Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - world craft
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

world craft

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
conurfeith



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 24
Nereden: isanbul

MesajTarih: Mon Jun 14, 2004 3:24 pm    Mesaj konusu: world craft Alıntıyla Cevap Ver

yaa ben world craft ta harita yapıyordum arkadaşlar ile birleşip işte tasarlıyıp yapıyorduk aklımıza bir şey takıldı biz hiç cam kullanmıyorduk haritalarda cs merkezinden cam yapimi sayfasını indirdim(hala o sayfalar duruyor kapanmasına rağmen)dediklerini tek tek yapıyorum cam kırılıyo o olayı anladım ama saydamlık fxamount değerinden yapılıyor biliyorum ama ne değer verirsem vereyim hiç saydam olmuyor kalınlıkla mı alakalı anlamadım yardım ederseniz sevinirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Mon Jun 14, 2004 7:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hmm ben çok uğraşmıştım bi aralar worldcraft ile dur bi yükliyip bakiyim senin için hatta kal Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Jun 14, 2004 8:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ben radiant ta uğraşıyorum uzunz amandır haritalarla.. Cam olayının şeffaflığını shader ile yaptım ben..

yararlı olursa..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Mon Jun 14, 2004 8:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Objemizi entity yapıyoruz ve func_breakable yapıyoruz kırılabilir olması için.objenin şeffaf olması için özellikleri: FX color (R G B) yi açık bi mavi yapıyorz istersen beyaz da yapabilirsin tabii senin seçimin.FX amount u 150-200 civarı bişey yapıyoruz ne kdar şeffaf istersen.Can alıcı nokta iste Render Mode u Color yapıyoruz.gerisini olduğu gibi bırakıyoruz.Strenght den ne kadar vuruşa dayanabileceğini felan ayarlayabilirsin.Kolay gelsin başka soruların olursa hatırlayabildiğimce seve seve yardım ederim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Tue Jun 15, 2004 12:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eğer camı tamamen bir renge bağlı kalmadan eşit ölçülerde şeffaf yapmak istiyorsan

Render Mode: Texture
FX Mode: 0 (Tam Şeffaf) - 255 (Normal Doku)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
conurfeith



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 24
Nereden: isanbul

MesajTarih: Tue Jun 15, 2004 8:38 pm    Mesaj konusu: teşekkürler Alıntıyla Cevap Ver

çok teşekkürler arkadaşlar yardımalrınız için bir tek sorun şu oldu worldcraft hakkın da değil de

mesajı bulk olarak alıyorum yahoo da mail hesabım var yaa ben hep boşalt diyordum mesajlara bakmadan dün yanlışlıkla bulk a tıkladım yanyana boşalt ile bulk oyun yapimini gördüm de sorun ben bulk olarak almak istemiyorum ayıp yani değilmi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
eagle1903bjk



Kayıt: Jun 19, 2004
Mesajlar: 6

MesajTarih: Fri Jun 25, 2004 7:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

arkadaşların verdiği değerleri func_wall uzerinde yaprsan kırılmaz ama vurduğunda cam sesinin çıkmasını istiyorsan func_breakable yap stre...
böyle başlayan camın dayanma gücünü veren bir boşluk var oraya
99999999999999999999 yaz sayısı önemlideğil belli bir süre sonra kırılır ama 99999999999999999999 canı yok edince:)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Jun 25, 2004 8:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

func_breakable yapması şart değil material ı glass yaparsa aynı ses duvardan da çıkar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
eagle1903bjk



Kayıt: Jun 19, 2004
Mesajlar: 6

MesajTarih: Sat Jun 26, 2004 5:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

breakable yapıp yanına birde func wal olarak koyarsanız bi taraftan bakınca öteki taraf gözükür diğer tarfatan bakınca gözükmez
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.119 Saniye