Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 1:52 am Mesaj konusu: Avabot - Ay Cengaverleri |
|
|
(uzun suredir forumlarda takilmiyordum, herkese selamlar )
avaturkun yeni maskotlari icin ufak flash oyunlar programlama fikrinden cikti bu Ay Cengaverleri... ehm neyse oynamak icin www.avaturk.net/forum a girip sag ustteki "Avabot Arenasi" linkine tiklayabilirsiniz, sonra bir server, silah ve takim secerek oyuna giriyorsunuz vee iyi oyunlar! |
|
Başa dön |
|
|
deniz Site Yöneticisi
Kayıt: Sep 14, 2002 Mesajlar: 838 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 9:31 am Mesaj konusu: |
|
|
ehehe.. hocam soldat yapmışsın.. .. güzel ya.. eline sağlık, yanlız hareketler pek yumuşak değil, çok atlama oluyor.. lag dan mıdır acaba?? |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 10:38 am Mesaj konusu: |
|
|
karsindaki adamda atlamalar olmasi dogal... yani gelistirdigim teknikten bahsedeyim nedenini anlayacaksin;
diger oyuncularin x,y koordinatlariyla beraber x ekseninde hangi yone hangi hizda gittikleri ve y ekseninde hangi yone hangi hizda gittikleri serverda saklaniyor, karsidaki adam bunlari aldiginda oyuncular hizla sabit x,y degerine ilerliyorlar ve oradan itibaren bahsettigim hizi tutan degiskenlere gore x ekseninde belli bir hizda ilerlemeye y ekseninde belli bir hizda ilerlemeye basliyorlar. Simdi bu lagi azaltmak icin gelistirdigim sistem, yani oyuncular bir kere ilerleyip oldugu yerde durup, tekrar veri geldiginde bir kere daha ilerleyip oldugu yerde durmasin diye gittikleri yone ilerlemeyi surdurmelerini sagliyorum. Yanliz bahsettigin takilmalar burdan cikiyor. Yani tam veri transferi gerceklesince adam o yone ilerlemeyi keserse karsi taraf onu o yone ilerliyor goruyor , tabi bir sonraki transferde problem cozuluyor ve normalden daha uzak bir noktaya gitmis olan oyuncu bir anda baska bir tarafa ilerlemis gozukuyor... (amma uzun yazdim) neyse... e sonucta oyunu 5 gunde kodlayip grafiklerini hazirladim, daha uzun ugrasmak isterdim ama SpellCasters var su anda ugrasilmasi gereken |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 12:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel bir çalışma sith kardeş tebrikler ama tanıtım yapmak lazım serverlar boş.Bu arada konuyla alakası yok ama Black_Knight'dan haber alabilen varmı adamı kaç aydır online görmüyorum.Seninle muhabbeti var diye soruyorum...yine tebrikler serverlar dolsa da oynasak... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 12:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
vay roket jumping felan gelmiş.. o helt paketleride iyi.. kisme yok ama 1kişi var diyodu yoktu.. eğlenceli... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 1:11 pm Mesaj konusu: |
|
|
yannız ufak bi sorun var teke tek kapisiyoduk elamanda cok lag vardi galiba bir suru roket attigimi soyledi ayni anda halbuki 2 tane atiyodum.. sonra hile yaptimi sanip cikmis galiba
o an kac kisi oldugu nerde gozukuyo ben goremedim yani 2 saat adami aradim kendi kendime konustum megerse cikmis adam.. bide roketlerimin gudumlu olduguunu soyledi... |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 1:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
Nomax demiş ki: |
Güzel bir çalışma sith kardeş tebrikler ama tanıtım yapmak lazım serverlar boş.Bu arada konuyla alakası yok ama Black_Knight'dan haber alabilen varmı adamı kaç aydır online görmüyorum.Seninle muhabbeti var diye soruyorum...yine tebrikler serverlar dolsa da oynasak... |
valla bende gormuyorum blacki hic... bu arada serverlar aksam dolu oluyor, dun mesela ne zaman girsem birileri vardi...
@ferit: Simdi sen birini vurunca roketin mutlaka gidip onu vurur... e gudumlu tabikide? diger adam ne saniyorki? uzerine tiklayabilirsen birinin vurdun demektir?
ayrica bugun biriki bugfix yapacam, bitince haber veririm |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Thu Jun 24, 2004 5:59 pm Mesaj konusu: |
|
|
olunce cikan ikonla ilgili ve nesne etkilesimiyle ilgili olan buglari duzelttim... artik oyunu daha gelistirmeyi dusunmuyorum.. avaturkten gelecek isteklere bagli.. buyuk olasilikla baska avabot oyunlarida hazirlanacak.. |
|
Başa dön |
|
|
|