Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Menejerlik oyunu screenshot
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Menejerlik oyunu screenshot
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 3:37 pm    Mesaj konusu: Menejerlik oyunu screenshot Alıntıyla Cevap Ver

Mos engine ile yaptigim menejerlik oyunu screenshot ve bundan sonra hep kendi enginemi kullanicam bi bakin nasil oluyor..


www.geocities.com/smeydaneri/slm.jpg ve bu adresi yeni pencereye ac ve yapistir.. yoksa acilmiyo
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 3:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

direckt3d ekliyceksen MOSAD olabilir.. Meydaneri OpenGL software Aynizamanda Direct3d olabilir. Very Happy

ekran güzel gözüküyor fakat Menjer ne yeni bişimi? Menjer ekleyelim... bide menejer menajer diye yazılıyo belirtmek isterim. Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 3:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

oraasi oyun icinde calisicak daha bos...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 4:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

haaa sen yazinin yanlisligindan bahsediyorsun galiba bosver onlar TEXT yani direkt yazi bitmap felan degil zaten DIL editoru yapiyorum istedigin dile otomatikman degistirebilirsin..


BU ara opengl Turkce karekter gostermeyi basardim ehehe...

Bu yuzden turkce karekter sorunum yok......
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jul 09, 2004 5:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bende onu diyecektim tum yazilarin bi degerleri olsun diye.. ben genelde oyle yapiyorum. bi .ini dosyasina yazdiriyorum

[client_1]
posx=5643
posy=3
posz=132

[client_2]
posx=4443
posy=3
posz=343

bu sekilde.. veritabanini nasil birbirine baglaidn nasil kullaniyorsun merak ettim ? biraz anlatırmısın? benim aklimdaki olan sey buydu..

[team30]
id=30
name=Fenerbahçe
stad=Şükrü Saraçoğlu
menajer=C. Daum
finans=2.000.000
-------kadrosu
goalkeeper=k3210 (k3210 futbolcuun id'si.. k kaleci)
Ftb0=o3234 (oyuncu id si)
ftb1=o3231
.
.
.


bu şekilde düşünüyorum ben.. senin düşündüklerin neler... herhangi bi database olmaksızın text editorunden... cunku veritabanlarinda iliskiyi saglamak cok guctur(releationship)..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 2:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

editor var MFC bir editor yazdim o herseyi ayarliyor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 2:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu dediklerin icin MFC editorler kastim buyuk bir database dosyam var bi tane BINARY hersey bunda tutuluyor
Language icin de bir dosyam var bi tane MFC editoru var ve boylece her dile cevirebiliyorsun bunlar bitti simdi oynanis kismini ayarliyorum yani 1 ay sonra demo cikacak
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 3:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Birazda kullandigin dilin nimetlerinden faydalanacaksin eger boyle bir database programi yapcaksan belirli yapilar yazmalisin..

Mesala

c++ yaptigim
struct DATA
{
posx
posy
adi
text
text_xbaslangic
text_ybaslangic
}


sonra bunlara dedigin gibi ID ver..

ID software in ismi neden ID simdi daha ii anliyorum......

sonra bu ID leri programa dongu ile cagir yani kendin ugrasma program ugrassin..

Bunu genelde benim kullandigim dilde

For komutu ile yapiyorum..

for (basla,bitir,artir)
{
DATA (usteki yazdigim data)
}

bunlar tek bir komutla ekranda gosterilecektir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 4:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

www.scthost.com/Menejer.rar

burda CDX versiyonu var ve icinde DATABASE editoru var eski versiyon bak simdi MOS engine kullaniyoruz..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 5:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

vay be çok iyi.. kendimi bi an cm açmış gibi hissettim.. bravo..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 6:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

chenmy1 demiş ki:

c++ yaptigim
struct DATA
{
...
}


Şu satırlar bir birine hiç yakışıyormu? Perfect is Class!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 7:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

iyide aga class dediğin olay bi veri tipi tanımlama aracı değildir adam veri tipi tanımlıyor Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Tue Jul 13, 2004 8:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

burak575 demiş ki:
iyide aga class dediğin olay bi veri tipi tanımlama aracı değildir adam veri tipi tanımlıyor Smile


Yanlış bir bilgi! C++'da yapılar ile sınıflar arasında çok küçük bir fark vardır... Onun dışında yapının yaptığı her şeyi sınıf, sınıfın yaptığı her şeyi yapı yapabilir... C++'da yapıların hala barındırılması tamamen, C'nin bir süre daha korunmasından kaynaklanıyor... Aynı verileri bulunduran Sınıf ile Yapının boyutuna sizeof() operatörü ile baktığında eşit olduğu görülebilirsin... Diyeceksin ne önemi var o zaman sınıfın, Bende derimki onu bilemem ama C++'sı sınıflar temsil ediyor. C zamanında bu işi yapı yapıyordu ama artık bayrak sınıfta, belki ileride yapı ve sınıflar arasında büyük uçurumlar olabilir. O zamanda zaten C'yi dedelerimiz hatırlayacaktır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Jul 14, 2004 3:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yaw ben CLASS kulanmiyorum demiyorum bir CLASS kulaniyorum fakat DATA larimi ise boyle kaydediyorum....Yukluyorum....

Yani hepsini islevine gore kullaniyorum hangisi bana rahat gelirse...
struct DATA
dedigigim de bir class icinde kullaniyorum:

DATACLASS
{
public :
DATA data
}

yani
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
nameless



Kayıt: Jun 08, 2004
Mesajlar: 86
Nereden: sinsinati

MesajTarih: Thu Jul 15, 2004 12:58 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yapılar ve sınıflar arasında çok büyük bir fark yoqtur biri sadece veriler içindir(yapılar) diğeri hem veriler hem de fonksiyonlar içindir
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.265 Saniye