabilirim...olmazsa pazartesi bir çizim yapıp atarım, o zaman daha iyi anlaşırız Wink

Neyse...Kolay gelsin!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 7:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence renk konusunda birkaç yazı okuyun, hangi tonların birbirleriyle nasıl duracağını, hangisi üstünde hangisinin sırıtacağını fln öğrenin. Ukalalık yapmıyorum zaten bunları ben de bilmiyorum sadece bir tavsiye yanlış anlaşılmasın. Genel olarak güzel ama. Wink
Başarılar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 7:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tetanoise demiş ki:

ayrıca SpellCasters commercial mı free bir yapımmıydı? onu da hatırlayamadım şimdi...

free olmasi planlaniyor.. kazanc isini reklam vererek halletmeyi dusunuyoruz... ama zamanla ne olur bilemeyiz belki free account - premium account gibi bir sistem kurulabilir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 8:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bence gayet iyiler.. bugfixlerdeki sehir arka plani guzeldi simdi 3d olmus cok daha guzel.. zaten norman iyidir.. buarada benim arenada kullandigim texturun aynisi var Very Happy ben napcam simdi..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 9:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

1. Perspektif sorunlar görüntünün izometrik olmasından kaynaklanıyor:

Scrolling (yana kayma) olayından dolayı 3d efektini çıkarttım kameradan yani hiçbir bump vs. çıkıntı efektleri - gölgelemeler olmadı.

2.Başta tamamen çizgifilm paleti kullandım ama Level dergisi yazarı Burak Akmenek tamamen realistic hali olsun dedi.

3. Zaman çok kısıtlıydı yaklaşıp 5 saat fln vardı modellemek için.Diğer 4 harita da 1 gün içinde bitecek.

4. Görüntülerin boyutu karesi 2MB den 70 kb ye düşürüldü yani kalite renk ayrımı felan olmadı pek!

5. Ayrıca bu tarz grafiklerde kaplama kullanmazdım o taşların tek tek modellenmesi gerekirdi ama ZAMAN!!!

Eleştirilerin çoğunu ben çıktıları aldıktan sonra yapmıştım zaten yani benim gibi düşünüyorsunuz ama düzeltmeler yapıcam kalın sağlıcakla Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 9:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ilk çizgifilm paleti test halindeyken

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 9:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

resim gözükmezse

http://www.geocities.com/berkyuksel19/inkpainttest1.PNG
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 8:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

henuz tamamlanmadi grafikler ama... bir kac ss aldim Smile
http://spellcasters.thelastmage.com/newss1.JPG
http://spellcasters.thelastmage.com/newss2.JPG
http://spellcasters.thelastmage.com/newss3.JPG
http://spellcasters.thelastmage.com/newss4.JPG
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 8:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ops.. yanlis verdim linkleri.. (yav duzeltme ozelligi kalkmasa ne guzel olacakti... )
http://spellcasters.thelastmage.com/ss/newss1.JPG
http://spellcasters.thelastmage.com/ss/newss2.JPG
http://spellcasters.thelastmage.com/ss/newss3.JPG
http://spellcasters.thelastmage.com/ss/newss4.JPG
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 12:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

http://spellcasters.thelastmage.com/ss/mutantvssincap.PNG
*kopar*
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 5:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

daha iyiye gidiyor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.160 Saniye