Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - çok acil araba çizmek için hangi komutu kullanabilirim
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

çok acil araba çizmek için hangi komutu kullanabilirim
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
aBBuzer



Kayıt: Nov 24, 2005
Mesajlar: 3

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 6:03 am    Mesaj konusu: çok acil araba çizmek için hangi komutu kullanabilirim Alıntıyla Cevap Ver

acilen bi araba çizmem gerekiyo vede bunu opengl kullanarak
yapmalıyım. şuana kadar anca tekerleri çizebildim.
fakat daha fazlasını yapamıyorum. GL_POLYGON ı kullanarak
biçok dörtgenden bi araba çizmeye çalıştım ama çok saçma oldu basitte
olsa biraz daha iyisine ihtiyacım var
acaba bunu yapmak için kullanacağım bi komut söyleyebilirmisiniz.
bu arada yazımdandan anlaşılıyordur galiba
bu işte henüz çok yeniyim .
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 6:11 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

GL_DRAWCAR ı dene.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
tolga



Kayıt: Sep 15, 2002
Mesajlar: 92
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 8:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3ddreams o biraz eskide kaldı. Yeni sürümlerde GL_FERRARI yada GL_PORSHE gibi komutlar var. Daha etkili oluyor. Bak bir tanede örnek

GL_FERRARI("F50");

yazarsan F50 model ciziyor, benim favorim ise F2004, en hızlı alet.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
umtk



Kayıt: Jun 07, 2003
Mesajlar: 17
Nereden: mersin

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 9:55 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

opengl 'de araba çizen bir komut yok
3ds gibi formatta diğer üçboyutlu çizimn araçlarıyla 3dmax,maya, blender vb.
araba çizip şuraya bak
http://www.oyunyapimi.org/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=77
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Ziyaretci



Kayıt: Apr 24, 2003
Mesajlar: 287
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 10:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eğer basit bir şey yeterli olacaksa, GLUT kütüphanesinde KÜP, KÜRE vs. çizdiren komutlar var.
glutSolidCube, glutSolidSphere vs. idi sanırım.

Onları kullanarak arabayı andıracak birşeyler yapabilirsin. Ama gerçek araba olsun, kapı kolları parıldasın vs. istekler için, Max vs. gibi bir program kullanman gerekecek. (Yeni Başlayanlar için not: Bunları kullanmak ve bunlarda yapılan modelleri kendi programınıza eklemek bir kaç saatte becerilebilecek bir iş değildir. Özellikle daha önceden programlama/Opengl konusunda tecrübeniz yoksa.)

Kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
aBBuzer



Kayıt: Nov 24, 2005
Mesajlar: 3

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 11:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

programlama tecrübem var ama grafik işi girince biraz
karışıyo. sadece opengl kullanmam gerekiyo vede VC++ 6.0
kullanıyorum küp ve küre işini bende düşündüm ama bunların
belli bir kısmını alıp diğer kısmını kullanmamam gerek vede
bunun hakkındada bi fikrim yok. bunu nasıl yapabilirim???
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 12:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

aBBuzer demiş ki:
programlama tecrübem var ama grafik işi girince biraz
karışıyo. sadece opengl kullanmam gerekiyo vede VC++ 6.0
kullanıyorum küp ve küre işini bende düşündüm ama bunların
belli bir kısmını alıp diğer kısmını kullanmamam gerek vede
bunun hakkındada bi fikrim yok. bunu nasıl yapabilirim???
stencil buffer kullanarak CGS benzeri efektler verebilirsin. tabii shader da kullanılabilir.
ancak tavsiyem modeli bir editor ile oluştur ve vertex, normal, face, material bilgilerini bir dosyaya aktar. sonra bu dosyadaki bilgileri programın içine al ve modeli çizdir.
sitede 3ds ve obj formatlarının kullanımı var. 3ds formatının okuyucusundaki büyük ayıp; subset desteği yok, tek grup halinde export etmelisin yoksa hata verir. yeni başlıyorsan obj daha iyi seçim olur.
veya başka yerlerden model yükleyicileri bulabilirsin.
tabii bir de arabanın özelliği vardır, yansımalıdır. bunun içinse en basit yöntem multitexture ile sphere mapping yapmak. vmeydaneri sanırım satranç taşlarında bunu kullanıyordu. neyseki opengl de hazır spheremap koordinatları oluşturması var..
kolay gelsin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Cj



