Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
ercoolman
Kayıt: Mar 27, 2005 Mesajlar: 54 Nereden: İzmir/Türkiye - Dünya
|
Tarih: Sun Apr 03, 2005 9:06 am Mesaj konusu: D3D'nin *.x uzantılı meshleri |
|
|
vb.net 2005'de d3d özelliği kullanıyorum. *.x uzantılı mesh dosyaları üretmek için ücretsiz veya seri no'lu bir program var mı? |
|
Başa dön |
|
|
halil
Kayıt: Jan 25, 2005 Mesajlar: 40 Nereden: istanbul
|
Tarih: Sun Apr 03, 2005 11:15 am Mesaj konusu: |
|
|
cinema 4d iyi bir secenek olabilir. Hatta bazi eski surumlerinin orijinalinden tek farkı poligon sayisi kisitlamasi diye biliyorum. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sun Apr 03, 2005 11:16 am Mesaj konusu: |
|
|
http://www.wings3d.com dan Wings3d programını indirip kolayca model yapabilirsin.(Mirai'nin devamı oluyor bu program, basitliğinden şüphe etme.) Yaptığın modeli 3ds olarak export edersin sonra da 3ds to X diye bi ararsan nette ufak bi convertor bulacaksın.Oradan da X e çevirebilirsin.Ha yok dersen animasyonlu yapıcam, o zaman Milkshape3d yi öneriyorum 3ds olarak export ettikten sonra.Zaten oradan da X e export edebilirsin. |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Apr 03, 2005 3:53 pm Mesaj konusu: |
|
|
Zannediyorum ki cevaplar hep lisanslı programlar tarafında Belki ücretsiz ve korsan olmayan programları kullanmak en doğrusu ancak işi ileri düzeylere taşımak istiyorsanız ve çok ciddi işler yapmak istiyorsanız bu programlar yetmeyecektir. Mecbur profesyonel programlar kullanılması gerekir ve bu programların fiyatı oldukça fazla. Piyasa iş yapmaya çok elverişsiz. Gerisini yazmaya elim gitmiyor. Allah sabır versin. |
|
Başa dön |
|
|
Nomax
Kayıt: Jan 24, 2003 Mesajlar: 1134 Nereden: Bakırköyden.Yeni taşındık da...
|
Tarih: Sun Apr 03, 2005 6:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
Wings3d ücretsiz, öğrenmesi basit ve ustalaşması zor bi program.Tüm programlarla mükemmel modeller yapılır.Sadece kimi programlar kolaylaştırırken kimi programlar zorlaştırıyor bu işi.
(Bu arada Warrider (mount&blade) deki tüm modeller blender ile yapılmış, söyliyim dedim.) |
|
Başa dön |
|
|
GameRealist
Kayıt: Oct 08, 2004 Mesajlar: 220 Nereden: Ankara
|
Tarih: Sun Apr 03, 2005 7:52 pm Mesaj konusu: |
|
|
Doğru. Modelleme her programda mantık ve uygulama olarak aynı olduğundan pek birşey farketmez. Bir oyun için model yapmak sadece modelleme ile bitmiş olsaydı söylediklerin doğru olurdu. Fakat bir insan modeli için gerekli olanları saymama gerek yok sanırım. O yüzden bir 3d proje yapılıyorsa her kısmı düşünülmeli. Bu da bizi uzman bir program kullanmaya itiyor. |
|
Başa dön |
|
|
Bug-Free
Kayıt: Apr 24, 2005 Mesajlar: 1
|
Tarih: Sun Apr 24, 2005 2:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
blenderin de ücretsiz ve açık kaynak kodlu, üretilen herşeyin tamamen lisanslı ve yasal olduğunu söylemeliyim. 5 kuruş para vermeden ne ler yapılabiliniyor görmek isterseniz bi uğrayın:
www.blender3d.org |
|
Başa dön |
|
|
coreeye
Kayıt: Sep 29, 2005 Mesajlar: 1
|
Tarih: Thu Sep 29, 2005 4:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
arkadaşlar peki bu blender3d ile
.fx (directx effect files)
üretilebiliyormu?
üretilemiyorsa yine maya'ya muhtaç kaldık demektir. |
|
Başa dön |
|
|
wachoo
Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 33
|
Tarih: Fri Sep 30, 2005 1:48 pm Mesaj konusu: |
|
|
1.maya 7.0
2.3DStudio max 6.0 ve ya üstü
3.ligtwave
4.blender
..................................
Şimdi Hocam burada Maya unlimited ve 3d studio başı çekenler arasında
Maya ögrenmesi daha zor fakat daha yetenekli..
3d studio max ögrenmesi maya ya göre daha kolay fakat plug in lerle ugraşirsin her ikisindede- mental ray- var benim tercihim Maya dir..umarim seninde öyle olur...ayrica kaynak sıkıntısı cekmessin..digerlerinde bu sorun var ..ama bana kalirsa lightwave de cok iyi..içlerinde en basiti vede tamamen yasal olanı blender ...tercih senin.. |
|
Başa dön |
|
|
cuneytbnd
Kayıt: May 07, 2005 Mesajlar: 329 Nereden: CMOS SENSOR
|
Tarih: Fri Sep 30, 2005 2:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
Blender, is my best |
|
Başa dön |
|
|
|