Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - "Katliam"
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

"Katliam"
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
SanAndreas



Kayıt: Oct 31, 2005
Mesajlar: 66
Nereden: Niğde

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 1:01 am    Mesaj konusu: "Katliam" Alıntıyla Cevap Ver

uzun süredir üzerinde uğraştığım oyun polat egüngor ve ben ile ortaya birşeyler koymayı başardık oyunumuz meyvesini vermeye başladı ismini şu anlık sadece "KATLİAM" yada "ŞEHİRDE KATLİAM" olarak düşünüyoruz kullandığımız programlar ise 3d game studio 3d studio max ve c++ birde photo shop bize katılmak isteyen olursa sugibi_05@hotmail.com adresinden ulaşabilriz
resimlerine burdan bakabilrsiniz
http://img113.imageshack.us/my.php?image=ev6ci.png
http://img113.imageshack.us/my.php?image=ev29ti.png
http://img52.imageshack.us/my.php?image=ev33rc.png
http://img52.imageshack.us/my.php?image=f9ma.png
buda oyunumuzun karakteri oyunumuzun kapağını 2-3 gün sonra buraya linkini vericem
http://img52.imageshack.us/my.php?image=fs3bp.png
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
DarkScythe



Kayıt: Aug 04, 2005
Mesajlar: 173
Nereden: Vault 35

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 1:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ewt hakkatende programlama dilleriyle alakalı bi oyunmuş Very Happy Very Happy Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
m_polat



Kayıt: Oct 11, 2005
Mesajlar: 78
Nereden: kayseri

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 1:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

güzel olmuş helal inşallah proje biter kolay gelsin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
tolga



Kayıt: Sep 15, 2002
Mesajlar: 92
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 9:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

adamın saci wings3d den mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 9:53 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

git conitec forumlarına, oradaki search kutusuna "cube map" yada "skycube" yaz...bak bakalım skycube nasıl yapılıyor...sonra al onu wdl'ine impelemnte et...bide file menüsünden properties'de "sun azimut" diye bir değer var, genel güneş ışığının rengini veren...onu da %50 gri filan yap (R:55 G:55 B:55)...son olarak da ana wdl'nden flare.wdl doyasını çıkart ki skycube yaptığın zaman sun flare abuk sabuk yerlerden görünmesin...sonra printscreen yap gönder...

bakınız şurası:
http://www.coniserver.net/ubbthreads/ubbthreads.php

ha..."-yok ben beceremedim" derseniz de söyleyin ben anlatırım...
çavv babayyy...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
gamemakerman



Kayıt: Nov 13, 2005
Mesajlar: 34

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 11:40 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

fena değil fakat gökyüzünü kare şeklinde yapacağına;
mdl editöründe sphere çiz ardından mirror (ters düz) edip yüksek çözünürlüklü (4096*4096) gökyüzü deseniyle dokulandır ardından level editöründe (wed) bütün çizim alanını kaplayacak şekilde kafana göre büyüt ve kompile et nası olmuş Surprised
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 11:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Oyunun karakterini kendin modellersen daha iyi olur Poser in hazır modelini kullanmamanı tercih ederim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
SanAndreas



Kayıt: Oct 31, 2005
Mesajlar: 66
Nereden: Niğde

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 11:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

arkadaş lar ben buraların kaplamalarını yaparken salladım elime gerçek hayattan ev duvarlarının resimleri yol resimleri felan geçti onu wally programı ile wad dönüştürüp oyuma öyle kaplama yapıcım yani bu test sürümü
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
gamemakerman



Kayıt: Nov 13, 2005
Mesajlar: 34

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 11:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bide neden binanın dış cephesini default dokusuyla bıraktın.
www.mayang.com da cok güzel dış cephe kaplama dokuları var fakat doku olarak ataman için photoshop da 512*512 veya 1024*1024 olarak kırpıp bmp formatında kaydetmelisin. daha geniş yardım için bana yaz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
SoulOfSilent



Kayıt: Oct 05, 2004
Mesajlar: 480
Nereden: /dev/null

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 12:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

directxgame demiş ki:
Oyunun karakterini kendin modellersen daha iyi olur Poser in hazır modelini kullanmamanı tercih ederim...
poser ın 250bin polygon modelini zaten kullanamazki oyunda Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 1:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet biliyorum Very Happy ama yanlış anlamışsın vurgulamaya çalıştığım şey başkaydı Surprised
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Extatic



Kayıt: Nov 22, 2005
Mesajlar: 11
Nereden: Oyunlar Diyarından

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 3:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Unuttuğunuz bişey var poser modellerini kim demiş ki 3d gamestudio kullanamaz. Sizin bilmdiğiniz olay 3ds(3d Studio max) formatında kayıtta yapabiliyor poser. yani 3dgs de 3d studio max modellerini desteklediğine göre rahatlıkla kullanılabilir. 3D programlar hakkında bilip bilmeden konuşmayın lütfen önce bilgi edinin araştırmacı olun biraz sonra kapışırız. ayrıca o bir test yüzü daha güzel bi yüz çalışmaları devam ediyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
gamemakerman



Kayıt: Nov 13, 2005
Mesajlar: 34

MesajTarih: Wed Nov 23, 2005 3:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sana katılıyorum extaci bilip bilmeden konuşmamak lazım Wink
gamestudio sitesinde gamestudio ya özel GAMESPACE PROGRAMI var
müthiş bir grafik programı fakat cok pahalı 299 $. isteyen deneme sürümü olan gamespace light programını deneyebilir. deneme sürümü 650 plygona kadar izin veriyor
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
SanAndreas



Kayıt: Oct 31, 2005
Mesajlar: 66
Nereden: Niğde

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 12:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yahu mesajımı neden siliyorsunuzzzzzzzzzzz Evil or Very Mad
neyse işte yeni resimler ve yeni kaplamalar yorumlarınızı bekliyorum :
http://img361.imageshack.us/my.php?image=sokak3ql.png
http://img361.imageshack.us/my.php?image=sokak24mx.png
karlı hava
http://img361.imageshack.us/my.php?image=sokak48fl.png
güneşli hava
http://img361.imageshack.us/my.php?image=sokak51so.png
yagmurlu hava
http://img361.imageshack.us/my.php?image=sokak61ac.png
ve kahramanımızın evi ve silahları:
http://img9.imageshack.us/my.php?image=silahlar8th.png
http://img9.imageshack.us/my.php?image=silahlar22dz.png
http://img319.imageshack.us/my.php?image=silah30gr.png
işte bu kadar ileryen günlerde bölümlerimi yagmurlu yapıp bazı yerlerde gölcükler oluşturucam ve sizde kahramımızla suya baktığıınız zaman ayna gibi yansıycak kendinizi gösterecek yani sonra yüzme felan yapıcam hepsi ilerleyen haftalarda...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Yahoo Messenger MSN Messenger
mugengame



Kayıt: Nov 21, 2005
Mesajlar: 29

MesajTarih: Thu Nov 24, 2005 12:15 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

güzel bir projeye benziyor. Umarım oyunda böyle güzel olur sevindim böyle bir şey yaptığınız için
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.228 Saniye