Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Yeni nesil oyun motorlari
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Yeni nesil oyun motorlari

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
playmaker



Kayıt: Oct 23, 2005
Mesajlar: 57
Nereden: kopenhagen

MesajTarih: Wed Dec 07, 2005 11:22 pm    Mesaj konusu: Yeni nesil oyun motorlari Alıntıyla Cevap Ver

Bence su anda piyasadaki en iyi game engine

unreal

http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DoganBir



Kayıt: Mar 24, 2003
Mesajlar: 305
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Dec 07, 2005 11:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet unreal çok iyi bir motor ama renderware i yabana atma bence. www.renderware.com
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DoganBir



Kayıt: Mar 24, 2003
Mesajlar: 305
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Dec 07, 2005 11:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ayrıca şu sıralar CryTek de boş durmuyor. Cry Engine i çok geliştirmişler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
playmaker



Kayıt: Oct 23, 2005
Mesajlar: 57
Nereden: kopenhagen

MesajTarih: Wed Dec 07, 2005 11:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Dedigin gibi hicte yabana atilacak bir motor degil.
Baska onerisi olanlar ?
Next generation game engines
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
dahaka



Kayıt: Jun 02, 2005
Mesajlar: 122
Nereden: Bursa

MesajTarih: Thu Dec 08, 2005 12:41 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

EA'nın NFSU2 ve
Ubisoft'un Prince of Persia1,2,3(inşallah)'yı yaparken kullandığı(yor olduğu) motor

isimlerini bilmiyorum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Thu Dec 08, 2005 1:05 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Source Engine var, HDR destekli...

Herkese lost coast'u tavsiye ederim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Thu Dec 08, 2005 2:45 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Unreal2 Engine : 350.000 $ +ürün başı 50.000$ vay bea , unreal3 de bi 500000$ olur heralde, ztn epic oyun yapmını bırakıp sadece engine yapımına geçti heralde
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
spider_hip



Kayıt: Apr 22, 2004
Mesajlar: 52
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Thu Dec 08, 2005 8:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Acayip para kaldırdılar yauv..

Bu arada herkeslere selamlar, ben geri döndüm .ehehuh Laughing

c++ ya devammm..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
nameless



Kayıt: Jun 08, 2004
Mesajlar: 86
Nereden: sinsinati

MesajTarih: Thu Dec 08, 2005 6:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

crytek'in yazın bir videosunu görmüştüm; inanılmazdı
bir ağacın her yaprağını gölgesine bakarak seçebiliyodum, bitkilere değince gerçek hayattaki gibi hareket ediyodu, bulutlar gerçek zamanlı olarak hareket ediyodu (ama hala patlama efektleri çok dandikti :))
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Fri Dec 09, 2005 12:52 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

64bit demosudur gördüğün....

S.T.A.L.K.E.R ve Alan Wake adlı oyunların grafikleri de tek kelimeyle şahane gözüküyor.Onların da grafik motorları çok sağlam.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nameless



Kayıt: Jun 08, 2004
Mesajlar: 86
Nereden: sinsinati

MesajTarih: Fri Dec 09, 2005 12:56 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ah bi de stalker çıksa keşke kaç senedir çıkıcak diye bekliyorum (ah ah bi de duke nukem çıksa :p)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
playmaker



Kayıt: Oct 23, 2005
Mesajlar: 57
Nereden: kopenhagen

MesajTarih: Fri Dec 09, 2005 2:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu arada unreal ile ilgili sozlerimi geri aliyorum.az once icerden biriyle konustum
cok yavas ve kullanimi zor oldugunu soyledi .

Peki siz oyun motorundan ne bekliyorsunuz?
Kullanabilirlikmi, guc mu , object oriented mi yada ne?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.158 Saniye