Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - ARANIYOR: Karakter modelleyen grup elemanı
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

ARANIYOR: Karakter modelleyen grup elemanı

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 12:17 pm    Mesaj konusu: ARANIYOR: Karakter modelleyen grup elemanı Alıntıyla Cevap Ver

Selam,
Uzun bir süredir üzerinde çalıştığımız bir oyun için kendi tasarladığı, yada bizim tasarladığımız karakterleri modelleyerek, animasyona hazır hale getirecek, ciddi bir proje üzerinde çalışmak isteyen , yetenekli arkadaşları çağırıyoruz.

-3dsmax ile çalışacak (tercih: 5.0 versiyonu(hazır exporterımız var))
-animasyona hazır hale getirecek (bone ları fln kuracak ayarlıyacak , IK zımbırtıları fln)
-kaplamaları fln yapacak
-basit animasyonları hazırlayabilecek (yürüme , koşma, zıplama)
-.max olarak bize yollayacak gerisine karışmayacak Smile
-grup içindeki hiyerarşiye uyacak

Ayrıca bu özellikler iyi olur:
-Hem lowpoly hem highpoly modelleyebilme
-bump mapping, normal mapping vs. hakkında bilgi sahibi olma

Bunların dışında modellemede dikkat edilmesi gereken noktalar da var, bunları sonra konuşuruz... Bir iki örnek gösterirseniz iyi olur.

Dediğim gibi gerçekten birşeyler yapıyoruz, aslında küçük bir demomuz da var ama profesyonel gibi davranmaya çalışan amatörler olduğumuz için yayınlamak istemiyoruz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jul 02, 2004 12:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bana nasıl ulaşacaksınız onu yazmayı unuttum
cangocmenoglu@yahoo.com
icq : 147718378

-Hazır mesaj atıyorum kendimden de bahsedeyim, ben oyun yapma işine aslında geçen sene bu zamanlarda cep telefonu için oyun yaparak başladım. Artık cep tel için 3D oyun da yapıyorum. Ama PC için yapmaya karar vermem büyük firmaların cep tel oyun piyasasına bile girmeye başlamalarıyla oldu. Daha önce dikkate değer bir oyun yapmamış olanlara artık itibar etmemeye başlandı, ben de bir kaç arkadaşımla beraber daha önceden aklımızda olan müthiş bir oyun fikrini hayata geçirmeye karar verdik. Umarız başarılı oluruz. Ancak şuan devam etmemiz için bir karakter modelcisine ihtiyacımız var. Yani eğer birşey yapamazsak , bulamadık demektir. Smile
Bulamasak da yılmıycaz, cep tel oyunlarından iyi para kazanıyorum, onlara devam edip gerekirse parayla yaptırırm ilerde- ama bence fırsatı kaçırmayın bizle çalışın çünkü sonra parayla size yaptırmayız hehehe...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Jul 05, 2004 9:43 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3dsmax ile karakter yapan 2-3 kişi mi var koca oyunyapimi.org'da? Bekliyorum , bekliyorum herkes gelsin lütfen, oyunun konusunu dinleyince iyi ki gelmişim diyeceksiniz!!
Wink Çok uzun süreli çalışmanıza gerek yok benimle, ben bir iki model istiyorum sadece, BAŞKA GRUPLARDAN DA YARDIM BEKLİYORUM...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
mikrop



Kayıt: Apr 03, 2004
Mesajlar: 18
Nereden: C:/Windows/System

MesajTarih: Wed Jul 07, 2004 10:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

dostum msn adresin var mı? maille iletişim yavaş oluyo Smile)

karamik@hotmail.com

projeyi çok merak ettim.elimden geldiğince de yardıma hazırım.
saygılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 9:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ne olduğu bilmediğim bi projede çalışmak istemem (en azından ben)

açıkca yaz ne istediğini sanki gazeteye ilan veriyiosunda kelime derdin var

şukadar şundan istiyom de

at,eşek,kurt,köpek modelleri istiom de oyun online frp de bişiyler söle gelecekte geçiyo de geçmişte geçio de ayrıca bump mapping , normal mappingi modelciden önce motoru yazcak ve kullanacak kişi bilmeli

neymış o öle "karakter yapabilen modelci aranıyor" sanki manavdan elma seçiyorsun !

eheh biraz sert oldu ya neyse Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 10:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İyi modelleme yapıyorsan ve bir projede çalışmak istersen gelip birkaç örnek çalışmanı gösterip benimle konuşabilirsin. Konuyu da o zaman öğrenirsin.

