Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - trrace oyun deneyi (harita gezintisi)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

trrace oyun deneyi (harita gezintisi)
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 8:58 pm    Mesaj konusu: trrace oyun deneyi (harita gezintisi) Alıntıyla Cevap Ver

Arkadaşlar şu an sadece haritada dolaşıyosunuz. 760kb

http://www.free-webhosting.com/devreci/trrace.exe

inanılmaz büyük bir alanda (500X3000) oyunanacak
araba yarışı.

özellikleri:
-bmp'yi otomatikman yer haritasına çevirme
-light
-textureyi ayarlayabilme
-göl,nehir
-obje gösterebilme (ev,ağaç vs...) şimdi yok.
-assembly dili dx7.0


su anki teknoloji testte:
ileri ok
geri ok
sağ ok
sol ok
(alt+f4) çıkış



yaw başta bana kolay bi iş gibi geldi ama baya zor
acaba başka bilgisayarda ÇALIŞACAKMI bunu merak
ediyorum zaten bu yüzden yolladım. eğer çalışmıyosa boşuna
uğraşmıyah. yorumunuzu bekliyorum.

ibre fps'yi gösteriyor. zip'de yol haritası var
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
GameRealist



Kayıt: Oct 08, 2004
Mesajlar: 220
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 9:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Burdaki bilgisayarda sorunsuz hızlı bi şekilde çalıştı. Çalışmalarında başarılar ve kolay gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
vesaire



Kayıt: Aug 12, 2004
Mesajlar: 1

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 9:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

benim bilgisayarımda da gayet güzel çalıştı
bu 500x3000 metre cinsinden bişey oluyor değil mi valla bayaa büyük bir alanmış ben de böyle bişey çizmek istemiştim 3d game studioda ama yer şekilleri sorun oldu sonra içine nesneleri koydukça derleme süresi arttı da arttı
valla helal olsun güzel olmuş da biraz daha gerçekci olsa daha ii olmaz mıydı tabi ben bu konuda pek bişey bilmiyorum çok zor olabilir sen bana bakma cahil konuşur işte böyle
çalışmalarında başarılar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 9:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

slm,

Baktim 100 fps++ calisti.

Madem objeleri kameraya uzaklgina gore cizdireceksin o zaman en sonda kalan kisma Fog koy ve oyuncu sanki ordan sonrasida ciziliyor sansin obur turlu goze hos gelmiyor.

Klavye hareketleri guzel degildi biraz daha gecisleri yumusatirsan guzel bir calisma olucak gibi.

birde su sozun tuhafima gitti.

Alıntı:
yaw başta bana kolay bi iş gibi geldi ama baya zor
acaba başka bilgisayarda ÇALIŞACAKMI bunu merak
ediyorum zaten bu yüzden yolladım. eğer çalışmıyosa boşuna
uğraşmıyah. yorumunuzu bekliyorum.


madem bir ise basladin calismasa bile calisir hale getir ,duzelt , onar yani programlama onemli olanda bu zaten yani programcilik .....

Resimden harita olusturma olayida cok guzel olmus cunku bizde bir araba yarisi hazirliyoruz ve max de cizmesi ,dokulari ayarlarmasi bir iskence boyle daha kolay oluyordur kesin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 9:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

"vesaire" 3000x500 metre sadece karedende olur. Burdaki sayı high-map için kullanılan bmp resmi

vmeydaneri demiş ki:

madem bir ise basladin calismasa bile calisir hale getir ,duzelt , onar yani programlama onemli olanda bu zaten yani programcilik .....

Resimden harita olusturma olayida cok guzel olmus cunku bizde bir araba yarisi hazirliyoruz ve max de cizmesi ,dokulari ayarlarmasi bir iskence boyle daha kolay oluyordur kesin..

ya hocam hakkeden harita hazırması kolay oluyor ben bu büyüklükdeki alanın vertex cinsinden hesapladım 150mb yer tutuyor yani yerden ve hızdan kazanç yeni bölüm yapmam bir saatimi alır. yalnız yolları sonradan çizdirmek gerekiyor yeni kafama dank etti gölleride.[/quote]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Fri Jul 08, 2005 9:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

UYARI !!! :
eğer bu yöntemle oyun yapıyorsanız yolları texture yöntemiyle çizdirmeyin
arabanın tekerinden çıkan vertexlerde arazi üzerine yolu sonradan çizdirin ve vertexleri data dosyasına kaydedin. neden diyecekseniz yolların kenarının dönemeçlerde düzyün yay biçimini alması için.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 12:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

420 fps de çalıştı.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 1:04 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bmp den harita iyi fikir evet bende o şekilde kullanıyorum..

neden assemler kullanıyosun zor olmuyormu.kaç tane assemblerle yapılmış son teknoloji 3d oyun var?
kaç satır kod yazdın ?...
obje gösterebilmeyide açıklarmısın ?
şimdiden teşekkürler


