Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
cihat_80
Kayıt: Jul 09, 2005 Mesajlar: 26
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:08 pm Mesaj konusu: Game Maker exe açma |
|
|
arkadaşlar game maker da bi butona basıldığında exe yi nası açıyoz ya
bilen var sa
mustafa_kaya58@hotmail.com
a mesaj atsın
lütfen ya
uğraşıyom uğraşıyom olmuyo |
|
Başa dön |
|
|
cihat_80
Kayıt: Jul 09, 2005 Mesajlar: 26
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:33 pm Mesaj konusu: |
|
|
yok mu?
yaw
game maker ı bilen |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Niye? Gamemaker ile C++'ta yazdığın dehşet oyunumu çalıştıracaksın? nasıl yani bir tür preloader mi? |
|
Başa dön |
|
|
cihat_80
Kayıt: Jul 09, 2005 Mesajlar: 26
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
yaw hayır bee
mesela menü exe si ayrı
oyun exe si ayrı olacak
play a bastığında
oyun exe sini açacak |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
cihat_80 demiş ki: |
yaw hayır bee
mesela menü exe si ayrı
oyun exe si ayrı olacak
play a bastığında
oyun exe sini açacak |
Peki ben birşey sorayım, menü seçimleriyle, oyun arasındaki irtibatı nasıl sağlıyacaksın? Bunun için oyun.exe'e baya bir lojistik destek gerekiyor |
|
Başa dön |
|
|
cihat_80
Kayıt: Jul 09, 2005 Mesajlar: 26
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:55 pm Mesaj konusu: |
|
|
yaw arkadaşım sen game makei biliyon mu? |
|
Başa dön |
|
|
SoulOfSilent
Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 480 Nereden: /dev/null
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 6:04 pm Mesaj konusu: |
|
|
MD-C doğru diyo gamemaker dan bağlantı kurma olayı kasabilir(olurmu bilmiyorum ondan) sende gamemaker ı bilmiyosun ki soruyosun cevabına saygı duy |
|
Başa dön |
|
|
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 6:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
File kısmında create executable diye bir kısım var ona tıklayarak yapabilirsin.Kolay gelsin... |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 6:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
cihat_80 demiş ki: |
yaw arkadaşım sen game makei biliyon mu? |
Sana GM içinden nasıl başka bir exe çalıştırıldığını öğretsem, iki dönüş sonra gerekli bilgileri nasıl alacam sorusunu soracaksın |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 9:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
Gamemaker dökümanlarından alıntı
Executing programs
Game Maker also has the possibility to start external programs. There are two functions available for this: execute_program and execute_ shell. The function execute_program starts a program, possibly with some arguments. It can wait for the program to finish (pausing the game) or continue the game. The function execute_shell opens a file. This can be any file for which some association is defined, e.g. an html-file, a word file, etc. Or it can be a program. It cannot wait for completion so the game will continue.
execute_program(prog,arg,wait) Executes program prog with arguments arg. wait indicates whether to wait for finishing.
execute_shell(prog,arg) Executes the program (or file) in the shell.
Both functions will not work if the player sets the secure mode in the preferences. You can check this using the read-only variable:
secure_mode* Whether the game is running in secure mode. |
|
Başa dön |
|
|
iware
Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 20 Nereden: eskişehir
|
Tarih: Fri Jul 22, 2005 1:59 am Mesaj konusu: bi fikrim var |
|
|
MD-C demiş ki: |
cihat_80 demiş ki: |
yaw arkadaşım sen game makei biliyon mu? |
Sana GM içinden nasıl başka bir exe çalıştırıldığını öğretsem, iki dönüş sonra gerekli bilgileri nasıl alacam sorusunu soracaksın |
Dostum şu ana kadar exe ler arası geçişi pek denemedim ama ; menuden game exe yi açarken menu belli bir dosyaya verileri yazsa game exe oradan okusa olmaz mı ?. (yani olurda, madem olur neden bu şekilde yapmıyolar, demekki bi sakatlık var) gerçi "alias" "chain" olsaydı daha iyi olurdu ama dbpro da yok. onun yerine "execute file <file name> <commandlist$> <directory> komutu var. Bana ortak veri dosyası fikrim hakkında olumlu olumsuz aydınlatıcı eleştiri yaparsan sevinirim.
Ayrıca dbpro da shell executation yaparken çalıştırılan programın bitmesini bekleyip beklememek elimizde) |
|
Başa dön |
|
|
cihat_80
Kayıt: Jul 09, 2005 Mesajlar: 26
|
Tarih: Mon Jul 25, 2005 9:19 am Mesaj konusu: |
|
|
yaw arkadaşım tmm ben execute_programı kendim buldum ama uygulayamadım |
|
Başa dön |
|
|
coolprogrammer
Kayıt: Apr 30, 2005 Mesajlar: 71 Nereden: Ankara
|
Tarih: Tue Jul 26, 2005 12:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Yok yaw hiçbiriyle değil File/Create Executable denen kısmı görmedin mi?
Oraya tıklayıp .exe'nin ismini gireceksin ve save diyeceksin.Yoksa ben mi yanlış biliyorum |
|
Başa dön |
|
|
cihat_80
Kayıt: Jul 09, 2005 Mesajlar: 26
|
Tarih: Wed Jul 27, 2005 12:03 pm Mesaj konusu: |
|
|
yaw ben onu demiyom
yaptığım oyunun içinde bi button olacak
o button a tıkladığımda bir başka exe yi açacak
mesele exe olarak dönüştürmek değil |
|
Başa dön |
|
|
sinan
Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 101 Nereden: GaziantepG-MAX
|
Tarih: Thu Jul 28, 2005 2:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
(I know this GM)Dame maker da oyunu yaptıktan sonra run butonu ile oyunu .exe imiş gibi denersin zaten. |
|
Başa dön |
|
|
|