Evet biraz sert olmuş ama önemli değil Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 10:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ah be iki gözüm.Modelleme yapan bir arkadaş bulabilirseniz bizde nasiplenelim.Güzel memleketimde ne kadar forum varsa aradım taradım kimse de ben varım demedi....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jul 11, 2004 10:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

modelci arayan programcılar partisi (mapp) kursak tek başımıza iktidar oluruz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 1:36 pm    Mesaj konusu: arkadaslar Alıntıyla Cevap Ver

walla bu modelleme işi benim için bir avantaj çünkü hem 3dsmax hemde maya da modelleme yapabilmekteyim + zaten oyun yazmaktayım şu aralar mv c++ da directx9 ile geliştirmekteyim. ve Allahtan bide arkadaşım var o da level tasarımı yapıyor 3dsmax ta yani bizim o konudabir derdimiz yok derdimiz sadece Modeli Export etmek
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 2:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

eheh huzeyfecoskun export etmenin kolay bi yolu var 3ds max ta ase (ascii) export diye bişiy var ase export yaparsan yazı halinde (txt) gibi atıyor içinde ihtiyacın olan tüm kordinatlar fln var mesela tüm vertex noktaları faceler neblilim basit animasyon için gereken kordinatlar bile var ordan kendi formatına entegre edebilirsin(ben böle yaptım 600 satırlık VB kodu ile oldu bu iş)

vc++ de daha kolay onda satır satır yüklerken şu şekilde tanımlayabiliyorsun satırları mesela ase de
*MESHVERTEX 1 0.34543 3453.45 4335.533
gibi sen bunu c++ de satır yüklerken
" *MESHVERTEX %s\t%a\t%f "
gibi tanımlayıp çok daha kolay bi şekilde yükleyebilirsin sana başarılar

ayrıca modellemede size yardımcı olmak isterim önce high poly yaparım sora low polye düşürürüm iskelet sistemide kullandım daha önce nasıl çalıştığını bilirim benim öğrenmek istediğim ne tür modeller istediğiniz şimdi her türlü modeli güzel yapamayabilir insan ama spesifik modelleri rahat yapabilir sen bana ne modeline ihtiyacın olduğuınu söyliceksin ben biraz kasıcam baktım oluyor göndericem size oK? icq :158159624
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 2:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

var olan bir modeli Half-Life iskelet sistemine oturtup .mdl olarak export etmeyide biliyormusunuz? max6 da..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 3:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

slm
half life modeline export etmek için bir plug in vardı nette onu bul sana yardımcı olabilir
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 3:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

modeli iskelete oturtma olayini otomatik mi yapiyor? kollari bacaklari nasil baglarizki..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Mon Jul 12, 2004 4:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

abijim tabiki kendi yapmıyor vertexleri tek tek seçip ilgili boneye linklemen gerek bunun içinde character stuido ve physique ye ihtiyacın var daha sonra hl smd exporter ile ilgönce meshi export ediyosun
daha sonra bonelere animasyon verip her animasyonu tek tek smd olarak atıyorsun sonra bunların hepsini qc dosyası içinde tanımlıyosun hitboxları felanda tanımlıyosun tabi sora bunları studiomdl.exe ile qc yi compile ediyosun oda sana mdl veriyor bir diğer problemde (ben yaşadım ordan biliyorum) bir vertexe 2 bone atayınca o vertexler hiç bi şekilde haraket etmiyor ona göre dikkatlı olun hatta bir vertexe bone atar atamaz o vertexleri hide yapın Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.122 Saniye