- Twisted Evil macrosoft devri Razz ...-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
proximity



Kayıt: Apr 04, 2005
Mesajlar: 395
Nereden: istanbul

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 3:10 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Verdiğin linke tıkladım ancak herhangi bir dosya indirmesi olmadı. Karışık şekillerden oluşmuş upuzun bir sayfa çıktı karşıma. Bir tek sayfanın en üstünde " This program must be run under win32 " gibi bir yazı okunuyor, gerisi karma karışık. Acaba benim web browserımda mı sorun var? Mozilla Firefox kullanıyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 9:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@proximity: firefox direk exe linklerin boyutu belli değilse onlar herkesin kullandığı ve hemen her sistemde var olan txt formatına uyarlayıp açıyor uyarlayıp demiyelim de boyut belli değilse txt olarak görüyor (firefox'un kaynak kodunu incelememişsin herhalde karışık biraz ama az bişi c/c++ bilgin varsa kolaylıkla çözülebilir bir bak bence) yapman gereken şey linke sağ tıklayıp save link as tuşuna basmak ya da türkçeyse yolu farklı kaydet gibi bir şey olmalı sonuçta bir farklı kaydet var olayın içinde Very Happy

@ana konu: neden bilmiyorum ama galiba fps ibresi sapıttı görünce rüya gibi kartı. kaç fps olduğunu kestiremiyorum (yazmıyorsa başka bir yerde tepede bir 1 vardı ama hız ibresi 0'ın hemen sağındaydı) bu arada denediğim kart leadtek winfast geforce 7800 gtx.

gayet başarılı ama vmeydaneri'ne katılıyorum bence de ufak bir sisin zararı olmaz zaten yeterince hızlı.

-MaD-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ottoman



Kayıt: Jun 18, 2003
Mesajlar: 10

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 10:22 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Walla oyun benim antika da çalışmadı....Ama siz benim antika ya bakmayın o doğru düzgün hiç bi oyunu çalıştırmaz.. Oyunu normal bi bilgisayarda denedim oyun güzel gidio.. Çalışmalarında başarılar...

P.S: Bmp'yi otomatik yer haritasına çevirme fikri çok iyi olmuş... Cool
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 10:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

3d ekran kartı olması lazım

paradox demiş ki:

bmp den harita iyi fikir evet bende o şekilde kullanıyorum..

neden assemler kullanıyosun zor olmuyormu.kaç tane assemblerle yapılmış son teknoloji 3d oyun var?
kaç satır kod yazdın ?...
obje gösterebilmeyide açıklarmısın ?
şimdiden teşekkürler


ne kadar satır yazdığım exe'nin büyüklüğünden anlaşılır

Obje gösterebilme yöntemi:
ayrı bir bmp resminde noktalar objeleri gösterecek ekrana
vertexler çizdirilirken diğer bmp resmindeki nokta nın
karşılığı olan obje koordinatlar matrix'de girilerek
ekrana ev,ağaç vs. çizdirilecek.
şu an ayrı bir bmp resmi ile light sistemi var (vertex light) ama şimdi bmp beyaz etraf tam görünsün diye
daha sonra sis,yağmur,kar vs eklerim belki.

"proximity" o yazıları hiç değiştirmeden *.exe olarak kaydetip açabilirsin .
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 12:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eski demon çalışmamıştı (uzay gemisi olan) fakat bu gayet iyi çalıştı.BMP den harita yaratmak da çok yeni bir teknik değil fakat iyi olmuş işini kolaylaştırmış bir world editor yazmaktan çok daha kolay.Bakalım collision, araç fizikleri vs. nin altından kalkabilecek misin...Başarılar dilerim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Sat Jul 09, 2005 6:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

nomax collusion ile biraz uğraştım inanılmaz matematik lazım.

bende sistemde biraz değişiklik yaptım bu sistemle vertex sayıları azalacağı için light uygulanamıyor (arabanın farı daire şeklinde yere yansımıyor) üçgenler aydınlatıldığı için her taraf aydınlanıyor.

arkadaşlar nfs araba yarışının son çıkanında arabanın farı yere inanılmaz
düzgün bir daire şeklinde yansıyor bu NASIL yapılıyor bilen varmı.

(lighmap,vertex light değil farklı bir sistem var anlayamadım acaba dx'in son sürümlerinde yeni bişeylermi yapıldı haberim yok)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
proximity



Kayıt: Apr 04, 2005
Mesajlar: 395
Nereden: istanbul

MesajTarih: Sun Jul 10, 2005 2:25 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

madprogrammer önerin için teşekkürler işe yaradı Smile
Programı yükledim. Gayet büyük bir alan fakat bana yarış oyunundan çok 3d strateji oyunu alanı gibi geldi. Böyle bir haritadan yarış oyunu çıkarabilirsen şaşırırım açıkçası. Başarılar, kolay gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.374 Saniye