Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Rtf-Vb
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Rtf-Vb

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
elma33



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 73

MesajTarih: Wed Jul 27, 2005 1:15 pm    Mesaj konusu: Rtf-Vb Alıntıyla Cevap Ver

Oyunuma bir info bölmü hazırladım. .rtf olarak. Ve kullanıcının info bölümündeki yazıları kopyalayamaması, silememesi birnevi label gibi durmasını istiyorum dosyanın. Ve rtf dosyasına kullanıcının hiçbir şekilde ulaşamamasını istiyorum. Tablolar falan özel işlemler kullandığım için, labelde yapmıyorum.
-Rich Text Box'a rtfyi eklediğim zaman herzaman rtf'yi bulunduğu dizinden çağrıyor. Ama BEN programın için yazının olmasını istiyorum...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Jul 27, 2005 1:36 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ucuz eski numarayı kullanabilirsin..

mesaj.rtf var diyelim. bunu mesaj.dat yap.. sonra kendi yazdığın başka bir programla bu dosyayı açıp örneğin her byte ı teker teker okuyup 123 gibi bir sayı ile ( sayıyı attım, pek önemi yok) XOR islemine tabi tut ve geri kaydet.. Programın içerisinde mesajı göstereceğin zaman mesaj.dat ı belleğe açıp yine 123 ile XOR larsan orijinal haline dönersin..

ha bana sorarsan hepsi zaman kaybı, ne gerek var, ama sen bilirsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
elma33



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 73

MesajTarih: Thu Jul 28, 2005 7:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

başka yöntemi yokmudur aga?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Programlama Dilleri ve Algoritmalar Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.113 Saniye