Ön gereksinimleri: Trigonometri (gerçi kitabın ek bölümlerinin biri trigonometri hakkında ama çok sade), pisagor teoremi ve temel düzeyde cebir.
Anlattıkları: Temel olarak Vektörler, Matrisler, Lineer Dönüşümler (bu üç konu hem 2D hem 3D olarak işlenmiş) Giriş seviyesinde ise; ışıklandırma, detay seviyesi (LoD), görünmeyen yüzeylerin elenmesi (culling), görünürlük testi (octree, BSP tree, ...) Fakat sadece bu kadar değil...
Kimin İçin: C++'ya giriş yapmış (özellikla C++ dedim çünkü kitaptaki kod örnekleri C++ için), grafik API'sine giriş yapmamış insanlar için (arada önemli bir kademe olarak gözükmeyebilir fakat saatlerimi kurtacak -gibime geliyor-)
Bu forumda yeni konular açamazsınız Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız