Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - basit bir menü şeysi
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

basit bir menü şeysi

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 2:50 pm    Mesaj konusu: basit bir menü şeysi Alıntıyla Cevap Ver

arkadaşlar dark basic ile menü gibi bişi yapmaya çalıştım. henüz tamamlanmadı ama güzel bir efekt yapmaya çalıştım. yorumlarınızı bekliyorum...

menu denemesi (1.43 MB)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
BabaCONDA



Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 58
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 2:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

menü gibi birşey derken menünün arkaplanını yapmışın sanırım. Bence profesyonel bir görüntü olmuş. Devamını yapta burada görelim.

K.G....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 3:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

güzel yeni oyun eski oyun yükle sil çıkış gibi ivirlarıda yap daha iyi olur (eski oyunu mu ben kafayı yavaş yavaş yiyiyorum galiba Crying or Very sad )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 3:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

hoş efekt Confused
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 3:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

teşekkür ederim arkadaşlar. yalnız bi konuda sorun var. onu da şimdi farkettim. sadece menüyü çalıştırırken CPU kullanımı %98 e kadar çıkıyor, ayrıca yaklaşık 33MB ram kullanıyor. bu normal mi? eğer değilse nasıl düzeltebilirim?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 3:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

kodları görsek bir şeyler söyleyebiliriz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 3:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

aslında biraz tahmin edebiliyorum sorunun kaynağını. çok fazla rnd() fonksiyonu kullandım.
buyrun kodlar:

Kod:
do
   cls
   paste sprite 5,rnd(200)+512,rnd(200)+384
   paste sprite 6,rnd(200)+512,384
   paste sprite 7,512,rnd(200)+384
   paste sprite 8,rnd(100)+512,rnd(100)+384
   paste sprite 3,rnd(1024),0
   paste sprite 4,rnd(1024),0
   paste sprite 2,rnd(4)+510,rnd(4)+382
   paste sprite 1,rnd(4)+510,rnd(4)+382
   paste sprite 9,rnd(4)+510,rnd(4)+393
   paste sprite 10,rnd(4)+510,rnd(4)+474
   paste sprite 11,rnd(4)+510,rnd(4)+555
   paste sprite 99,mousex(),mousey()
   for i=2 to 11
      set sprite alpha i,rnd(255)
   next i

loop


görüldüğü gibi Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 3:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

buyrun bikaç bişey daha ekledim(menü seçenekleri, mouse cursor, müzik) :

bu arada menü arkaplan resmi ve diğer resimler exermann kardeşim tarafında yapılmıştır. müzikse bana ait.


geliştirilmiş menü şeysi (3.67 MB)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 4:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bende 32 bit desteklenmedigi için açamadım. 16bit veya 24 bitleri modlarına geçiş kolaysa eklesen iyi olur aslında.

Bir de randomların getirdigi yukten kurtulmak için random degerlerini başlangıçta bir kere hesapla ve bir diziye koy, sonra ordan direk kullan. Hiç bilgisayarı bulaştırmadan kodun içine önceden hesaplanmış olarak yazsan daha iyi olur hatta. Böylece her seferinde CPU ya "random bul lan!" demek zorunda kalmassın Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 5:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

öhöm Embarassed özür yaw bencillik edip 32 bitte bırakmışım Very Happy hemen seçenek şeysi koymaya girişiyorum Very Happy

Tesla demiş ki:
Bir de randomların getirdigi yukten kurtulmak için random degerlerini başlangıçta bir kere hesapla ve bir diziye koy, sonra ordan direk kullan. Hiç bilgisayarı bulaştırmadan kodun içine önceden hesaplanmış olarak yazsan daha iyi olur hatta. Böylece her seferinde CPU ya "random bul lan!" demek zorunda kalmassın


benim aklıma gelmemişti. hemen deniyorum Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 5:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yaw iyi ki söyledin bak 16 bitte iğrenç görünüyor Very Happy resimleri 32 bit yapmış arkadaş. yani o kadar iğrenç ki size sunamam Very Happy ama en kısa zamanda sorun çözülüp daha güselleri yapılacak.

bu arada kimse müziğe bişey dememiş?? Cool
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
billoscar



Kayıt: Apr 11, 2005
Mesajlar: 47

MesajTarih: Thu Jul 14, 2005 6:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Spawned_c demiş ki:
bu arada kimse müziğe bişey dememiş?? Cool

Tek kelimeyle muhteşem.. Pad'le gelen armonilerin tadına doyamadım, eline sağlık..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Fri Jul 15, 2005 11:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

rnd() fonsiyonu aynı olanları bir sayı aktar öyle yap bide (ben bir örnekte öyle yapmıştım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.160 Saniye