Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Bana sıkça sorulan soruların cevapları
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Bana sıkça sorulan soruların cevapları

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ozmoz



Kayıt: Jul 16, 2005
Mesajlar: 37

MesajTarih: Sat Dec 10, 2005 2:29 pm    Mesaj konusu: Bana sıkça sorulan soruların cevapları Alıntıyla Cevap Ver

rem koşan objenin atak yapması ve sıçraması:
rem objeleri yükleyiniz
rem bu program Dark Basic 1,3,3 te yazılmıştır ama tüm sürümlerde
rem denedim çalıştı
rem oyun burda başlıyor
load object "kos.x",1
y#=3
rem 1 numaralı obje kos.x olarak belirlendi
bas:
if say>132 then say=0
rem bu şekilde belirlenmezse obje hareket etmez
if say=0 then play object 1
say=say+1
if mouseclick()=1 and dur=0 then load object "saldir.x" ,1:say=131:dur=1
rem farenin sağ tuşuna basıldığında 1 numaralı objemiz saldır.x oluyor
if dur=0 and sayac=1 then load object "kos.x" ,1:say=131
if dur=1 then inc y#,0.01
rem bu komut sıçramayı sağlıyor
if y#>4 and sayac=0 then y#=3 :dur=0:sayac=1
rem burda yere iniyor ve tekrar koşuyor
position object 1,0,y#,-15
goto bas
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.148 Saniye