Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - DirectX -> OpenGL (.md2 İmport)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

DirectX -> OpenGL (.md2 İmport)

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Cutler



Kayıt: Jul 18, 2005
Mesajlar: 10

MesajTarih: Thu Aug 04, 2005 3:09 pm    Mesaj konusu: DirectX -> OpenGL (.md2 İmport) Alıntıyla Cevap Ver

sanirim biraz başlik garip geldi bilmiyorum ama.

şimdi ben oyunum için model yüklemek istiyorum.ve bunun için md2 istiyorum.şimdi bunun için directx li kodlar buldum.ama benim oyunum opengl.bunu çevirmeye çalıştım.harşey güzel çevirdim fakat programi çaliştirdiğimda ne göreyim.saçma sapan üçgenler.

bakin şimdi

glbegin bmPoints


glnormal3fv .n.x
glvertex3fv .p.x

glnormal3fv .n.y
glvertex3fv .p.y

glnormal3fv .n.z
glvertex3fv .p.z

glend

dediğimde karakterre çok benzeyen(tipa tip ayni) noktalar kümesi çıkıyor fakat


glbegin bmTriangles


glnormal3fv .n.x
glvertex3fv .p.x

glnormal3fv .n.y
glvertex3fv .p.y

glnormal3fv .n.z
glvertex3fv .p.z

glend

dediğimde ise saçma sapan üçgenler çıkıyor bunun nedeni ne olabilir sizce[/code]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Thu Aug 04, 2005 9:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

düşünmeden ve mesajını tam okumadan aklıma gelen; triangle_strip kullanmamandan kaynaklanıyor olması. glBegin(GL_TRIANGLE_STRIP) dene...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> OpenGL, DirectX Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.183 Saniye