Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - map editör?
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

map editör?
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
zek



Kayıt: Jan 21, 2004
Mesajlar: 10
Nereden: kayseri

MesajTarih: Fri Apr 02, 2004 6:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

selam....

bana basit bir map editor tavsiye debilirmisiniz?
Radiant ı indirim, biraz göz attım fakat baya karışık ve kodada bsp desteği eklemek gerekiyor.kendim yapayım dedim o da olmadı ....

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Apr 02, 2004 6:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

worldcraft.. onun bi yerde tutoriali davardi baya iyi..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
leblebi



Kayıt: Jan 05, 2004
Mesajlar: 127
Nereden: q3dm17

MesajTarih: Fri Apr 02, 2004 7:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Turkce editor olmaz mi?

http://www.3dturk.com/pyroeditor/

Editorun formati MAP220, yani hammer(worldcraft)'in formati.

Yeni versiyonu(ver3.4?) sanirim bu hafta sonu cikicak.

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Sat Apr 03, 2004 12:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu alet neyle yapılmış C/C++ + MFC; Yoksa Visual Basic
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sat Apr 03, 2004 1:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

http://www.planetquake.com/worldcraft/tutorial/index.shtm


aha burada tutorial.. hersey var..


[ Bu mesajı düzenleyen: ferit _FIL 03-04-2004 14:05 ]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
MeMoKaN



Kayıt: Dec 20, 2002
Mesajlar: 150
Nereden: istanbul

MesajTarih: Sat Apr 03, 2004 2:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Pyro Editör Sayfasından Türkçe Harita derslerine ulaşabilirsin...


Birkaç özellikten bahsetmek istiyorum...

*Tamamen Türkçe
*Harita yanında Model de yapabilirsiniz... ( 3ds)
*Kullanımı Çok Kolay
* Textureleri Dizinden Okuma
*Prefabs ve istediginiz Modeli tek tıklama ile harita ekleme...

Daha yazmicam merak edin


Pyro Editör Web sayfası ( http://www.3dturk.com/pyroeditor/ )


Bu arada yazmayı unutmusum Projelerimiz yoluna girdigi zaman siteye daha fazla ders eklenecek...




[ Bu mesajı düzenleyen: MeMoKaN _FIL 03-04-2004 15:47 ]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
zek



Kayıt: Jan 21, 2004
Mesajlar: 10
Nereden: kayseri

MesajTarih: Sun Apr 04, 2004 4:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yardımlarınız için teşekkür ederim...
Pyro Editör çok güzel olmuş ellerinize sağlık....., tam aradığım gibi.....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Darklight



Kayıt: Oct 31, 2002
Mesajlar: 185
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Apr 04, 2004 8:49 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Pyro Editor cidden guzel gozukor, Kurdum layoutları boyutlarını değişttirirken makinamı kitledi bu bir bug mı ?

Layout
->front
-Perspective, top, left olayının ortasındaki line cekip perspective buyutmek istedigim zaman oldu bu sorun ?

Kolay gelsin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MeMoKaN



Kayıt: Dec 20, 2002
Mesajlar: 150
Nereden: istanbul

MesajTarih: Sun Apr 04, 2004 9:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Darklight Benda su anda 3.1.1 sürümü var ve böyle bir sorun ile karsılasmadım Yinede Öztanın bakmasında fayda var

Zaten dedigi gibi cok yakında daha fazla özellikli yeni bir sürüm çıkıyor bir kaç güne kalmaz buradan duyuru yapar...


herkese iyi çalışmalar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
leblebi



Kayıt: Jan 05, 2004
Mesajlar: 127
Nereden: q3dm17

MesajTarih: Fri Apr 09, 2004 1:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

PyroEditor'un 3.4.0 versiyonu:

www.3dturk.com/bin/pedit3.4.0.zip

Eger istek olursa buna bi plugin sistemi yazabilirim yada basit bi ucgen
corbasi formatinda output vermesini saglayabilirim. Su an en iyi opsiyon
bunda modelleyip 3DS olarak export edip, kendi 3DS okuyucunuzla
oyununuzda kullanmak olabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Ziyaretci



