Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Unutulmuş Savaşlar Ressurection
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Unutulmuş Savaşlar Ressurection
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 4:25 pm    Mesaj konusu: Unutulmuş Savaşlar Ressurection Alıntıyla Cevap Ver

Selamlar,

SHADE interaktif (Kesit ltd. şti.) geçtiğimiz ay zor bir karar almıştır ki şimdi buraya girip bunu yazmaya nasıl zaman buldum bilmiyorum!

Üzerinde 1 yıl çalışılmış grafiklerin hepsini; en küçük birşey kalmaksızın iptal etmiş ve 2 ayda grafik kalitesini; grafikleri yeniden yaparak 6 katına çıkarmayı hedeflemiştir. bunun 3 haftası geride kaldı ve Düzen ırkının 4 karakteri - 1 ağaç - düzen yapılarının büyük bir bölümü ve 3 çeşit çimen bitti. Sadece tekrar başa dönmemek için grafikleri bir pencerede toplayıp yorumlamanızı görmek istiyoruz.Belirgin hataları bulup bildirebilirsiniz.Yapıcı olun!

http://www.geocities.com/berkyuksel19/charshow.zip

NOT:1 Büyücü kulesi normalden çok küçük...
2 Saman çatılı ev deneme aşamasında...


http://www.geocities.com/berkyuksel19/charshow.bmp
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 4:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bmp ye girmeye çalışmayın Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 4:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Mesajlarınızı çabuk alabilirsem sevinirim çünkü yarın rötuş günü ve karakterlerin kemikleri döşendi pazar günü loop animasyon çıktıları alınacak bu arada karakter boyları şu an da orantılanmamış durumda yani kafanız takılmasın ona
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 4:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sag alttaki mavi sapkali kulenin (sanirim büyücü kulesi) dibindekiler kayalik gibi birşeymi acaba? eger oyleyse uzerinde biraz daha calisilmali.. çok sivriler.. belki oval 2 3 tane buyuk parca kullanilabilirsiniz..

ustteki beyaz ev diğerlerine göre çok sade kalmış. pek detaylandırılmamış. (veya detaylandirilmis ama hep beyaz oldugu icin detaylar kaybolmus..) çatının bi tarafının siyah olmasıda hoş durmamış. sanki birşeyin gölgesi gelmiş gibi ama çatıya okadar büyük ne golge gelebilir?


geriye kalan diğer binalar ve adamlar çok güzel..

sol üstteki kocaman saksı mı? diğerlerine göre orantısız duruyorda..

umarım yapıcı olmuşumdur. içimdekileri söyledim.. (şimdi herkes cok laubalisin diycek bana.. keşke söylemeseydim.....)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 4:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ha bide Resurrection diye bi oyun vardi. Resurection: Black Dragon diye.. 3 tane karakteri vardi.. bi karışıklık yaratmasın?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Ziyaretci



Kayıt: Apr 24, 2003
Mesajlar: 287
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 4:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

genel olarak çok güzel olmuş.

keşke bu resmin yanında (biraz daha orantılı olarak) bi kompozisyon gibi bişey oluştursaydın bi tanede. arka plan siyah yerine çimen falan olsaydı.. daha ii anlaşılırdı.. gölgeler falan varsa belli olurdu.. (yoksa neden yok?)

kolay gelsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 5:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ultima gibi.. oldukça hoş..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 5:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ferit:

1. Evet kaya gibi gö<üküyor ama kristal olacak şimdi malzemesini yapıyorum.

2. En detaylı yapı beyaz townhall ama beyaz olması detayları gizliyor şimdi kirletmeye başladım onu... ayrıca o gölge geçici sorun render ettiğim sahneden kaynaklanıyor.

3.Yok o küçültülcek ağaç!

Ressurection ismi değil isim tamamen Türkçe ressurection u oyunun yeniden doğusu anlamında kullandım...

Ziyaretçi:

Derleyince olur ancak kompozisyon...

İkinize de teşekkür ederim 1 Ağustos 2004 te level designer takımı kurulacak... Map editorün kapsamlı grafik database i ve öğrenmesi kolay bir script dili var Smile Bölüm senaristleri hazırlansın Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 5:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Teşekkürler deniz ama asıl sorunum modellerken kullandığım monitörün 19" olması bu yüzden çoğu zaman detaylar yeterli geliyor ama ofisteki diğer 17" lerde sanki farklı bir modelmiş gibi gözrüyorum ayrıca ekran contrast ve brightness ı açın!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
MrCha0s



Kayıt: Dec 13, 2003
Mesajlar: 71
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 6:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bunlari oyunda real time mi render edip kullanicaksin yoksa pre rendered mi olucak ? bana prerendered geldi ama yinede sorayim dedim bu arada gercekden gusel olmush ama isometric goruntu biraz fazla dik gibi....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 6:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Önceden karekare render ediliyor image olarak aktarılıyor ama bayrak flama vb. öğlerde hareketli oluyor Smile yani 3d hızlandırıcı olmadan oynanabiliniyor
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 6:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ziyaretçi: gölge var :Eski demodan bir ekran görüntüsünde www.geocities.com/berkyuksel19/sshot.jpg de gölgeleri görebilirsin orada karakter gölgeleri yok ama yeni versiyonda onlar da var.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 7:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Screenshottan gördüğüm kadarıyla güzel, ağaçlar fln çok tatlı durmuş, otlar fln...
Yalnız taş gibi bişiler var onlar çok havada duruyo gibi biraz gölgelerine ayar çekmek lazım.. belki son versiyonda daha farklıdır..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sat Jul 03, 2004 9:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

o screenshottaki otlar ağaçlar vb. iptal edildi en üstteki linkten bakabilirsinz yeni yapılan grafiklerin bir bölümüne
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sat Jul 03, 2004 9:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ferit'in eleştirisi doğrultusunda büyücü kulesi nde oynamalar yaptım


BURDAN...
http://www.geocities.com/berkyuksel19/magictower.bmp
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.119 Saniye