Önceki başlık :: Sonraki başlık |
güzel seçmişmiyim |
bence saçma |
|
12% |
[ 1 ] |
paranı çöpe atıyorsun |
|
37% |
[ 3 ] |
çok güzel |
|
50% |
[ 4 ] |
|
Toplam Oylar : 8 |
|
Yazar |
Mesaj |
s_mail
Kayıt: Jul 13, 2005 Mesajlar: 18
|
Tarih: Sat Sep 10, 2005 7:12 pm Mesaj konusu: arkadaşlar bu 3 alacam yardım edin.. |
|
|
arkadaşlar değindiğim gibi bu 3 kitabı alacam kitapyurdundan toplam fiyatı 53 milyon ben birtane daha almayı düşünüyorum hangi kitabı önerirsiniz..
1..24 Saatte Oyun Programlama Michael Morrison; ALFA YAYINLARI
2..3D Oyun Programlamaya Giriş Tom Miller; ALFA YAYINLARI
3..C / C++ ve Nesneye Yönelik Programlana Gürcen Banger; BİLİM TEKNİK YAYINEVİ buna bir 4.cü aranıyor bekliyorum.. |
|
Başa dön |
|
|
Norman
Kayıt: Jul 29, 2003 Mesajlar: 530
|
Tarih: Sat Sep 10, 2005 7:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
"24 SAATTE" Title ındaki kitaplar genelde balon çıkıyor! Programlama öğrenceksen "Kaan Arslan (yanlış mı?) ın - İleri C mi ne kitabı vardı yoksa c# rehberimiydi hatırlamıyorum o çok iyi mesela
oyun prog. için ing. öğren süper kitaplar var |
|
Başa dön |
|
|
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Sat Sep 10, 2005 7:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
kıtabı almadan once sayfa sayfa incele.
sadece adına bakıp kitap alma.
dediğin kitabları incelemedim.
kıtabı almadan once sayfa sayfa incele. |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Sat Sep 10, 2005 7:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
Alıntı: |
1..24 Saatte Oyun Programlama Michael Morrison; ALFA YAYINLARI |
bu kitap bende var sadece GDI grafik üzerine biraz temel oyun bilgisi veriyo ama bence yaramaz ancak eski atari 2600 tipi oyunlar yapacaklar için |
|
Başa dön |
|
|
s_mail
Kayıt: Jul 13, 2005 Mesajlar: 18
|
Tarih: Sat Sep 10, 2005 7:32 pm Mesaj konusu: |
|
|
peki hangilerini alayım sizler tecrübelisiniz isim verirseniz çook mtlu olurum.. |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Sat Sep 10, 2005 7:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
daha önceki bilgi birikimini ve asıl amacını bilemediğimden vede pekde tecrübeli olmadıgımdan sadece 1-2 şey söyliim
eğer programlama tecrüben azsa , bir tanede algoritmalarla ilgili bi kitap al çünkü algoritmalar kodlamanın temelindedir, dili ne kadar iyi bilirsen bil çözüme doğru ve optimal yollardan gidilmeyince o koddan performans alamazsın (mesela yılan oyununu envai çeşit yöntemle yapabilirsin ama bazılarındaki mantık kurgusu tabiren amelece bazılarında zekicedir,zekice kod yazmak bence çok önemli)
kesinlikle kitaplarla sınırlı kalma internet denen meret sınırsız bir kitap gibi
umarım bi Calculus kitabı almak zorunda kalmazsın |
|
Başa dön |
|
|
s_mail
Kayıt: Jul 13, 2005 Mesajlar: 18
|
Tarih: Sun Sep 11, 2005 5:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
ben orta vbasic biliyorum.. ( |
|
Başa dön |
|
|
DarkScythe
Kayıt: Aug 04, 2005 Mesajlar: 173 Nereden: Vault 35
|
Tarih: Sun Sep 11, 2005 5:39 pm Mesaj konusu: |
|
|
vııy hiç sevmem VB syntax karmaşası yaratmada birebir , 2 gün VB yazınca ";" ler kafadan siliniyo |
|
Başa dön |
|
|
s_mail
Kayıt: Jul 13, 2005 Mesajlar: 18
|
Tarih: Sun Sep 11, 2005 5:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
walla ben de onun için c++ ye yöneldim yarın öbürsü gün bu kitapları alacam balon çıkmalarını istemiyorum.. |
|
Başa dön |
|
|
DG
Kayıt: Mar 06, 2004 Mesajlar: 351 Nereden: Eskişehir
|
Tarih: Sun Sep 11, 2005 7:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
Diğerlerini okumadım ama Banger'in kitabının rezalet olduğunu söyleyebilirim. C'ye o kitapdan başlamıştım ve bir sürü konsepti karıştırmama sebep oldu.