Kayıt: Apr 24, 2003
Mesajlar: 287
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Fri Apr 09, 2004 9:15 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ben de bir harita editorü arıyorum, ama standart bi format kullanmıyorum. Kendi dosya formatımı kullanıyorum. Tabi böyle olunca, editör kullanamıyorum ve her noktayı tek tek elle yazmam gerekiyo, zor-(karışık) oluyo. (2 gün de 80 vertex li bi map bitmedi daha..)
Şöyle basit bi text dump falan olsa harika olur. (vertex list, texture list, tex coord list, normal list, etc..şeklinde altalta bir sürü dump işte..)
..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Sun Apr 11, 2004 7:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

madem ki ken formatına kendi editörünü yazamıyorsun. sende kendi çeviricini yaz.... yada kendi plung-in'ni yaz... Olmaz mı? bence harika olur... Birçok Editör ASCII (metin) formatında dışarı çıktı verir sende bunu okur ve kendi formatına aktarırsın olur biter...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MeMoKaN



Kayıt: Dec 20, 2002
Mesajlar: 150
Nereden: istanbul

MesajTarih: Sun Apr 11, 2004 9:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Md-C nin Yazdıklarına katılıyorum Bence en mantıklı yol bu...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Ziyaretci



Kayıt: Apr 24, 2003
Mesajlar: 287
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Mon Apr 12, 2004 9:29 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

kendi 3ds converter imi bir aralar yazmıştım. (eski dosya formatıma çeviriyordu)
çok kastım, zor oldu ve formatta her değişiklik te, ekleme de düzelttmek değiştirmek gerekiyordu. bu yüzden bi converter yazmayı -en azından binary dosyalar için- düşünmüyorum..

3D editörlere gerçekten çok yabancıyım, 1 saat falan uğraşıp tek bir küp çizdirememiştim bi keresinde, sonra da bıraktım öylece. bi daha, haddimi bilip, beni aşan işlere burnumu sokmamaya karar verdim. (galiba MAX di) bu sebeplen, plug in yazmak çok mantıklı/yapılabilir görünmüyor benim açımdan.

dediğim gibi, 3d editörlere yabancıyım, o yüzden output formatında çıktı verdiklerini bilmiyordum. (gerçi verseler de bilgisayarımda 3d editör kurulu değil. bi ara milkshape kurdum, o da sürekli geçersiz işlem yürütüyordu, açılmadı.)

son olarak, leblebi nin son mesajında üçgen çorbasını okuyunca, bu benim işime gelir ii de olur dedim. zaten teklif de ondan geliyordu. eğer çok kasmadan bişey yaparsa, belki ben de bu editörü kullanmayı falan öğrenebilirim diye geçtiydi aklımdan.

LEBLEBI: eğer çok kasmadan bi çorba yapabilirsen HALA daha sevinirim
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Mon Apr 12, 2004 9:43 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Aşağıdaki programları Kullanabilirsin Her ikisinide kullanmak kolay...
[ Qoole99 ] // Quake, Half-Life vb. Gibi oyunlara Mekanlar Yapabilirsin...
[ Valve Hammer Editör v3.4 ] //Half-Life ve mod'ları için tasarlanmış bir Seviye Editörü... Bu ed.tör için [ Bu ] sayfadan Türkçe Dersler bulabilirsin... yada [ Buradan ] Hazır kaynaklara ulaşabilirsin

Her iki programda dışarı *.map formatında yani metin tabanında çıktı verir. Kavraması ve kullanılması çok kolay bir formattır, kendiler...

[ Bu mesajı düzenleyen: MD-C _FIL 12-04-2004 10:51 ]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Bu forum kilitlenmiştir, yeni bir başlık açamazsınız, cevap gönderebilir ya da mesajları değiştirebilirsiniz   Bu başlık kilitlenmiştir, cevap yazamaz ya da mesajları değiştiremezsiniz    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OyunYapımı Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.225 Saniye