Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Harita yapımı
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Harita yapımı
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Sun Jun 26, 2005 12:01 am    Mesaj konusu: Harita yapımı Alıntıyla Cevap Ver

Selam arkadaşlar yeni bir harita yapmaya başladım fikirlerinizi bekliyorum hiç bir kaplama da ha yapmadım üzerindeki kaplamalar örnektir



http://mzkpiy_emre.sitemynet.com/oyun/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sun Jun 26, 2005 2:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Evin modellemesi güzel olmuş. Kaplamaları da iyi seçersen tam olacak. Başarılar.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
paradox



Kayıt: May 27, 2005
Mesajlar: 120
Nereden: bursa

MesajTarih: Sun Jun 26, 2005 4:24 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

çok hoş olmuş.bende ev çiziyodum tamda.gaza geldim şimdi....... Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
SoulOfSilent



Kayıt: Oct 05, 2004
Mesajlar: 480
Nereden: /dev/null

MesajTarih: Sun Jun 26, 2005 7:27 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ne ile modelliyorsun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Sun Jun 26, 2005 8:59 am    Mesaj konusu: cevap Alıntıyla Cevap Ver

sağolun arkadaşlar beni bu hale getiren sizlersiniz Laughing Laughing Laughing Laughing
vallaha bu çizimi yaparken birincisi Chop kullandım ikincisi Deled üçüncüsüde Giles kullandım ama Gilesi ben genellikle ışıklandırmak için kullanıyorum
Herkeze kolay gele
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 11:12 am    Mesaj konusu: Re: cevap Alıntıyla Cevap Ver

directxgame demiş ki:
vallaha bu çizimi yaparken birincisi Chop kullandım ikincisi Deled üçüncüsüde Giles kullandım ama Gilesi ben genellikle ışıklandırmak için kullanıyorum
Herkeze kolay gele


ben bu programların ucununde adını duymadım.(kısaca tanıtırmısın.+link)
model fena değil.(etrafına bambular ve agaclar koyarsan ormanda gecen komando oyun mekanı gibi olabilir.)ama dokuyu bence değiştir.

modelde ışıklandırma pek göremedim.sanırım daha uzerinde calısıyorsun.

kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 12:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

öhö öhö abi model yapmışsın
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
PoYRaZ



Kayıt: Jan 23, 2005
Mesajlar: 21

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 3:04 pm    Mesaj konusu: Re: cevap Alıntıyla Cevap Ver

cuneytbnd demiş ki:
directxgame demiş ki:
vallaha bu çizimi yaparken birincisi Chop kullandım ikincisi Deled üçüncüsüde Giles kullandım ama Gilesi ben genellikle ışıklandırmak için kullanıyorum
Herkeze kolay gele


ben bu programların ucununde adını duymadım.(kısaca tanıtırmısın.+link)
model fena değil.(etrafına bambular ve agaclar koyarsan ormanda gecen komando oyun mekanı gibi olabilir.)ama dokuyu bence değiştir.

modelde ışıklandırma pek göremedim.sanırım daha uzerinde calısıyorsun.

kolay gelsin.
dostum elinde bsp plugini varmı yaws çok araştırdım ama bulamadım?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 3:09 pm    Mesaj konusu: Re: cevap Alıntıyla Cevap Ver

PoYRaZ demiş ki:
cuneytbnd demiş ki:
directxgame demiş ki:
vallaha bu çizimi yaparken birincisi Chop kullandım ikincisi Deled üçüncüsüde Giles kullandım ama Gilesi ben genellikle ışıklandırmak için kullanıyorum
Herkeze kolay gele


ben bu programların ucununde adını duymadım.(kısaca tanıtırmısın.+link)
model fena değil.(etrafına bambular ve agaclar koyarsan ormanda gecen komando oyun mekanı gibi olabilir.)ama dokuyu bence değiştir.

modelde ışıklandırma pek göremedim.sanırım daha uzerinde calısıyorsun.

kolay gelsin.
dostum elinde bsp plugini varmı yaws çok araştırdım ama bulamadım?


bsp plug-in'i ne ?
hangi prog için istiyosun.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Spawned_c



Kayıt: Jun 11, 2004
Mesajlar: 115
Nereden: Kornanın dori dori ettiği yerden

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 3:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

çok hos görünüyor. eger kapali meakn yapacaksan valve hammer editor kullan. hem cok kolay hem de direk bsp olarak export ediyosun. ayrica isiklari hammer'da hallediosun ve haritayi yüklediginde direk isiklar da beraberinde yuklenio Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 3:23 pm    Mesaj konusu: cevap Alıntıyla Cevap Ver

sağolun arkadaşlar eleştirileriniz için daha eleştiriler bekliyorum yoruma açığım neyse bu haritaya daha başlayalı 1 gün oldu elimden geldiğince haritayı büyük yapmaya çalışacam arkadışımın laflarına katılıyorum ağaçlar filan da koyacam inşallah

hadi kolay gele
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 3:28 pm    Mesaj konusu: cw Alıntıyla Cevap Ver

anlatmayı unuttum pardon Laughing

Cartography Shop sitesi
http://cartographyshop.thegamecreators.com/

Gile[s] Sitesi
http://www.frecle.net/giles/

Deled Sitesi
http://www.3dlinks.com/Rating.cfm?linkid=3250

herkeze kolay gele
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 3:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evi
wire-tel kafes olarak 3 koordinattan
ortografik ,(perspektif olmayan kamera )ile render alırsan texture hazırlayabilirim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
directxgame



Kayıt: May 11, 2005
Mesajlar: 119
Nereden: Aydın

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 8:34 pm    Mesaj konusu: cevap Alıntıyla Cevap Ver

arkadaşlar önerileriniz için sağolun ben vallah aslında bu işler anlamam daha başlayalıda inanmazsınız 1 ay filan oldu onun için cuneytbnd kardeşim wire-tel kafes bunlar ne bilmiyorum msn ye gelirsen anlatırsın hem öğrenmiş olurum

herkeze kolay gele
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
cuneytbnd



Kayıt: May 07, 2005
Mesajlar: 329
Nereden: CMOS SENSOR

MesajTarih: Mon Jun 27, 2005 10:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

1 ayda 3d modelleme ogrenip.
o evi sıfırdan kendin modellediysen helal olsun.


demek istediğim şu:
çalıştığın programda sanırım 4'lü görüş penceresi vardır.
x pencresi
y penceresi
z penceresi.
ve perspektif bakış penceresi.

birde 3d prog'larda wire - solid - shaded - textured modları vardır.
render'e pek benzemez ama calisirken bu modları kullanırsın.
wire 'de tel kafes gibi gorurken . shaded'de kullandığın ışıkların etkisini kabaca gorebilirsin.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.230 Saniye