Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Demo2
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Demo2

 
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
akyalcingames



Kayıt: Feb 15, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Konya

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 5:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

2. demoyu Ardaya gönderdim o siteye link atacak...
Bu arada
I am Soldier
bi kaç teröristi ele geçirmek için bana ihtiyaçları olmuş çok ısrar edince dayanamadım tamam ulen geliyorum dieeyyttt deyip hazırlıklara başladım.
Askerden dönüşte aşıra bilirsem bir kaç keleş alıp memlekete öyle dönmeyi düşünüyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Arda



Kayıt: Feb 25, 2003
Mesajlar: 226

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 12:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

link
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 1:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

akyalcin senin 1. demoda bende calismadi 2.side.. 1. calisti ama 1 fps ile.. bunada calismadi demistim..

3D MATRAX RELOADED.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.


p4 1.6 256mbram 16mb riva tnt

Başa dön
Kullanıcı profilini gör
amator



Kayıt: Dec 21, 2003
Mesajlar: 36

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 5:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

"Dosya silinmis ya da bozuk olabilir sorun devam ederse senin problemin beni hiç ilgilendirmez."

Madem seni ilgilendirmiyormus neden buraya yaziyorum ki? Ama neyse, yazayim bari

Debug assertion failed!
File: fscanf.c
Line: 54
Expression: stream != NULL
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 6:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Demo sorunsuz çalıştı... akyalcingames, bu yapay zeka konusuna önem verdiğin dikkat çekiyor ve bu işte başarılı olduğun, demolarında da başarının artığı görülüyor ama ben demo ismiyle, demo'da ki olayı bağdaştıramadım?

Demo'yu açmadan önce birkaç dövüş sahnesi yada 500'den fazla smith bekliyordum....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Norman



Kayıt: Jul 29, 2003
Mesajlar: 530

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 8:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ya bu ilk hata: font dosysındn kaynaklanıyo başka bi fonttipi koydum...

sonra bmp dosyası yüklenemedi yazdı
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
HakanNehir



Kayıt: Mar 22, 2004
Mesajlar: 60

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 8:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yapay zeka veya modelden önce collision dedection eklenseydi daha iyi olmaz mıydı ?
ayrıca skybox için duvar dokusu mu kullanılmış yoksa bende mi öyle görünüyor ?
bir de
oyuncu->başlangıç_pozisyonu.y değeri çok aşağıda. bize yaklaşan modelin dizi hizasındayız neredeyse. yükselmeyi denedim çok yukarı çıktı.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 9:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

demodan bi kaç ss koysaniza bi tek bende calismiyo akyalcinin demolari

xp p4 1.6 16mb rivatnt 246mb ram...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 9:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

"Pathfinding" olayı güzel olmuş. Siz duvarın içinden geçtiğinizde AI de duvarın içinden geçmiyor, kapıdan dolanıyor.

Sanki; AI ile aranızda ateş yakıyormuş gibi bir his edindim. Adamın her tarafında dalgalanmalar oluyor. O neden acep?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
akyalcingames



Kayıt: Feb 15, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Konya

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 10:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

