Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - ilk opengl programım :)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

ilk opengl programım :)
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 3:47 pm    Mesaj konusu: ilk opengl programım :) Alıntıyla Cevap Ver

hazır hafta sonu gelmişken biraz gl öğreneyim dedim . işte sonuç..
şu yuvarlakları her zaman yapmak istemişimdir Very Happy Sourceler içinde

http://www.geocities.com/devrecibo/progs/gldemo.zip

Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 3:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

abi bu gl winxp de niye yavaş çalışıyo benmi yanlış kodladım acaba
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 3:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yok hocam bende normal calisiyor.güzelde olmus eline saglik
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 4:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
şu yuvarlakları her zaman yapmak istemişimdir

Very Happy Very Happy Very Happy
eline sağlık hocam güzel olmuş , full hızdada (85fpsVsync) çalıştı bi yavaşlama göremedim ben
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Hunturk



Kayıt: Jul 20, 2005
Mesajlar: 78
Nereden: heavy metal aleminden

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 4:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

oyunyapimi.org'dan şimdiye kadar indirdiğim en küçük ebatlardaki 3d programı. Ve ayrıca en ufak bir dalgalanma, frame atlaması gibi bişey bile yok (geometri az ondan mı acaba Very Happy )

Tebrik ederim

Kolay Gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 4:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

şağolun yorumlar için arkadaşlar.
winxp gl ile oyun oynuyo heralde neyse ....

hunturk klavye ve maus var yeter Very Happy shader kodlayacaktım yannız gl de
shader yok galiba . Belki haftaya dx ve shader ile yansımalı şekilde dalgalanma yapabiliriim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 4:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

devreci demiş ki:
hader kodlayacaktım yannız gl de
shader yok galiba


GLSL ve extensionlar var. Ama bence HLSL + Effects Framework daha iyi bir seçim.

Shader da seni de görmek isteriz devreci. İyi çalışmalar Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 6:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

devreci'nin kodu 36K'dan 22K'ya:) daha da indirebilecegimi dusunuyorum...

www.ebleda.com/gldemo.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 7:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ebleda demiş ki:
devreci'nin kodu 36K'dan 22K'ya:) daha da indirebilecegimi dusunuyorum...

www.ebleda.com/gldemo.zip
kodda pek bişey yapmadan 10k ya inebiliyor, biraz da hızlanıyor(~10fps) : http://www.savefile.com/files/4767302
hızın asıl düşüşü çözünürlük olabilir..

güzel çalışma.

shader konusunda ise dx daha önde. glsl gördüğüm kadarı ile per-pixel de ve 3d texturelerde hlsl ye göre yavaş kalıyor. cg ise glsl için bir alternatif olabilir ama hlsl için değil tabii ki.

kolay gelsin, iyi çalışmalar.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 7:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Iste bu programcilik ruhu:)

10k, saglam is! Wink fakat bende "This application has failed to start because the application configuration is incorrect Reinstalling the application may fix the problem" diyerek hata verdi Crying or Very sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 7:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel olmuş güzel. Minimum 130 fps aldım winxp' de, bayağı iyi yani. Yuvarlaklar! da oldukça hoş bu arada Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 8:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ebleda demiş ki:
Iste bu programcilik ruhu:)

10k, saglam is! Wink fakat bende "This application has failed to start because the application configuration is incorrect Reinstalling the application may fix the problem" diyerek hata verdi Crying or Very sad
pek sağlam iş değil anlaşılan, ve tabii derleyici saolsun.
sanırım bu hata için manifest dosyası gerekiyor. proje.exe.intermediate.manifest adıyla bir dosya oluşturup içine :
Kod:
<?xml version='1.0' encoding='UTF-8' standalone='yes'?>
<assembly xmlns='urn:schemas-microsoft-com:asm.v1' manifestVersion='1.0'>
  <dependency>
    <dependentAssembly>
      <assemblyIdentity type='win32' name='Microsoft.VC80.CRT' version='8.0.50215.4652' processorArchitecture='x86' publicKeyToken='1fc8b3b9a1e18e3b' />
    </dependentAssembly>
  </dependency>
</assembly>

yazarsan zannetmiyorum ama düzelebilir. düzeltmezse bir de şu binary ile dener misin: http://www.savefile.com/files/8762101

SxS ile alakalı bir hata ve eksiksiz çözümünü bulamadım. dll versiyonlarını belirtmek gerekiyor falan heralde galuba sanırım yani.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 9:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hmm..

VC++ 6 kullaniyorum. Bu manifesti deniyebilecegimi sanmiyorum. Fakat goruyorum ki bu kod 10k'nin altina cekilebilir. Ben entry pointleri degistirip c'nin overhead'inden kurtulmaya calistim. Bendeki problem devreci'nin kullandigi standart matematik librarysi. Onu izole etmek bayagi ugrastiracak. Allignment'in bu kodda falza etkisinin olmamasi da ilgimi ceken baska birsey. Daha hizlandirmak icin entry point'in disindakileri fastcall'a cevirmeyi dene Wink

Bu arada binary'in yine calismadi bende Crying or Very sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Nov 27, 2005 10:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Rahat calisti.

Lens flare cok tatli olmus. Kutlarim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Mon Nov 28, 2005 1:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet...
10,240 byte'tan 9728 byte'a Laughing
Senin yaptigin sekilde dependency kaldirarak daha fazla ufaltamadim. Bunun icin bazi matematik fonksiyon cagirimlarini izole etmeyi denedim. Bu da bana ~500 byte kazandirdi Wink

Bir deneyin bakalim www.ebleda.com/gldemo9728.rar
(Herkesde calismayabilir)

Bir fikrim var ama ne kadar ise yarar bilemiyorum!? Compiler'a sadece asm kodu olusturmasini soylesek ve cikan kodu ufak modifkasyonlarla tasm ile assemble etsek? Masm initialize edilmemis referanslari dosyaya koymaya bagiliyor. Bunun icin Masm ile daha ufak kod elde edebilecegimizi dusunmuyorum ama Tasm'la bu mumkun olabilir.

Yoruldum, simdilik benden bu kadar.

Iyi bir calisma devreci Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Konu Dışı Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
1. sayfa (Toplam 7 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.148 Saniye