Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Blitz3d yazıları sayılara çevirme
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Blitz3d yazıları sayılara çevirme

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Tue Jul 26, 2005 11:36 am    Mesaj konusu: Blitz3d yazıları sayılara çevirme Alıntıyla Cevap Ver

sevgili arkadaşlar benim bir çalışmamda şu sorunla karşılaşıyorum.
Bir sayıyı yazı olarak kayıt ediyorum. sonra bu yazıyı işlemsel sayıya çevirmem lazım oluyor (Lütfen şöyle bir şey demeyin kardeşim neden yazıya çeviriyon diye.Ben isteyerek çevirmiyorum sayılar karakter karakter eklemem lazım oluyorda ondan (ah eskiden vbasicde int diye bir şey vardı. şimdiki bir işe yaramıyor)
(örnek:str(2990)+str(633)=str(2990633)) işte bu sayı üzerinde işlem yapmam lazım bir de 18000+e18 kardeşim sana hepsini göster diyorum sen bana kolaya kaçıyorsun (lütfen bunuda nasıl göstereceğimide söylesiniz başka bir şey istemiyecem)(bu arada burayı bulmuşken deniz bir çığlık atacam "Kardeş sana Ek dökümanlara örnek gönderiyorum Senin hiç umrunda değil kardeşler yararlasın blitz3d de oyun yaparsam kameralar yapacam nasıl yapacam demesin diye gönderiyoruz fakat hiç umrunda olmuyor) yeter bu kadar sözden sonra sözlerime son verirken bütün oyun yapımcıların projelerinde başarılılar dilerim.Ne mutlu Türküm Diyene Exclamation Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
DG



Kayıt: Mar 06, 2004
Mesajlar: 351
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Tue Jul 26, 2005 12:01 pm    Mesaj konusu: Re: Blitz3d yazıları sayılara çevirme Alıntıyla Cevap Ver

malihsen demiş ki:
sevgili arkadaşlar benim bir çalışmamda şu sorunla karşılaşıyorum.
Bir sayıyı yazı olarak kayıt ediyorum. sonra bu yazıyı işlemsel sayıya çevirmem lazım oluyor (Lütfen şöyle bir şey demeyin kardeşim neden yazıya çeviriyon diye.Ben isteyerek çevirmiyorum sayılar karakter karakter eklemem lazım oluyorda ondan (ah eskiden vbasicde int diye bir şey vardı. şimdiki bir işe yaramıyor)
(örnek:str(2990)+str(633)=str(2990633)) işte bu sayı üzerinde işlem yapmam lazım bir de 18000+e18 kardeşim sana hepsini göster diyorum sen bana kolaya kaçıyorsun (lütfen bunuda nasıl göstereceğimide söylesiniz başka bir şey istemiyecem)(bu arada burayı bulmuşken deniz bir çığlık atacam "Kardeş sana Ek dökümanlara örnek gönderiyorum Senin hiç umrunda değil kardeşler yararlasın blitz3d de oyun yaparsam kameralar yapacam nasıl yapacam demesin diye gönderiyoruz fakat hiç umrunda olmuyor) yeter bu kadar sözden sonra sözlerime son verirken bütün oyun yapımcıların projelerinde başarılılar dilerim.Ne mutlu Türküm Diyene Exclamation Wink


C'nin standart kütüphanesinde karakter dizilerini sayılara çeviren atoi() atof() gibi fonksiyonlar var. Visual Basic'teki Val() ile aynı işlemi görüyorlar.

18000+e18 <- Eğer C++ ile yazılmışsa "cout << scientific << a;", C ile yazılmışsa "printf("%e", a);" gibi bilimsel notasyonu zorlayan bir belirteç kullanılmıştır. Çıktıyı veren fonksiyona erişimin varsa bunlara göz at.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Tue Jul 26, 2005 1:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yazından hiçbir şey anlamadım, ya karman çorban yazmışsın çorba etmişsin ya da ben salağım.Biraz daha açık, çığlık atmadan yazarsan ve kodunu da gösterirsen yardımcı olurum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Oyun Motorları Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.092 Saniye