C++ için:
C++ Temel Öğrenim Klavuzu, Herbert Schildt, Alfa Yayınevi
Nesne Yönelimli C++ Programlama Kılavuzu, Robert Lafore, Alfa Yayınevi
Herbert Schildt'in kitabı hakkında. Yazar salt C++'ya ait özelliklerin sadece gerekli olduğu yerlerde kullanılmasını savunuyor. Yani çoğu zaman işlevsellik adına C/C++ karma kodladığı oluyor. Bu dediklerin de ne ola ki diyorsan, Lafore'un kitabını seç.
Kaan Aslan'ın "A'dan Z'ye C Kılavuzu kitabına girme. Hiç gereği yok (K&R'nin 200 sayfada anlattığını, Aslan 500 sayfada anlatamamış) Eğer bir yerlerde C++'nın içindeki C'yi öğrenmen gerekirse Sistem Yayıncılık'tan çıkan "C Programlama Dili" diye bir kitap var onu deneyebilirsin (çeviriyi okumadım ama orjinali bu işin kutsal kitabıdır)
1. ve 2. kitaplar OYde bir miktar tartışıldı. Forumları araştır.
İngilizce bilmeden oyun programlama hakkında pek bir şey bekleme.
Kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
hibbit
Kayıt: Sep 16, 2002 Mesajlar: 58 Nereden: Ankara
|
|
Başa dön |
|
|
s_mail
Kayıt: Jul 13, 2005 Mesajlar: 18
|
Tarih: Thu Sep 15, 2005 7:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
ne yani bu kitaplarlave 2 sene çoook iyi çalışırsam belli bir yere gelebilirmiyim... |
|
Başa dön |
|
|
The_Cuisinart
Kayıt: Feb 14, 2003 Mesajlar: 94 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Fri Sep 16, 2005 6:28 pm Mesaj konusu: |
|
|
s_mail, Norman çok haklı "24 saatte bilmemne" adlı kitaplardan köşe bucak kaç,uzak dur. Kitapların kendileri zaten orjinal olarak pek birşey öğretemiyorlar,bunun üzerine berbat hatta iğrenç bir çeviri de eklenince verdiğin paraya yazık oluyor sadece.Herbert Schildt'in kitabı fena değil,Tom Miller'in kitabını ise daha adam gibi inceleme fırsatı bulamadım,ama "c++'a yöneldim" dediğine göre bu kitap çok işine yaramayabilir,çünkü örnekler C# ve .NET API'si kullanılarak yapılmış,Managed DX filan var.
Hatta biraz daha açık olmak gerekirse,alacağın kitaplardan çok fazla şey bekleme.Gerçekten birşeyler öğreten kaynaklar çoğunlukla internette karşına çıkıyor,en azından ben hep böyle tecrübe ettim bu işi.Ha bir de nehe,gametutorials falan gibi siteler çok hoş fakat biraz hazırcılığa alıştırıyorlar,işin temelini öğrenemiyorsun.Bunun acısını hala çekiyorum ben.
Ne kadar zamanda nereye geleceğin ise TAMAMEN sana bağlı.
İyi çalışmalar. |
|
Başa dön |
|
|
|