Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Türkiyede oyunun doğuşu
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Türkiyede oyunun doğuşu
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 1:42 pm    Mesaj konusu: Türkiyede oyunun doğuşu Alıntıyla Cevap Ver

İşte yteni resimler fakat bunları yeni bir konu olarak açmayı dahga uygun görüyorum. Hem burada hemde yeni bir KONU olarak göreceksiniz.


ÜSTTEKİ RESİM KATIKSIZ BİR BÖLÜM




[BU RESİMDE ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP]



ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME GLOW(daha net isik cizgileri)



ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME HDR



SONUÇ: ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME GLOW(daha net isik cizgileri) + REALTIME HDR



ONCEDEN HESAPLANMIS RADIOSITY+LIGHTMAP VE REALTIME HDR



SONUÇ: En kaliteli görüntü kalitesi Smile




Teşekkür ediyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 1:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Tebrikler Güzel olmuş, fakat lightmap'lar da biraz hata var, o da okadar olucaktır tabi... neyse kolay gelsin!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 2:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Lightmap'ler gerçekle birebir değil. Gösterilmek istenen şey görüntü kalitesidir. Lightmap'ler önceden hesaplandığı için tamamen bölüm tasarım programında hazırlanan bölüme göre değişen bir etmen. Bilmeniz gerekiyor, bazı bölüm derleyicilerinde iki duvar ne kadar birleşirse birleşsin yine ışık sızıyor. onu engellemek için "caulk" kullanılıyor. Fakat bahsettiğiniz yerde galiba unutulmuş.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 2:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Tamamda zaten senin için önemli olan ilk iki resim? Ondan sonrasını Donanım yapıyor? Yani burada senin yaptığın tam yeni bir şey yok ki (Bkz: Doom3+) Ama yinede güzel olmuş, Ekran kartın ne?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 2:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

MD-C demiş ki:
Tamamda zaten senin için önemli olan ilk iki resim? Ondan sonrasını Donanım yapıyor? Yani burada senin yaptığın tam yeni bir şey yok ki (Bkz: Doom3+) Ama yinede güzel olmuş, Ekran kartın ne?


ATI Mobility Radeon 9700 Pro. Yanlız üçüncü resimdeki glow efekti software tabanlı olarak yapılıyor. Dahili efekt kullanıyor. Donanım olarak kullandığı tek şey multitexture. Fakat HDR için bişey diyemem. Tam erkan (RenderTexture) ARB_Fragment_Shader kullanıyor. Yani yazılmış bir ton kodları var sonuç olarak.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 2:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

CHaRMaNDeR demiş ki:
...
Yani yazılmış bir ton kodları var sonuç olarak.


Tabiki Shader'ı kullanmak o kadar kolay değil alt yapı için baya bir satır yazı yazmak gerekiyor... Neyse güzel de gerçek bir oyun motoru her şeyi barındırmalı...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 3:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

allah analı babalı büyütsün Very Happy


beğendim ışık olaylarını çok şık olmuş.. bende tv3d ile uğraşırken hazır FAke HDR class i vardı onu kullandigim zaman fps %100 bi düşüş gosterioyrfdu 200 den 100 olmuştu.. ama görüntü güzel oluyordu.. Smile

tebrikler çalışmalarında başarılar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 3:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İki resim daha;



Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
cjungie



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 806
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 6:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

resimler hoş... bu bir motorsa ve sistem oturduysa tebrikler gerçekten. ama motor değilse sadece bu efektleri göstermek için yazılmış şeklindeyse-> (bkz. dx sdk demolar)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
harzememo



Kayıt: May 03, 2004
Mesajlar: 270

MesajTarih: Sun Jan 09, 2005 8:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

cjungie demiş ki:
resimler hoş... bu bir motorsa ve sistem oturduysa tebrikler gerçekten. ama motor değilse sadece bu efektleri göstermek için yazılmış şeklindeyse-> (bkz. dx sdk demolar)
katılıyorum, bu tarz örnekler ve kaynak kodlu programlar ortalıkta dolaşıyor zaten..

ve başlığın manasını anlayamadım... ne doğuyor? kocaman adam oldu be türkiye de oyun.. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
CHaRMaNDeR



Kayıt: Nov 25, 2003
Mesajlar: 109

MesajTarih: Mon Jan 10, 2005 5:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Haklısınız, açıklama yapmadık.

