Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Arena - Ön Çalışması
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Arena - Ön Çalışması

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 8:33 pm    Mesaj konusu: Arena - Ön Çalışması Alıntıyla Cevap Ver

the gladiator arena adlı çok kişilik gladyotor savasi oyunuma resmi ve ciddi olarak başlamış bulunuyorum.. harika bi karakter modelciyle birlikte calisacagim (cgbug acik olsa gosterirdim karakterleri..)

gördüğünüz gibi her ay yeni bir projeye başlıyorum. merak edenlere merakini giderebilir.. işte bakın altta colesyum var. model için yoldaş roadmaster a teşekürler..

proje ortak bir proje olup. büyük ihtimal açık kaynak olucak...

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 11:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hadi bakalım hayırlısı.
Başarılar diliyorum sana o zaman.

ps: collesium tadındaki arenaya seyircileri nasıl yapacağını merak ediyorum içten içten..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sat Jul 03, 2004 7:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

fifadaki gibi yapar Smile salak 2D seyirciler Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sat Jul 03, 2004 2:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ancak sprite ile yapılır zaten hepsini low poly model yapsın isterseniz ama kimin makinesi kaldıracak?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 1:58 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence lowpoly takilsin.. Tum modelleri belden yukari yapsin yeter. Oyle bir ayarlasinki gozukmesin belden altlari. Ayrica lowpoly kasip loopşeklinde dizer ve kaldırabilen makina da kaldırır artık Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 04, 2004 8:10 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Nomax demiş ki:
ancak sprite ile yapılır zaten hepsini low poly model yapsın isterseniz ama kimin makinesi kaldıracak?


NHL 'in yeni versiyonlarında seyirciler de oyuncular kadar detaylı modellerdi... Level of detail kullan ferit, süper olur ara sıra camera şöyle bir uçuş yapsın seyirciler arasında fln...
Fifa 2004de de araya giren cutscenelerden bi tanesinde (kırmızı kartta galiba) seyircilrin arasında biryere gidiyo kamera, 3-5 kişi var futbolcular kadar detaylı. Fifa da oyuncular için Level of Detail kullanıyo galiba. Uzaktayken resmen farklı model, yakında farklı model var, hem oyun içinde hem cutscenelerde...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Mon Jul 05, 2004 9:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hafta sonu boludaydım pek bi çalışamadım.. arenayı kaplamaya devam ediyorum.. seyircileri sonraya biraktim ama aklimda LP modeller var.. ekrandaki 50 bin arasi polyde bitcek oyun.. 12bin poly arena da var.. ama aslında bana sadece savas alani gerekiyo fakat 3dsmax bilmedigim icin modeli ben elliyemedim..

işte son görüntü.. nasıl gidiyoruz?

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Jul 05, 2004 9:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ferit fps mi düşük(tam okunmuyor ama sırf model yüklediğin yerde 3 hane birşey olması lazım optimizasyon fln olmasa bile(Biliyorum bilg. pek iyi diil galiba senin??))? Truevision bunu kaldırmıyosa, yeni versiyonda shaderlar fln nasıl çalışıcak merak ediyorum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Mon Jul 05, 2004 10:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

benim ekran kartindan ve sistemden kaynaklaniyo.. oyun iyi bi sistem gereksinimi istiycek.. fx5200 de 50-60fps veriyor.. model ~11.000 poligon.. kaplamalar 1000x1000 boyutunda.. kaliteli olmasini istedigim icin buyukler biraz..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Tue Jul 06, 2004 2:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

boyuta göre poligon yüksek değil ama bana sorarsan bsp kullanmak herzaman daha iyidir...birde 1000x1000 texture desteklemeyen kartlar var.hadi onlar çok eski desek bile bu textureler loading i uzatır ve oyunu yavaşlatır.256x256 öneririm madem ki bi multi oyun yapmak istiyosun bence hız çok önemli...üstelik oynanabilirlik herzaman grafiklerden önce gelmeli derim ben...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Tue Jul 06, 2004 9:18 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

11000poli civarı kötü değil harita için(unreal engine3 de bir karakter modeli bile 5000-10000 poly arasında olacak (texturelar min 2048x2048miş + normal map , spec map fln fişman)) o yüzden kendi bilgisayarını düşünme sırf, iyi bilgisayarları hedefle, zaten para verip oyun alan, para verip süper bilgisayar da alan insan (bu kesin birşey(bi de para verip konsol alan, para verip oyunu alan oyuncu tipi var tabi(bizde az)))
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
emo2tr



Kayıt: Dec 12, 2002
Mesajlar: 30

MesajTarih: Tue Jul 06, 2004 12:50 pm    Mesaj konusu: Yurube Ferit Kim Tutar SEni Alıntıyla Cevap Ver

Devam et ferit devam goster Truevision ile becerilerini Razz

Ben de hazırlıklara basladım.1 2 ay sonra yapmaya baslıyacam.Ama D max bilen arkadasım olmadıgı için onu da ben kıvırmaya calısacagım.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Jul 06, 2004 1:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3dsmax'i öğrenmek çok zor. O yüzden çalışırken modelleri internetten bulmaya çalış. Elimden geldiği kadar yardım ederim.

TV3D'yi öğrenmeye çalışıyorum. Yeni bi ekran kartı ve Ram aldıktan sonra çalışmaları hızlandırmayı düşünüyorum...

Resme link vermeyi unutmuşum. 1024x768 boyutundaki resme ulaşmak için buraya tıklayın. Modelden kaynaklanan ufak kaplama hataları var. Nasıl düzeltebileceğim hakkında bir fikir verirseniz sevinirim.

Teşekkürler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
GeciciNorman



Kayıt: Jul 06, 2004
Mesajlar: 3

MesajTarih: Tue Jul 06, 2004 1:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ferit bu oyunu oynar mısın sana bir fikir verebilir...

Kesin Oyna!



Full Download Link: DRAGON DUEL!




[/url=http://legion.gibbering.net/idan/demo/dragontrailer.zip]Gameplay Video[url][/url]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Jul 06, 2004 1:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ehe ben bu modelleri dun polycount tan indircektim. 24dk beklemem gerekiyordu 10dk bekledim refresh ettim 28 dakika beklemelisin diyince cekemedim..

tavsiye icin saol gecici norman.. (95kb ile indiriyorum..)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.149 Saniye