Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Araba Modelleme
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Araba Modelleme

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 8:33 pm    Mesaj konusu: Araba Modelleme Alıntıyla Cevap Ver

Merhaba
Sizlere bir sorum olacak ARABA MODELLEME hakkında.

Şimdi ilk önce şu resimi bir inceleyin.



Bu resimde modelin sol ön kaportasını (planler yardımıyla) önden görünüşünü ve soldan görünüşünü çizdim FAKAT bu çizdiğim 2 parçayı nasıl birleştirip resimdeki 3. aşamaya getireceğim. Rolling Eyes
O oval kısımlar nasıl ortaya çıkıyor?

Sadece o birleştirme olayını anlatırsanız çoook sevinirim.
Çok uzun sürüyorsa dediğim olay kısa kısa bahsederseniz de olur( Hepsi daha iyi olur tabi ki Smile Smile )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 9:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sanırım onden görünüm için ayrı , yandan görünüm için ayrı model yapmışsın. bu resimleri öyle iyi yerlestirmen lazımki kusursuz bir model üretebilesin.

tek bir plane'den kapı ureteceksin mesela.

1.......önce plane üret .
2.......3yada 4 subdiv.
3.......sonra kapıya yandan görünümde
kabaca hizala
4.......sonra yanı modeli oynatmadan karsıdan görünüm olan kartı kapıya
hizala
5....... smooth


ben blender calışıyorum , max ile aynı yöntemleri kullanır ama
terimler farklı oldugu için pek yardımcı olamadım.

google'da "max tutorial car modelling" falan yazarsan işine yarayan bolca site bukabilirsin. kitap almana gerek yok ilk etepta tutorialler yeter.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 9:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bildiğim....
iç (düz) kenardaki tüm vertexleri seçip (ki tabii burda vertexlerin hizalamasının ve aralığının da düzgün ayarlanması gerekir) "weld" komutunun uygulanmasıdır...yanlışım varsa düzelten olur
kolay gelsin Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 9:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar bir sürü car modeling tutorials buldum.Onları inceleyeceğim
Saygılar.
Kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 9:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

LocKman_HacKim demiş ki:
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar bir sürü car modeling tutorials buldum.Onları inceleyeceğim
Saygılar.
Kolay gelsin.



oh be ...

artniyetli olmayan topiclerde görmek iyi oldu.



"kolay gelsin"
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 10:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bir sorum daha olacak!!!!
Şimdi yeni konu açmayayım bir daha.

Bu Bluerprint lerin uzantısı .ai diye bir şey bunu hangi program ile açabilirim?

tşkler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 10:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben daha once oyle birsey gormedim

genelde hep resim formatı oluyor jpg,bmp, gibi.

1.........o ya bir sıkıştırma formatı
2.........ya bir 2d programında düzenlenince bu formatta alındı (özel bir
resim uzantısı olabilir) .
3.........yada bir 3d prog için özel bir format.


jpg yada bmp blueprint int'de cok var
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
LocKman_HacKim



Kayıt: Mar 02, 2005
Mesajlar: 168
Nereden: in İstanbul

MesajTarih: Thu Sep 22, 2005 10:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Heeh tamam sayfayı gezerken buldum
Adobe Illustrasyon un muş öyle yazıyor.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Fri Sep 23, 2005 11:33 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Sorunun cevabı kısaca weld, tabi vertexlerin koordinatlarının çok yakın olması lazım. Modelde aşırı üçgen yığmışsın, onları azaltmayı denesen iyi olur
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
arix



Kayıt: Oct 12, 2005
Mesajlar: 3

MesajTarih: Wed Oct 12, 2005 5:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

arkadaşlar bu konu ile ilgili geniş içerikli bir döküman varsa iyi olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
huzeyfecoskun



Kayıt: Dec 29, 2003
Mesajlar: 174
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Oct 12, 2005 10:43 pm    Mesaj konusu: ss Alıntıyla Cevap Ver

yaw ben araba modelleme hakkında örnek yolladım arkadaşım sana onu neden incelemiyorsun???bir önceki topic te LIONTR nin araba modelleme dersini verdim alıp bir incelersen burda soru sorma derdin kalmıcak Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.110 Saniye