Kayıt: Nov 30, 2005
Mesajlar: 1
Nereden: Niğde

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 12:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3d game studio Surprised
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 12:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Boş boş alay edecekler cevap yazmasın bu nedir ya? Adam araba çizen tek bir komut dememiş ki! Hangi komutları kullanarak araba çizebilirim demiş... (yok gl_drawcar yok ferrari hedehödö)

Ben GL_QUADS kullanarak bir tank çizmiştim fakat araba konusunda birşey söyleyemem...Tan yamuk şeklinde bir gövde, dikdörtgen bir namlu ve yine yamuk şeklinde bir namlu yuvasına sahip çok çok basit birşeydi.fakat namluyu gövdeden ayrı çevirebiliyordun(oooo! Very Happy)

Kolay gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
levent



Kayıt: Mar 13, 2003
Mesajlar: 188
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 1:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

konudışı:

Cj demiş ki:
3d game studio Surprised


adam opengl demiş, sen iyice spammer oldun, solda gördüğün her yeni başlığa bir şeyler yazmak zorunda değilsin.

nomax'e aynen katılıyorum. yukarıdaki tip gibiler yüzünden sapla saman birbirine karışmaya başladı, her yardım isteyeni terslemez ya da onlarla dalga geçmezsek daha iyi olacak.

konuiçi:

stroma'nın dediği gibi, bir importer kullanarak dışarıda hazırlanmış bir obje import edilebilir. yoksa tek tek üçgen, vertex çizerek bu iş zor olacaktır. basit bir 3ds model kullanmak en iyisi, google'da tonla kaynak bulunabilir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 3:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hehe bu konu biraz ilginc geldi once max de bir araba cizdim sonra model olarak export etim ve daha sonra onu kod haline getirdim gerci normal ve UV kordinatlarini kaydetmedim sadece vertexler var...

isteyene Araba fonksiyonuda olusturdum Very Happy



BUDA fonksiyon:

Kod:

