Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Sinematik Kamera
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Sinematik Kamera

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Jun 06, 2004 2:42 pm    Mesaj konusu: Sinematik Kamera Alıntıyla Cevap Ver



Oyun geliştirmek için yaptığım çalışmalardan birisi... Interlace kullanılarak sinematik bir kamera görüntüsü veriliyor. Kamera dinamik ve 3. şahıs ve izometrik görüş açısı elde edilebiliniyor..

Motor olarak truevision3d kullanıyorum. Kafamda bir oyun projesi var.. Gelişimini www.turkgames.com adresinden takip edebilirsiniz..

S. Ferit Arslan
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Jun 06, 2004 3:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

efekti vermek için TVScreen2DImmediate kullanılıyor. bir bitmap yapıyorsunuz.. çizgiler siyah arkaplan yeşil.. sonra arka plan ayıklanıyor.

loadtexture "file", tv_colorkey_green

sonrada main loopta render ediliyo..

resmin orjinal görüntüsü için tıklayın
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sun Jun 06, 2004 4:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bunu normal'dede blend özelliği ile yapabiliriz. tabi texture'yi yarattıktan sonra

glBlend( GL_DST_COLOR, GL_SRC_ALPHA)


(yanlış olabilir tam emin değilim)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Notre_Dame



Kayıt: Jun 17, 2003
Mesajlar: 77

MesajTarih: Sun Jun 06, 2004 5:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

blend ile yapılırsa alpha test ile GL_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA yapılması daha iyi. hem anlaşılması kolay, bitmapte alphaların 0 olduğu yerler olduğu gibi bırakılır 255 olduğu yerler tam bitmap ile çizilir felan,,
ama hiç alphalara bulaşmadan direkt GL_ONE, GL_ONE ile en basit yoldan yapılabilir.
stencil ilede yapılır heralde ama negerek var simdi stencile dimi ama..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
streamline



Kayıt: Apr 25, 2004
Mesajlar: 56

MesajTarih: Mon Jun 07, 2004 6:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

güzek görüküyor fakat modellerin gölgeleri yok ve arazi çok boş galiba..
bide ağacın texturesu biraz kayık galiba.. onun dışında güzel.. healt yada mana bar'da fena durmuyo..

tebrikler, başarılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Tue Jun 08, 2004 11:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Görüntüde görülenden çok daha fazlasını yaptık aslında.. Yaptık diyorum ama ferit yaptı tabi.

Şuan ki olduğumuz aşama resimde gördüğünüzden çok çok daha ileri.. Allah sonumuzu hayır etsin..

Dimi ferit?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Jun 08, 2004 11:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

// konu disi

amen...

milkshape öğrenmeye başladım kutudan evcikler felan yaptım daha yeni.. ağaçlarımıda buldum biraz dandikler ama idare etcez Very Happy

konu disi bitti//
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.107 Saniye