Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - x dosyası oluşturma
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

x dosyası oluşturma

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ramazan_e1



Kayıt: Oct 03, 2005
Mesajlar: 8

MesajTarih: Tue Oct 25, 2005 8:41 pm    Mesaj konusu: x dosyası oluşturma Alıntıyla Cevap Ver

lightwave kullanıcısıyım yaptığım senaryoyu veya hareketli modelleri x dosyası olarak export edebileceğim plugin buldum ama bütün özellikleri tam olarak aktaramıyor bir kaç exporter denedim ama sonuç aynı ... bana bu konuda yardımcı olun lütfen .. bu problem yüzünden bir türlü ilerleyemiyorum... şimdiden teşekkürler..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Oct 26, 2005 5:35 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Modellerini kaplarken tek bir kaplama ile kapla. Kullandığın kaplamayı material editörden crop lu olarak kullanma. Modelin iskelet sistemini ve envelop ayarlarını dikkatlice yapmalısın. Eğer model sahnede düzgün çalışıyorsa export edildikten sonra bir problem olmaması gerekir çoğunlukla. Eğer export sonrası sorunlu gördüğün yerler varsa o sorunlu bölgelerdeki vertexlerin weight ayarlarını elle düzenlersin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ramazan_e1



Kayıt: Oct 03, 2005
Mesajlar: 8

MesajTarih: Wed Oct 26, 2005 6:30 pm    Mesaj konusu: teşekkürler Alıntıyla Cevap Ver

sanırım kullandığım plugin eskiydi.. şimdi iyi bir converter buldum kaplamaları ve boneleri sorunsuz aktarabiliyorum... (deep exploration)
teşekkürler 3ddreams..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.147 Saniye