Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Ucan arabaların yarisi :)
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Ucan arabaların yarisi :)
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 12:09 pm    Mesaj konusu: Ucan arabaların yarisi :) Alıntıyla Cevap Ver

selam,
Tanitim amacli ufak bir oyun yapmaya karar verdik. Ne yapalim derken aklimiza boyle bisi geldi ve calismalara basladik ben ufak bir program cikardim grafiker arkadasim ise su an haritayi hazirliyor.

Test etmek icin ufak bir carpisma kodladim gerci asiri guclu bir sey degil ama yeterli sanirim zaten ufak bir demo olucak.

Bakmak isteyenler:

DOSYA:
http://mosengine.inativa.com/dosya/arabaa.zip

RESIM:


begenenler haritanin bitmesini ve kodlamanin bitmesini bekliycek artik ..
Begenmiyenler ise baska freeware oyunlar oynasin Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
badman



Kayıt: Aug 02, 2004
Mesajlar: 173
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 12:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yaw Vedat sen yapacanda biz beğenmeyecek haa...
Model güzel görünüyor.Sonuçta bir free çalışma dimi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
CemilKara



Kayıt: May 18, 2005
Mesajlar: 41
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 12:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

başlangıç olduğu için optimize edilebilir. proje komplexleshmeden uyarayım : performans çok düşük.
ama hareketler hoş olmuş. uygun ve renkli modeller de kullanılırsa (çarpışan araba gibi) eğleceli birşeyler çıkabilir ortaya. kolay gelsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 12:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Program calisirken baska uygulamalar calisiyor muydu ..?
Monitorun tazeleme hizini bekliyor su an o yuzden 60 fps ise normal ama altinda ise bir anormallik var.

FPS yi soyliyebilir misin?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 2:00 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

öneri


FPS 60'daydı sürekli olarak (V-Sync sanırım dediğin gibi...) ancak performansta herhangi bir anormallik yoktu (ki 8 tane de program açık)
çarpışma olayı da gayet güzel görünüyor.
destruction derby'nin ilk oyununa benzer bir "çapışan tumafiller" klonu yaparsanız gerçekten zevkli bir oyun olabilir Very Happy
kolay gelsin...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 2:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

vayy hocam ne guzel olmus yav Smile

Evet bilincli olarak tekerleri hep oyle yapmaya calistim senin dedigin gibi particul ekliycektim sen benden once davrandin eheh Smile

Araba yarisi olcak iste dusundugumuz bir kac sey onuda ekliyip yayinliycaz. 1 veya 2 bolumlu bir oyun.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
CemilKara



Kayıt: May 18, 2005
Mesajlar: 41
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 2:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

msn, tray, catalyst cc, googledesktop gibi ıvırlar hariç arka planda bişey çalışmıyordu(bunlar da her zaman çalışıyor, karşılaştırmada sorun olmaz yani) . fps 200 civarı, ekrandakilerin polygon sayısı 20k nın altında olduğunu düşünerek söyledim.
20k x 200 = 4m pek iyi sayılmaz ATI Radeon 9600 Pro için. eminim ahatlıkla 10m polygona kadar artırabilirsin... ben herşeyi begin end ile çizip üstüne animasyon ve 10 bsphere coll. test yapınca 300 fps alıyorum 20000 poly ile. biyerlerde fazladan işlemler olduğuna inanıyorum.. kolay gelsin tekrar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 4:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

teta, hocam napmışsı ya süper gitmiş sahneye. Aynı zamanda çok da güzel bir çalışma olmuş. Abartıdan ne zarar görülmüş Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
UzMaN



Kayıt: Jan 29, 2003
Mesajlar: 118
Nereden: Eskişehir

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 5:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben benim onboard intel extreme (aşırı yavaş yani) 855 de denedim, sorunsuz çalıştı boş boş gezmek bile zevkliydi ha,bitince daha da güzel olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 9:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Vayy çok güzel olmuş. "Geleceğe Dönüş" filmindeki gibi...

Yarım pencerede 900 fps yaziyordu.
Tam ekranda 500 fps yaziyordu.

Yalniz bende mi öyle çalıştı bilmiyorum ama biraz fazla hızlı gidiyordu. Manevra yapmak zor oluyor tabi

Kolay gelsin,
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 10:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

o sorun pek bir ayarlama yapmadigimdan oluyor ekran tazelemeyi beklemeyi acarsaniz normal hizda oynarsiniz Smile onu sonra duzeltirim artik..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 10:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bende gayet normal çalıştı..

Collision'da çarptıktan sonra fazla bir sekme var sanki.. Arabaya çarptığımızda sekeceğimizi pek sanmıyorum ben Very Happy

Ama güzel.. Partikül eklenmesinden sonra daha da güzel olur kanaatindeyim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Nomax



Kayıt: Jan 24, 2003
Mesajlar: 1134
Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 10:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çarptığımız aracı itme olayı hoş olmuş...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
devreci



Kayıt: Mar 04, 2005
Mesajlar: 256

MesajTarih: Mon Jun 06, 2005 11:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ya hocam harika olmuş benim hurdada bile çalıştı.
30-45 fps (P2 400 128r 32tnt2)
Sitene girdim bi ton oyun yapmışşın (tebrikler)
galiba bunlar formun tozlu sayfalarında kayboldu.
Keşke sitede çalışan programların konulduğu bi yer olsa böylece
kim ne yapmış görürüz yeni gelenler olarak.
son olarak texture filter ve mipmap eklersen daha güzel olur
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Jun 15, 2005 11:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bir kac yeni ss daha eklenecek cok sey var gerci:



Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.119 Saniye