Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - SpaceFire / OpenAL problemi
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

SpaceFire / OpenAL problemi

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
forix



Kayıt: Mar 10, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: Mon Sep 19, 2005 8:09 pm    Mesaj konusu: SpaceFire / OpenAL problemi Alıntıyla Cevap Ver

Arkadaşlar c++ için lib arıyorum www.openal.org dan
OpenAL 1.1 SDK for Windows (BETA) ı indirdim dosyanın içinde libs var içindede 2 tane dosya var bunları nereye koymam lazım bu arada ben · SpaceFire v1.3 ü çalıştırmaya çalışıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
forix



Kayıt: Mar 10, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: Mon Sep 19, 2005 8:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

C:\Dev-Cpp\lib buraya mı koyacam
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Mon Sep 19, 2005 8:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

paketten çıkan lib klasöründekileri C:\Dev-C++\lib klasörübe incl; inc veya include (tam hatırlamıyorum openAl'in paketini) klasöründekileri C:\Dev-C++\include klasörüne ve son olarak paketteki dll veya bin klasöründeki dll'leri C:\Windows\system veya C:\Windows\system32'ye atacaksın ya da yine bin veya dll klasöründeki redist klasörü içindeki exeyi çalıştır install de o halleder bu işi sonra güle güle kullan...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
forix



Kayıt: Mar 10, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: Mon Sep 19, 2005 8:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sağol bi deniyelim bakalım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
forix



Kayıt: Mar 10, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: Mon Sep 19, 2005 8:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Dediğin hepsini yaptım yerli yerine koydum:) sonra o netten indirdiğim dosyadan sample da ki demo.exe vardı denemek için mi bilmem çalıştırdım şöyle bişey açııldı burda ne yapmam lazım (not: SpaceFire v1.3 dosyasını indirdim içinde .H ve CPP var bi sürü) http://img387.imageshack.us/my.php?image=hayda0pt.jpg
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
forix



Kayıt: Mar 10, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: Mon Sep 19, 2005 8:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

galiba oldu komutları yazıom 1 diom ordan işte müzik dosyasını çalıo bana. peki şimdi nasıl SpaceFire v1.3 derliyeceğim (sebaba giriyorsun çok saol)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
hibbit



Kayıt: Sep 16, 2002
Mesajlar: 58
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Sep 20, 2005 9:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Selamlar,

Derleyici olarak ne kullandığını bilmiyorum.
Fakat kodların içinde bulunduğu pakette VC++6.0 derleyicisi
için gerekli olan workspace ve project (.dsw .dsp) dosyaları
bulunmakta.Eğer derlemek için farklı bir derleyici kullanacaksan
ve proje içinde kullanılan kütüphane dosyalarını görmek istersen
project dosyasını notepad ile açıp inceleyebilirsin.Orada gerekli olan
.lib leri kendi proje dosyana bağlaman gerekecek.
Bunlar vardır sanırım
"opengl32.lib glu32.lib OpenAL32.lib ALut.lib glaux.lib sdl.lib sdlmain.lib"
incelersin.

Derleme işlemini hallettikten sonra gerekli olan configurasyon ve texture
dosyalarını çalıştırılabilir dosyanın yaratıldığı yere göreli olarak kopyalarsan
da herşey normal olarak çalışacaktır.

İyi çalışmalar.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.103 Saniye