demodan bi kaç ss koysaniza bi tek bende calismiyo akyalcinin demolari <BR><BR> <BR><BR>xp p4 1.6 16mb rivatnt 246mb ram... <BR><BR> <BR><BR>ferit=Nasıl bir sorun çıkartıyor...Ekran Çöz. ilgili bişey mi <BR><BR>--- <BR><BR>yapay zeka veya modelden önce collision dedection eklenseydi daha iyi olmaz mıydı ? <BR><BR>ayrıca skybox için duvar dokusu mu kullanılmış yoksa bende mi öyle görünüyor ? <BR><BR> <BR><BR>Hakan Nehir=collision olayı kullanıcının bazı haraketleri yapmasını engeller ve bu olayda hataları azaltır <BR><BR>eğer collision olmadan kullanıcıya tam açık bir yazılım ne kadar az hata verirse collision konulduğundada çok daha az hata verir.Bu programı diğer kullanıcılar kullandığnda nasıl hatalar verdiğini öğrenmek düzelte bilirsek düzeltmek içindi.Ayrıca yazılımda cameranın collisionu olmayacak kamera önündeki adamın collisionu olacak kamera sadece adamla arasına bi nesne girerse adama doğru yaklaşacak Max Payne vs... <BR><BR>--------- <BR><BR> <BR><BR>ya bu ilk hata: font dosysındn kaynaklanıyo başka bi fonttipi koydum... <BR><BR> <BR><BR>sonra bmp dosyası yüklenemedi yazdı <BR><BR> <BR><BR>Norman=fon dosyası aslında bmp dosyası ama programda yol gösterrken font.fon adıyla çağırıyor sende font.bmp dersen dosyayı bulamaz elindeki font bmp dosyasının uzantısını değiştir font.fon yap <BR><BR> <BR><BR> <BR><BR>----------- <BR><BR> <BR><BR>Demo'yu açmadan önce birkaç dövüş sahnesi yada 500'den fazla smith bekliyordum.... <BR><BR>MD-C=teşekküreler... <BR><BR>Makinalar çok kasıyo fps düşüyo diye bunlardan kaçındım <BR><BR>demo ya Matrax adını vermiştim yazılımdaki ilerlemeden dolayı verilecek en iyi isim buydu herhalde <BR><BR> <BR><BR>-------- <BR><BR> <BR><BR>DG=programın verdiği sorunu tam olarak söyleyebilirmisin. <BR><BR> <BR><BR> <BR> <BR><font size=1>[ Bu mesajı düzenleyen: akyalcingames _FIL 18-04-2004 23:58 ]</font>

[ Bu mesajı düzenleyen: akyalcingames _FIL 19-04-2004 05:09 ]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Sun Apr 18, 2004 11:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

"DG=programın verdiği sorunu tam olarak söyleyebilirmisin. "

Düşmanın kaplamasında dalgalanmalar (bildiğimiz "wave effect") oluyor (en azından benim makinemde).
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
akyalcingames



Kayıt: Feb 15, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Konya

MesajTarih: Mon Apr 19, 2004 3:46 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Teşekkürler...

Programı tekrar kontrol edeceğim herkesde ayrı bir hata olduğu söz konusu
yazılımı tekrar kontrol etmeye çalışacağım dalgalanma çalışmaması vs..
Ama sizde bilirsinizki yapay zeka olayı çok teferruatlı bir konu tüm zamanım buna gidiyo programın genel yapısı ile çok fazla ilgilenemiyorum.ve elimde fazla bir imkan olmadığı için kontrol etmem zorlaşıyor.İşletim sistemlerindede farklılık yaratıyormuş herhalde zaten bu demolarıda hataların hepsi ortaya çıksın ve bana yardımcı olun diyede gönderiyorum.


-İTİRAF-
Zamanında konuşurken program yazmak zor değil zor olan programın vereceği hataları önceden tespit etmek ve buna göre programlamak diye konuşup duruyordum doğruda söylüyordum ama demekki bende zor olanı başarmış değilim...
Arada bi çuvaldızıda kendimize batıralım...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Mon Apr 19, 2004 9:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

akyalcin programi calistirir calistirmaz evet de desem hayirda desem 3d matrax reloaded bir sorunla karşılaştı kapatılması gerek yazıyor... 2hafta sonra upgrade var o zaman bi daha denerim olmazsa

p4 1.6 ((işlemci kalio))
gigabyte hyper-treading fs800b ddr400..
kingston 512mb ddr400


bide nvidia fx 5200 alcam ondan sonrada...


2tane 512 sdram alcaktim baktim tanesi 140$ anakartla ddr alirim daha ucuza gelir dedim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
akyalcingames



Kayıt: Feb 15, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Konya

MesajTarih: Thu Apr 22, 2004 2:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

baştaki soru tam ekran yada pencere seçimi içindi.

1-bilgisayarını açtığında dxdiag de test agp texturu bi çalışıtır.
ve sonra programı açmayı dene
2-ekran çözünürlüğünü değiştir 800 600 yap yada 1024 768 yap tekrar çalıştır.

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Thu Apr 22, 2004 9:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

AGP Texture Accleration'daki button disable kendisini elleyemiyorsun Not avalaible diyor.. dedim ya sistem eski yeni sisteme geçince deniyeceğim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.542 Saniye