Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - .BSP .PAK. .WAD
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

.BSP .PAK. .WAD

 
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
streamline



Kayıt: Apr 25, 2004
Mesajlar: 56

MesajTarih: Wed Apr 28, 2004 10:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

merhaba BSP'leri açıp editlemek gibi bir durum söz konusumudur? elimde bir bsp var ve texturelarini bir .PAK a koymak istiyorum bunu nasil yapabilirim? BSP deki texturelerin Pathlerini degistirebilmek mumkunmudur?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MeMoKaN



Kayıt: Dec 20, 2002
Mesajlar: 150
Nereden: istanbul

MesajTarih: Wed Apr 28, 2004 11:36 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Aslında hangi oyunun haritalrarını editlemek istiyorsun Pak dedigine göre Quake serisi olma ihtimali yükseliyor...

daha ayrıntılı bilgi verirsen daha anlasılır örnekler verilebilir..


Çesitli Bsp formatları için bir çok dönüştürücü var...
Halflife için örnek vermek gerekirse Map dönüştürücüleri mevcut daha sonra bu map uzantılı dosyayı Worldcraft veya benzer bir harita editörü ile açabilirsin cesitli degişiklikleri ve kaplamalarını degiştirebilirsin...

sana örnek bir site...

HL editing Tool

bu arada dönüştürücün adı winbspc sayfada en asagıda



[ Bu mesajı düzenleyen: MeMoKaN _FIL 28-04-2004 12:38 ]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
streamline



Kayıt: Apr 25, 2004
Mesajlar: 56

MesajTarih: Wed Apr 28, 2004 1:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

demek istediğim şu elimde bir quake3 map i veya bir half life map i var
fakat bu mapin texturelari klasorlerde daginik bir bicimde..

ben bu texturelari bir pak veya wad dosyası içine tek bir dosya haline getirmek istiyorum ama yapamiyorum nasil yapmaliyim... pak0.pak felan olur ya oyunlarda onlar gibi.. pak explorer ile hertürlü texture ayiklanabiliyor.. ama birlestirme islemini nasil yapacagim?

örnek olarak mostarbridge.bsp si.. veya pusudaki bsp... ikisinde de texturelar daginik bir bicimde duruyor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Wed Apr 28, 2004 2:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eveeet cevap hakkım kullanmak istiyorum:
Hangi Oyuna yada Ne formatta Seviye hazırlamak istiyorsun? Quake ? Half-Life?

+BSP to Map: bu olay sanıldığı kadar iyi olmamakta, genelde level tasarımcılar ve bende dahil bu olayı, bir haritayı geri kazanmak için değil de bu haritayı yapan adam burada bunu nasıl yapmış bende yapabilirmiyim diye çeviriyor... Çevirme sonunda kaymış yada hatalı Brush'lar olabiliyor... aynı şekilde görünmeyen dokular ve kayık dokularda mevcut
çeviri için winbsp'i kullanabilirsim

+Tüm resimler bir Pakete: Quake bu olay için *.PAK arşivi kullanıyor... Aynı şekilde Half-Life'da da sadece dokular için *.WAD tercih ediliyor
Half-Life Wad için WALLY isimli bir program kullanılıyor. Tüm resimleri bu dosyanın içine uygun boyut ve ebatta ekleyebiliyorsun... Bu ebatlar: 16, 32, 48, 64, 72, 80, 96, 112, vs. vs.
Quake'de PAK içinde PakExpl yada Pak Scape'i kullanabilirsin... Gerçi artık PAK'ı WinRAR'da açıyor bu WinRAR ilede açıp düzenleyebilirsin...

Araçları bulabileceğin siteler:
Mutlaka Bak
TheWall
DHLP
Site işte

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
streamline



Kayıt: Apr 25, 2004
Mesajlar: 56

MesajTarih: Wed Apr 28, 2004 2:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hmmmm herhangi bir oyun için deil kendi oyunum için kasıyorumda... eve gidince bir deniyeyim..

half-life quake felan cdl eri elimde olmadigi icin internetten cektigim haritalarda test yapiyorumda.. mostarbridge ve pusununkileri deniyorum pusuyu load ederken bir sorun çıkıyo o sorunun texturelardan kaynaklandigini saniyorum.. o yuzden de pathlerini degistirmek icin editlemem gerekiiyo diye düşünüyorum.. mostarbridge load ettiğimde textuerlarin çoğu gözükmüyordu...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Thu Apr 29, 2004 10:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Pusu'da ki haritalar, sanırım 3TeGames ekibi kendine göre bıraz değiştirmiş olabilir yani Standart quake 3 BSP'nin dışına çıkmış olabilirler...
MosterBridge'i ben yaptım, fakat dokular half-life'ta görünüyor sanırım uygulamana, "\cstrike"'nin ana dizinindeki "de_mostarbridge.wad" isimli doku arşivini eklememişsin yada projende daha Half-Life WAD desteği yok?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.123 Saniye