void Araba(float x,float y,float z,float aci)
{
   glDisable(GL_TEXTURE_2D);
   glPushMatrix();
   glTranslatef(x,y,z);
   glRotatef(aci,0,1,0);
   glColor3f(1,1,1);
   //govde
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,0.000000,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,14.552567);
glVertex3d(49.077808,16.858237,14.552567);
glVertex3d(49.077808,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,14.552567);
glVertex3d(49.077808,0.000000,14.552567);
glVertex3d(49.077808,16.858237,14.552567);
glVertex3d(49.077808,16.858237,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,14.552567);
glVertex3d(49.077808,0.000000,14.552567);
glVertex3d(49.077808,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,16.858237,14.552567);
glVertex3d(49.077808,0.000000,14.552567);
glVertex3d(49.077808,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(49.077808,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,14.552567);
glVertex3d(-51.305335,16.858237,-15.332491);
glVertex3d(-51.305335,0.000000,-15.332491);
glEnd();
   glColor3f(1,0,0);
   //tavan
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,13.953768);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,16.856368,13.953768);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,13.953768);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,13.953768);
glVertex3d(26.399302,35.132227,13.953768);
glVertex3d(26.399302,35.132227,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,35.132227,-14.398722);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,-14.398720);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,13.953768);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,13.953768);
glVertex3d(26.399302,16.856368,13.953768);
glVertex3d(26.399302,35.132227,13.953768);
glVertex3d(26.399302,35.132227,13.953768);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,13.953768);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,13.953768);
glVertex3d(26.399302,16.856368,13.953768);
glVertex3d(26.399302,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,35.132227,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,35.132227,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,35.132227,13.953768);
glVertex3d(26.399302,16.856368,13.953768);
glVertex3d(26.399302,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,-14.398720);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,-14.398720);
glVertex3d(26.399302,35.132227,-14.398722);
glVertex3d(26.399302,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,-14.398722);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,13.953768);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,13.953768);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,13.953768);
glVertex3d(-17.157343,35.132227,-14.398720);
glVertex3d(-31.000773,16.856368,-14.398722);
glEnd();
//tekerler
   glColor3f(0,1,0);
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,15.552024);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,15.552024);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,15.552024);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,15.552024);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,15.552024);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,23.922942);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,23.922942);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,23.922942);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,23.922942);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,15.552024);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,15.552024);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,23.922942);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,23.922940);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,23.922942);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,15.552024);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,15.552024);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,23.922940);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,15.552024);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,23.922940);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,23.922940);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,15.552024);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,15.552024);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,23.922940);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,23.922940);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,23.922940);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,15.552024);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,15.552024);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,15.552024);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,15.552024);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,23.922940);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,15.552024);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,23.922940);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,15.552024);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,15.552024);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,23.922942);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,23.922942);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,23.922942);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,23.922940);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,23.922940);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,23.922940);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,23.922940);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,23.922940);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,23.922940);
glEnd();
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(-37.583237,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(-37.583234,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(-22.172254,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-22.172255,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-37.583237,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-40.774958,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-37.583234,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(-29.877744,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(-22.172254,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(-18.980536,-0.283431,-16.620563);
glEnd();
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(23.952030,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(23.952030,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(23.952033,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(31.657526,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(23.952033,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(31.657526,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(31.657523,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(23.952030,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,10.613779,-24.991480);
glVertex3d(23.952030,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(23.952030,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(23.952030,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(23.952030,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(23.952030,7.422060,-24.991480);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(23.952033,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-24.991480);
glVertex3d(23.952033,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(23.952033,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(23.952033,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(31.657526,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(23.952033,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(23.952033,-7.988922,-24.991480);
glVertex3d(31.657526,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(31.657526,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(31.657526,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(31.657526,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(31.657526,-11.180640,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(39.363013,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,-7.988920,-24.991480);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-24.991480);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,7.422060,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(31.657523,10.613778,-16.620561);
glVertex3d(23.952030,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(23.952030,7.422059,-16.620561);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(20.760314,-0.283432,-16.620563);
glVertex3d(23.952033,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(23.952033,-7.988923,-16.620563);
glVertex3d(31.657526,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(31.657526,-11.180641,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(31.657523,-0.283431,-16.620563);
glVertex3d(39.363013,-7.988921,-16.620563);
glVertex3d(42.554734,-0.283431,-16.620563);
glEnd();
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(39.305152,7.422060,16.465369);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(31.599665,10.613779,16.465369);
glVertex3d(39.305152,7.422060,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(23.894173,7.422060,16.465369);
glVertex3d(31.599665,10.613779,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,16.465369);
glVertex3d(23.894173,7.422060,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(23.894175,-7.988922,16.465369);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(31.599668,-11.180640,16.465369);
glVertex3d(23.894175,-7.988922,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(39.305158,-7.988920,16.465369);
glVertex3d(31.599668,-11.180640,16.465369);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(39.305158,-7.988920,16.465369);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(39.305152,7.422060,24.836287);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(39.305152,7.422060,16.465369);
glVertex3d(39.305152,7.422060,24.836287);
glVertex3d(39.305152,7.422060,16.465369);
glVertex3d(31.599665,10.613778,24.836287);
glVertex3d(39.305152,7.422060,24.836287);
glVertex3d(39.305152,7.422060,16.465369);
glVertex3d(31.599665,10.613779,16.465369);
glVertex3d(31.599665,10.613778,24.836287);
glVertex3d(31.599665,10.613779,16.465369);
glVertex3d(23.894173,7.422059,24.836287);
glVertex3d(31.599665,10.613778,24.836287);
glVertex3d(31.599665,10.613779,16.465369);
glVertex3d(23.894173,7.422060,16.465369);
glVertex3d(23.894173,7.422059,24.836287);
glVertex3d(23.894173,7.422060,16.465369);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,24.836286);
glVertex3d(23.894173,7.422059,24.836287);
glVertex3d(23.894173,7.422060,16.465369);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,16.465369);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,24.836286);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,16.465369);
glVertex3d(23.894175,-7.988923,24.836286);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,24.836286);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,16.465369);
glVertex3d(23.894175,-7.988922,16.465369);
glVertex3d(23.894175,-7.988923,24.836286);
glVertex3d(23.894175,-7.988922,16.465369);
glVertex3d(31.599668,-11.180641,24.836286);
glVertex3d(23.894175,-7.988923,24.836286);
glVertex3d(23.894175,-7.988922,16.465369);
glVertex3d(31.599668,-11.180640,16.465369);
glVertex3d(31.599668,-11.180641,24.836286);
glVertex3d(31.599668,-11.180640,16.465369);
glVertex3d(39.305158,-7.988921,24.836286);
glVertex3d(31.599668,-11.180641,24.836286);
glVertex3d(31.599668,-11.180640,16.465369);
glVertex3d(39.305158,-7.988920,16.465369);
glVertex3d(39.305158,-7.988921,24.836286);
glVertex3d(39.305158,-7.988920,16.465369);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(39.305158,-7.988921,24.836286);
glVertex3d(39.305158,-7.988920,16.465369);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,16.465369);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(39.305152,7.422060,24.836287);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(39.305152,7.422060,24.836287);
glVertex3d(31.599665,10.613778,24.836287);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(31.599665,10.613778,24.836287);
glVertex3d(23.894173,7.422059,24.836287);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(23.894173,7.422059,24.836287);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,24.836286);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(20.702455,-0.283432,24.836286);
glVertex3d(23.894175,-7.988923,24.836286);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(23.894175,-7.988923,24.836286);
glVertex3d(31.599668,-11.180641,24.836286);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(31.599668,-11.180641,24.836286);
glVertex3d(39.305158,-7.988921,24.836286);
glVertex3d(31.599665,-0.283431,24.836286);
glVertex3d(39.305158,-7.988921,24.836286);
glVertex3d(42.496873,-0.283431,24.836286);
glEnd();


