Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - 2d RTS
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

2d RTS

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 2:21 pm    Mesaj konusu: 2d RTS Alıntıyla Cevap Ver



2-3 senedir DX ile üzerinde çalıştığım 2d RTS oyunundan alınmış ekran görüntüsü.

Oyunun Özellikleri:

built-in level editor
c++ & directX 7.0
AI - realtime pathfinding (fast)
load - save mission
building menu - for units and structures
more to come but surprize Smile

note:

For people who wants to play the game bt755@hotmail.com

blue-ice
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 2:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok güzel oturmuş bir sistemi vardı oyunun, grafik için barbaros iyi birilerini bulursa, güzel birşey ortaya çıkabilir.

Bir ara izometrik yapmaya çalışıyordu. Ne oldu hala devam ediyor mu acaba?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 5:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İzometrik olayına geçmek isterseniz size shade interaktif database inde bulunan Unutulmuş Savaşlar CharacterScene.max ve BuildingScene.max dosyalarını yollayabilirim.

Sahnelerin kamera açıları çok iyi ayarlanmış olup gölgeleme ve ışıklandırmayıda bulundurmaktadır.

Işıklandırma:

Daylight ve/veya sunlight seçebiliyorsunuz yani sol üst çaprazdan kameranın arkasından bir ışık vuruyorsa gerçek hayattaki gibi ışığın direkt görmediği yerlere yani arkalara yansımayla ışık vuruyor. Günışığı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.257 Saniye