Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Wed Oct 19, 2005 3:59 pm Mesaj konusu: Merdiven |
|
|
Kaplama pratiği için yaptığım bir çalışma
|
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Wed Oct 19, 2005 6:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
Cok basarili. |
|
Başa dön |
|
|
Aynstaynx
Kayıt: Jul 03, 2005 Mesajlar: 158 Nereden: Antalya/BELEK
|
Tarih: Wed Oct 19, 2005 8:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ellerine sağlık
Süper Texture'ler |
|
Başa dön |
|
|
hakanfatih
Kayıt: Oct 13, 2005 Mesajlar: 47 Nereden: niğde
|
Tarih: Wed Oct 19, 2005 10:06 pm Mesaj konusu: |
|
|
perfect men |
|
Başa dön |
|
|
Gord10
Kayıt: Aug 07, 2003 Mesajlar: 357 Nereden: Ankara
|
Tarih: Wed Oct 19, 2005 10:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Gerçekten güzel olmuş.
Mükemmel adamlar! |
|
Başa dön |
|
|
m_polat
Kayıt: Oct 11, 2005 Mesajlar: 78 Nereden: kayseri
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 5:34 am Mesaj konusu: |
|
|
süper ya ellerine gözlerine saglık yaw mükemmel |
|
Başa dön |
|
|
TheCotanak
Kayıt: Sep 03, 2003 Mesajlar: 921 Nereden: Istanbul
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 9:26 am Mesaj konusu: |
|
|
Gord10 demiş ki: |
Gerçekten güzel olmuş.
Mükemmel adamlar! |
Ahahah tam ben yazacaktım.. |
|
Başa dön |
|
|
paradox
Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 120 Nereden: bursa
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 11:27 am Mesaj konusu: |
|
|
çok hoş,mükemmel..vs
tebrik ederim. |
|
Başa dön |
|
|
mentat
Kayıt: Oct 15, 2002 Mesajlar: 528
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 12:16 pm Mesaj konusu: |
|
|
selam,
gerçekten güzel gözüküyor (programcı gözüne en azından)
yalnız bir de buraya attığın bu güzel işlerin teknik detayını da versen kendini geliştirmek isteyenler için.
hangi araçlarla, kaç saatte, hangi referans resimle yaptın vs vs gibi mesela..
kolay gelsin. |
|
Başa dön |
|
|
Hunturk
Kayıt: Jul 20, 2005 Mesajlar: 78 Nereden: heavy metal aleminden
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 12:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
Evet güzel bir çalışma.
-Merdivenlerin basamak diplerindeki otlar(yosunlar) zeminide etkileyebilir.
-Zemin ortamla daha uygun olabilir.
Kolay Gelsin. |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 1:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
Saolun
Program olarak max7 kullanıyorum (8 stabil hale gelince ona geçicem umarım). Yaptığım çalışmaların saat olarak zamanını tutmuyorum ama aralıklarla bir kaç günde yaptım. Aslında bu tip işlerde zor olan şey sahnenin nasıl olacağına karar vermek. Özellikle de sahnenin yapımına başlamadan bir karakalem çalışması yapmak oldukça faydalı.
Modelleri max içerisinde unwrapleyip (fazla zorlayacak bir model yok görüldüğü üzere) ps cs2'de kapladım. Kaplama işi gerçekten çok zevkli. Bulduğum texture'ları layerlarda üstüste koyup blending optionlarında oynamalar yapıyorum(overlay çok yararlı bunlar arasında). Biraz da dirt tarzı fırçalarla boyayıp siliyorum. psdpathunwrapper adlı scripti de kullanmayı ihmal etmiyoruz tabi. psd dosyasını direkt olarak modele uygulayabiliyorsunuz. ps içinde ctrl+s yapıp hemen maxe döndüğünüzde model kaplanmış oluyor.
Render yine default scanline, diğer render motorları beni bitiriyor. Sonuçta makina büyük ölçüde kullanılamaz hale geliyor render yaparken. Sahnede 1 skylight default değerler, güneş ışığı için bir area light default değerler (sert gölgelerin oluşumunu bu sağlıyor) var. Bunun yanında light tracer da açık tabi ki ( render süresi kısalsın diye ayarları biraz düşürdüm). Render süresi 10 dakika.
Referans için yahoo ve google' da "decay wall, old door" gibi kelimelerle bolca arama yaptım. Bulduğunuz şeyleri hayal gücünüzle birleştirmek ve değiştirmek size kalmış.
http://www.lisasdotcom.com/IMAGES/chateauneufstairs.jpg
Hunturk, zemin konusunda sana katılıyorum, şu oyun işleri bitince kaplamaya bir el atıyım. |
|
Başa dön |
|
|
sinan
Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 101 Nereden: GaziantepG-MAX
|
Tarih: Thu Oct 20, 2005 1:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
Hakketen süper Alaturka ve çok hoş... |
|
Başa dön |
|
|
MytientireaListic
Kayıt: Oct 22, 2005 Mesajlar: 19
|
Tarih: Sat Oct 22, 2005 2:31 am Mesaj konusu: |
|
|
GüzeL çalışma yanlız zemindeki kaplama da biraz uğraş derim.Bump vermeni öneririm.Aslında zamanın vasa taşları tek tek modelliyebilirsen daha güzel netice alıcagına inanıyorum.Başarılar. |
|
Başa dön |
|
|
MungaBunga
Kayıt: Oct 19, 2004 Mesajlar: 207 Nereden: Mardin
|
Tarih: Sat Oct 22, 2005 10:53 pm Mesaj konusu: |
|
|
Tebrikler Çok başarılı bir çalışma. Duvar kaplama textureleri çok iyi. Lakin boyut koordinatları az solid gibi gözüküyor. Yoksa bana mı öyle görünüyor |
|
Başa dön |
|
|
LocKman_HacKim
Kayıt: Mar 02, 2005 Mesajlar: 168 Nereden: in İstanbul
|
Tarih: Sat Oct 22, 2005 11:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
Kaplama ve ışıklandırma çok hoş.Özellikle kaplamalar çok daha orjina olmuş.
Tebrik ederim. |
|
Başa dön |
|
|
|