glPopMatrix();
}


biraz uzun oldu galiba Very Happy sorry
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 5:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu siteye yazdığım 350 mesaj var. 350 mesajımın birinde ufak bir şaka yapayım dedim ve 1 mesaj yüzünde öyle böyle bir tip olduk ha. Neyse öyle olsun.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 5:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Laflar zaten senin kişiliğine değil mesajına kardeşim, gereksiz alınganlığa lüzum yok.

vmeydaneri süper olmuş Smile ben olsam üşenirdim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 6:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Kod:
vmeydaneri süper olmuş  ben olsam üşenirdim...


hehe yaw yanlis anlasildi galiba ben bunun icin ugrasmadim ..

Soyle anlatayim..

-Once 3DS formatinda export ettim.
-Daha sonra bir program yaptim ..3DS okuttum ve okuttugum vetexleri GL koduna cevirdim...

-toplam 5 dk bile surmedi :p

elle yazdigimi felan sanacaklar ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
OLAMAN



Kayıt: Nov 18, 2005
Mesajlar: 19

MesajTarih: Wed Nov 30, 2005 6:40 pm    Mesaj konusu: 3D Alıntıyla Cevap Ver

arkadaşım sana eğer 3d max'tan lazım ise sana yardımcı olurum yani ne dersin bana ulaşmak için bu msn adresini eklemen yeterlidir
miroglu.yusuf@hotmal.com
kolay gelsın şimdiden benden sana
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.158 Saniye