Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Halay3D :)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Halay3D :)
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:03 pm    Mesaj konusu: Halay3D :) Alıntıyla Cevap Ver



Ben ve modellerimde birkaçı.. Sağdaki benim..

Takashi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hoşgeldin abi Very Happy Very Happy Very Happy

walla benzemiş.. Cool

.görüşmek üzere.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

oha harikalar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:25 pm    Mesaj konusu: guzel Alıntıyla Cevap Ver

aslinda tek tek modelerin poly lerinin sayilarini verseydin daha guzel olurdu ...
yani low poly ise rahatca oyunlarda kulanilabilir rastgele bir hesaplama yaparsak tahmini oyun ici 1250 poly (arka yuzeylerini saymassak) olsa tek model biraz fazla olur quake 2 de bir md2 450 poly idi ...

Eger dusuk poly ise cok guzeller hatta simdide guzeller fakat site oyun yapimi sitesi ve oyun icin hazirlandi ise dedim yani Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

not: takashi sitemizdeki Düşük Poligonlu Karakter Modelleme isimli döküman serisinde sıfırdan bu yağız delikanlılardan birini 3dsmax ile modellemeyi anlatmaktadır..

.deniz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

takasiye mesaj: beni de modellermisin.. fiyatta indiirim yaparmısın.. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 2:45 pm    Mesaj konusu: Sorry Alıntıyla Cevap Ver

sadece cafeden giriyorum bakacak vaktim yoktu gormemisim..
Takashi yi tebrik ediyorum ...
ASlinda oyunumuz motoru yani MOS3d Engine bitmis olsaydi takashi ye bize yardim edermisin derdim ama engine bitmedi Sad Mesala su kilicli olan cok isimize yarardi nede olsa FATIH3D
DEvir kilic , kalkan , örs devri ... Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 3:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok güzel olmuş Takashi. Ben de yeni başlıyorum organik modellemeye, tutorial bankamı yeni oluşturdum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 4:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

buyrun ekstra bi kaynak daha..

http://www.loonygames.com/content/1.4/totb/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 4:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ooooo...bak kardeşime Wink
hoşgeldin brea! Shocked
takipteyim ben..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
MrCha0s



Kayıt: Dec 13, 2003
Mesajlar: 71
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 7:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

http://www.caligari.com/gamespace/gsL/contest.asp sansini dene derim Smile modellerin iyi duruyo
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Jun 18, 2004 9:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bayaa güzeller ama herzaman daha iyileri yapılabilir Wink (öndeki elemanın(senin) texture güzelmiş)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Takashi



Kayıt: Apr 25, 2003
Mesajlar: 129
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Jun 24, 2004 10:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hepinize teşekkürler eleştiri ve tavsiyeler için. Bu ilk gerçek yüz modellememdi, o yüzden eksiklerim var biliyorum.

Arkadaşlardan birisi poligon sayılarını sormuş hemen cevap: Sol baştan
Ranger: 60bin civarı, Ezik:1080, Yağız Yiit:1200(kılıçla beraber), Arkeolog: 1000 ve en sağdaki ben 35-40 bin civarı.

İlgilenen olursa bu konu ile ilgili tutorial yaparım yani.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Thu Jun 24, 2004 12:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Tutorial lazım walla yaparsan çok hoş olur kanaatimce...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Tue Jul 13, 2004 5:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Polygon Crun*her bir devrim bence 45349058934 polygonlu bir nesneyi 2 dk da istediğiniz polygon sayısına düşürebiliyorsunuz çokta güzel oluyorlar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.230 Saniye