Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - ags dialogları
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

ags dialogları

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
coolprogrammer



Kayıt: Apr 30, 2005
Mesajlar: 71
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 6:14 pm    Mesaj konusu: ags dialogları Alıntıyla Cevap Ver

Arkadaşlar ags'ye yeni başladım, diyaloglar diye bir kısım gördüm diyalogları anladım da onlarla ilgili bir sorum olacak:
Örneğin bir option ekledik.Adam bu option'a tıklayınca bir diyalog olusacak ve ardından ard arda adamlar birbirleriyle konusacak, bunu nasıl yapabilirim?Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
proximity



Kayıt: Apr 04, 2005
Mesajlar: 395
Nereden: istanbul

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 8:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

1 tane dialog option oluştur.Örnek:
Option 1: Baba naber ?

Ondan sonra edit script butonuna tıkla. Açılan script sayfasında şunu uygula:
@S // dialoğun başlangıcı (boş bırak)
return
@1 // birinci option
Sen: " iyidir be baba ne olsun "
Sen: " Senden naber baba ? "
Ben: " Benden de iyilik baba "
...............
................
option-off 1 // Option seçeneğinin bir daha çıkmamasını istiyorsan bu kodu kullan
stop

Bu şekilde, option seçeneğine tıkladığın zaman, yazdığın dialoglar konuşulur ve konuşma bitince kontrol oyuncuya geçer.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
coolprogrammer



Kayıt: Apr 30, 2005
Mesajlar: 71
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 9:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok teşekkürler proximity.Yalnız "sen" ile "ben" oyundaki karakterlerin adları gibi mi olacak?Örneğin:

Kod:

ROGER: " yeniden cok tesekkurler proximity  :) " 

gibi mi?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
proximity



Kayıt: Apr 04, 2005
Mesajlar: 395
Nereden: istanbul

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 10:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evet, oyundaki karakterin script ismini kısa tutmaya çalış. Benim tavsiyem 3 harf yeterlidir. Mesela : ROG. Uzun olursa dialogları yazarken zaman kaybedersin. Hadi bakalım oyununda başarılar, kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.118 Saniye