Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Windows library
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Windows library

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Wed May 04, 2005 6:49 pm    Mesaj konusu: Windows library Alıntıyla Cevap Ver

Kendi kullandigim windows kutuphanesini siteme upload ettim bide tutorial yazdim nasil kullanildigi ile ilgili ingilizce ne yazikki.Birilerinin isine yarar belki.
Yapabildigi herseyi yazmadim tutorialda yoksa cok uzun surecekti.Sadece window class register etme pencere yaratma ve biraz input lara bakma var.
Kutuphane daha bircok win32 kontrolunu kullanabiliyor.TreeView,ListView Dialoglar,Toolbar,Statusbar,MDIFrameWindow,ImageList vs.
Belki onlar icinde ilerde birseyler yazarim.
Neyse cok geyik yaptim kutuphaneye burdan ulasabilirsiniz :
http://shadowytree.mawwrey.com/Homepage/Projects/STWin/STWinSTUtil.zip

Tutorial ise burda :
http://shadowytree.mawwrey.com/Homepage/Projects/STWin/Tutorials/STWin1.htm
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Wed May 04, 2005 6:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Zamaninda benimde gelistirdigim bir Windows kutuphanesi vardi gerci hala kullaniyorum; FFW (Free Framework). Su anda programmersheaven'da open source olarak dagitiliyor. www.ebleda.com'da open source altindadan da download edebilirsin. Isine yararsa kullan veya kendininki ile birlestir...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu May 05, 2005 8:44 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

black_knight: güzel bişi gibi duruyor.. win32 den fazla kopmamış ama oop yi iyi kotarmış gibi.. bide kolay yoldan ogl contexi felan yaratmayı da otomatik yapsaydı.. şunu bi kurcalayım ben biraz.

ebleda: ffw download bağlantısında bir sorun var sanırım..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu May 05, 2005 8:58 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

black_knight:

siteden kütüphaneyi ve örnek kodu indirdim.. VC++ 6.0 da bir win32 projesi oluşturdum. lib ve include path leri ayarladım.. lib leri verdim.. kodu derledim, ve...

Alıntı:

--------------------Configuration: deneme - Win32 Debug--------------------
Compiling...
WinMain.cpp
SweetSTWinWindow.cpp
SweetSTWinApp.cpp
Linking...
xilink6: executing 'C:\PROGRA~1\MICROS~2\VC98\Bin\link.exe'
LINK : warning LNK4098: defaultlib "LIBC" conflicts with use of other libs; use /NODEFAULTLIB:library
WinMain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "void __cdecl logEnd(void)" (?logEnd@@YAXXZ)
WinMain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "void __cdecl logStart(char *)" (?logStart@@YAXPAD@Z)
STWin.lib(Log.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol ___security_cookie
STWin.lib(Log.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol @__security_check_cookie@4
deneme.exe : fatal error LNK1120: 4 unresolved externals
Error executing xilink6.exe.

deneme.exe - 5 error(s), 1 warning(s)


Project Options dan /Gr switch imi açmakta fayda etmedi.. ne olabilir ??
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu May 05, 2005 9:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

logStart() ve logEnd() ile ilgili problemi WinMain() üstüne

Kod:

void   logStart(char *szFile) {
}
void   logEnd() {
}


tanımlarını yaparak giderdim.. tabi fonksiyonellik kaybı oldu ama boşver..

birde şöyle bir şey varmış:

http://www.rakkarsoft.com/raknet/manual/faq.html

Alıntı:

>>I get error LNK2001: unresolved external symbol ___security_cookie
MSVC .net puts this in libs and dlls by default and it is not supported in MSVC 6. You'll have to rebuild the lib using your own compiler.


yani senin bir şekilde lib lerini VC++6.0 için tekrar derlemen gerekiyor sanırım.. sana bu konuda yardımcı olabilirim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Thu May 05, 2005 10:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hmmm log fonksiyonlarinin calismasi icin prject settings ten c++ command line a /Gr eklemek gerekiyor.
log fonksiyonlarinin calling convention lari farkli O_O
belki oyle calisir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Thu May 05, 2005 10:16 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu arada elimde 3 tane library var aslinda STUtil genel bir kac sey icin
STWin win32 isleri icin ve STEngine grafik opengl vs icin
STEngine icinde OGLObject diye bir class var bunu pencere classinin member i yapip sonra STEngine::create fonksiyonuna yolliyinca ogl penceresi olusuyor.STEngine i simdilik kendime sakliyorum ama eheh Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Black_Knight



Kayıt: Oct 23, 2002
Mesajlar: 286
Nereden: İstanbul/İzmir

MesajTarih: Thu May 05, 2005 10:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Daha simdi goruyorum /Gr ekledigini.Daha dikkatli okumam lazim mesajlari Smile.net ayarlarina bir bakiyim eve gidince belki onlari eklemesinin engellemenin bir yolu vardir.Olmadi 6.0 da compile ederim.Ama boyle bir sorun olmasi gercekten can sıkıcı Confused
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Thu May 05, 2005 2:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

@deniz:
Ben direkt linki vereyim o zaman.
www.ebleda.com/public/ffw_src.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Thu May 05, 2005 2:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Eger vc++ 7.0 kullaniyorsaniz, ffw icin .net ozelliklerini kapatip compile edin. Icinde bir tane 2d opengl orengide var Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri May 06, 2005 8:16 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

black_knight: senin framework daha kolay kullanılabilir gözüküyor.. fakat daha fazla gelişmesi lazım.. bide kodu olsaydı incelerdik ama....

ebleda: abi sen bi mfc daha yazmışsın.. ben kustum mfc den zaten, çok fazla alt seviye bir framework olmamış mı bu?.. ama bayağı bir derli toplu, içinde yok yok gerçekten Smile

:: arkadaşlar, gerçekten kaliteli kodlar yazmışsınız, sanki sf.net den herhangi bir oturaklı projenin koduna bakıyor gibi hissettim kendimi .. tebrikler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ebleda



Kayıt: Dec 30, 2004
Mesajlar: 183
Nereden: usa

MesajTarih: Fri May 06, 2005 5:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MFC'i gibi low level bir frameworku kullanmak bana VCL gibi high level bir frameworku kullanmaktan daha kolay geliyor. Bunun icin FFW low level bir framework. FFW'nun da cok eksigi var aslinda. Su anda Tony Pourchier adli Fransiz bir programci FFW'ya Unicode destegini ekliyor. Bitirince onuda siteye koyacagim, incelersiniz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.202 Saniye