Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 11:19 am Mesaj konusu: Nintendo DS |
|
|
Dersler burada: Tıkla! |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 5:58 pm Mesaj konusu: |
|
|
bunların Nintendo DS dersi olduğuna emin misin? Bana pek öyle gelmedi. Normal Windows için OpenGL dersi gibi duruyorlar. Kodlara da baktım. Win32 uygulamaları |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 6:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
DoganBir demiş ki: |
bunların Nintendo DS dersi olduğuna emin misin? Bana pek öyle gelmedi. Normal Windows için OpenGL dersi gibi duruyorlar. Kodlara da baktım. Win32 uygulamaları |
Eminim, DirectX mümkün olmadığı için GL |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 6:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bende baktım kodlara, banada <Windows.h> yok gibi geldi? |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 7:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
Kodlara pe dikkatli bakmamışsın o zaman.
#include <windows.h> // Header File For Windows
diye bi kısım var download ettiğim kodlar içinde |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 7:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
DS' de openGL in kırpılmış bir versiyonunun çalıştığını duymuştum. Ona bi sözüm yok zaten. Sorun bu linkteki derslerin normal OpenGL dersinden pek farkları olmadığı. Kodları da indirdim ve dediğim gibi normal bi opngl windows uygulaması. |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 8:28 pm Mesaj konusu: |
|
|
DoganBir demiş ki: |
...
#include <windows.h> // Header File For Windows
.. |
Nerde buldun onu? Bilmiyorum bende bu bağlantıyı NEHE'nin ana sayfası üzerindeki haberler içinde buldum, yani NEHE'nin yalancısıyım |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Jul 20, 2005 10:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
ikimiz sanırım farklı yerlere bakmışız. Dersler için verdikleri link openGL anlatıyor ve win32 için yapılmış kodları veriyor. İlk açılan linkdeki source Nintendo DS için olan kodları veriyor. Yanlış anlamadan dolayı özür dilerim.
Birde Nintendo DS için ücretsiz, demo veya ucuz bir derleyici bulanlar paylaşsınlar. Ben demo veren yer bile bulamadım. |
|
Başa dön |
|
|
DG
Kayıt: Mar 06, 2004 Mesajlar: 351 Nereden: Eskişehir
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 5:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
DoganBir demiş ki: |
ikimiz sanırım farklı yerlere bakmışız. Dersler için verdikleri link openGL anlatıyor ve win32 için yapılmış kodları veriyor. İlk açılan linkdeki source Nintendo DS için olan kodları veriyor. Yanlış anlamadan dolayı özür dilerim.
Birde Nintendo DS için ücretsiz, demo veya ucuz bir derleyici bulanlar paylaşsınlar. Ben demo veren yer bile bulamadım. |
Keşke aramaya başlamadan önce şu sayfanın:
http://www.oyunyapimi.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=911&postdays=0&postorder=asc&highlight=kitleri&start=15
ikinci sayfasında cjungie'nin yazdıklarını okusaydın |
|
Başa dön |
|
|
cjungie
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 806 Nereden: Istanbul
|
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 6:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
Benim amacım şu an piyasaya bir oyun çıkarmak diil. Ben kendimi bu konuda geliştirmek, uygulamalarımı yazabileceğim bir ortam arıyorum. GBA için www.ngine.de de HAM diye bi araç var. Ücretsiz olarak siteden indirip kullanabiliyorsunuz. Bunun bir benzeri DS için var mı diye arıyorum. Aslında HAM'ı geliştirenlerin DS içinde birşeyler çıkarmasını bekliyorum ama şu an bir gelişme yok. DS'ye yazabilmek için bi alternatif daha var, işlemci olarak ARM7 ve ARM9 kullanıldığı için biraz döküman ve ARM için bi geliştirme ortamı bulduğunuzda DS içinde kod yazabiliyorsunuz. Fakat epey zahmetli bir iş olmuş oluyor. Bir yerlerde gözünüze bir şey çarparsa beni mutlaka haberdar edin. |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Thu Jul 21, 2005 6:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
Burda yazanlar benim zaten bildiğim şeyler. Birde Nintendo diğer firmalara göre daha zor oyun firmalarını kabul ediyor. Daha seçici bir firma. Bu seneden itibaren sanırım diğer firmalara daha fazla benzemeye başlayacak ve 3. parti oyun firmalarının oyunlarını daha kolay kabul edecek. Belki bu sayede daha kolay geliştirme kiti bulabiliriz. |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Mon Aug 15, 2005 7:47 pm Mesaj konusu: |
|
|
Sonunda yeni bilgilere ulaştım Nintendo DS için. Nitendo DS için Tutorial linki
Kullanmak için aracınız Devkitpro
Ben şimdi indirip kuruyorum. Tutorial ları belki yavaş yavaş Türkçeye çavirip yayınlarım. Yayınlayacağım zaman linki burdan vereceğim.
daha çok bilgi için www.dsdev.org u takip edebilirsiniz. |
|
Başa dön |
|
|
paranoya
Kayıt: Nov 16, 2005 Mesajlar: 2
|
Tarih: Wed Nov 16, 2005 10:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
çok garip nintendo dev kiti olmadan ds için oyun yapmak çok zor yaa |
|
Başa dön |
|
|
DoganBir
Kayıt: Mar 24, 2003 Mesajlar: 305 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Nov 16, 2005 11:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
üstteki linkleri incele. Devkit olmadan tabii ki zor ama hiçbişi yapmadan oturmak da olmaz. Cumartesi Nintendo Ds alıyoz ve yakın zamanda da DS için çalışmalarımız başlıyor inşallah. |
|
Başa dön |
|
|
|