Bu oyun eski adı "İntikam Zamanı" olan oyun motoru ve buna bağlı olarak bu oyun'un teknoloji görüntüleri.

Gördüğünüz resimler bölüm tasarım programında hazırlanmış küçük bir bölümün üzerine teknolojinin giydirilmiş hali.


Tamamen "GERÇEK ZAMANLI" bir oyun motoru. Oyun motorunun geniş ayrıntısını bu ayki OYUNCU dergisinde bulabilirsiniz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
xmxdas



Kayıt: Jun 06, 2004
Mesajlar: 44
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Tue Jan 11, 2005 12:55 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Önce şunu belirteyim ekran görüntüleri güzel gözüküyo.Arkadaşlar bunlar heryerde var demişler biraz haklılar.Bence bu efektleri şöle güzel bi levelde gösterseydiniz daha bi anlamlı olurdu.Ama diğer yandan buradaki teknikler de az buz değil yani.bunların hepsini uygulayan bi oyun var mı bilmiyom.ama bumpmaping eksik kalmışsanırım bunları shader kullanarak yapmışsınız.bump maping te bole yapılabilir......

Ancak şunu anlamadım bi kaç resim koymuşsunuz sonra X dergisinde demişsiniz.Ben burdan epey yorum çıkartırdım ama iyi niyetli olduğunuzu düşünerek ben de iyi niyetli bişi dicem.Bu resimleri x dergisinde yayınladıktan sonra burda yayınlasaydınız ya da arkadaşlar bahsederdi zaten.sizinki biraz arkası yarın gibi olmuş.Yani bu sizin için bi problem.insanların güvenini kazanmalısınız,kazanmalıyız.dediğim gibi bunları X dergisinde yayınlayıp ondan sonra başka yerlerde yayınlasaydınız kimse en azından ben hiç gücenmezdim.Yani o dergi de alınsın okunsun isterim...Bu arada hiçbir dergiyle falan bi alakam yoktur.

Bi de forumda reklam yapmak nasıl karşılanıyo acaba bilmiyorum.bence bi problem yok ama...bize laf düşermi bilmem ama adminler bence foruma bi disiplin getirmeliler.bunu bu topic için değil geneli için söylüyorum.

Tabi sen boşver işine bak derseniz bunları boşuna yazdık o zaman.mürekkebe yazık oldu... Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Serkan



Kayıt: Mar 29, 2003
Mesajlar: 54
Nereden: bileyim?

MesajTarih: Tue Jan 11, 2005 7:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Efektler , ışık hepsi çok güzel... Fakat ortam çok basit kalmış..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
sezgin



Kayıt: Nov 18, 2004
Mesajlar: 49

MesajTarih: Wed Jan 12, 2005 12:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bence büyük bir iş başarılmış tebrikler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
traubleman



Kayıt: Apr 12, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Wed Jan 12, 2005 2:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

iyi gerçekten güzel olmuş.
Ama bir sorum var oyuncu dergisinde yayınlanacak olan ne
"işte Türkiyede oyunun doğuşu "
diye bu mu yayınlanacak.Yada buna benzer bişey mi.
Ve buda aklıma başka bir soru getiriyor bu güne kadar Türkiyede oyun adına hiç bir şey hiç bir motor yapılmadımı yada bu ilk kez Türkiyede oyun motorunun yapılışını mı simgeliyor.

3-) bu bir çelişkimidir bu üçünü istiyorum...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.135 Saniye