Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - DXDraw yardım
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

DXDraw yardım

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum)
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Fearless_Fighterr



Kayıt: Nov 29, 2005
Mesajlar: 6

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 6:14 pm    Mesaj konusu: DXDraw yardım Alıntıyla Cevap Ver

DXDraw'ın üzerine koyduğum büyük ebatlardaki resmin mouse'u ekranın altına getirdiğim zaman kameranın kayarak (strateji oyunlarında olduğu gibi) resmin kalan bölümünü görmek istiyorum .lütfen yardım !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
khognar



Kayıt: Jul 19, 2005
Mesajlar: 11
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Dec 01, 2005 8:35 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Fearless_Fighterr yardım etmeden önce bi kaç şey soruyum.dxdraw'dan kastın directdraw mu? bir de resimler için directdraw'ın surface sınıfını mı kullanıyosun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Thu Dec 01, 2005 12:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

mesela maus ekranın dikeyde bir sınırı geçtimi (ekran 640*480 ise örnek
460 'yi geçse ) direk matrixde z yi (._43) +=0.1 filan yapabilirsin eğer matrix yoksa vertexlerin .z'sine -=0.1 gibi yapabilirsin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Dec 01, 2005 3:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Mesajların olması gereken şekli budur.
NOT:Gereksizler silindi.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
traubleman



Kayıt: Apr 12, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Thu Dec 01, 2005 4:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

devreci demiş ki:
mesela maus ekranın dikeyde bir sınırı geçtimi (ekran 640*480 ise örnek
460 'yi geçse ) direk matrixde z yi (._43) +=0.1 filan yapabilirsin eğer matrix yoksa vertexlerin .z'sine -=0.1 gibi yapabilirsin


kod yapına göre bu sisteme benzer bir sistem kullanabilirsin ama küçük bir nokta bir offset değeri bırakman gerekir pencerenin kayma değeri 480*640 gibi bir pencere içerisinde ise ibre 640 a vurduğunda ilerlesin yoksa hazır pencereyi aktif olarak kullanamazsın buna ek birde timer kullanmalısın aktif zaman sayacı...

Bu arada bir yarışma düzenlenmiş herhalde en çok mesajı kim silecek filan diye moderatörler yarışıyor.Ben cotanak diyorum şu an 5 boy önde ama arkadan hibbit inde ataklarını görüyorum.Son 400 geçiliyor.bu bana 1995 yılındaki gazi kupası koşusunu hatırlattı.Bolt Pilot
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Yeni Başlayanlar (Ben de oyun yapmak istiyorum) Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.161 Saniye