Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - kamera demosu v2
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

kamera demosu v2
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 12:50 pm    Mesaj konusu: kamera demosu v2 Alıntıyla Cevap Ver

merhaba
eski demoyu bilenler düzeltilen kısımları farkedecektir. wasd, c tuşları ve fare kullanılıyor. sağ tıklama ile zıplayabilirsiniz.
demo için : demo2.zip ~550 kb

yine de belirtmek istiyorum, model/kaplama/grafik/font hazır olarak kullanıldı zaten ilerde md2 kullanılmayacak. collision sisteminin geliştirmeleri sürüyor. harita formatı için de çalışmalarımız var. şu an için görebildiğiniz programa gömülü.. opengl ve visual c++ ile hazırlandı. bu demo hazırlanan motorun belli bir kısmını gösterdiği için bu kısım üzerinde mesaj atarsanız sevinirim. diğer kısımlar için zaman olursa ayrı demolar yapabiliriz. Bu yüzden lütfen sadece demo için fikir yazınız.

her türlü hatayı ve eleştirinizi çekinmeden yazınız ki değerlendirilip düzeltilsin...

ekran görüntüleri:
ss1.jpg ~70kb
ss2.jpg ~40kb

Hepinize kolay gelsin.
+-+-+-+-+-
STR
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 1:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

o nebiçim şey ya o texture çalıntı o modelide almışsınız bi yerden nebiçim oyun böyle oyun mu olur copyright (c) 2004 akyalcingames

tebrikler oldukca hoş.. bende tv3d calismasinda boyle bir kamera yapmaya calisiyordum sonradan zor geldi direk adamin arkasina baglamistim..

şöyle bir eklentide güzel olabilir.. mesala tam köşedeyken kamera dondugunde duvara carpiyorsa direk adamin arkasina geciyo.. o gecis daha yumusak(soft Very Happy) birşekilde olabilirse belki daha hoş olabilir...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 2:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok hoş cidden bittim yani çok büyük bir zevkle geziniyorum haritada
Alıntı:
o nebiçim şey ya o texture çalıntı o modelide almışsınız bi yerden nebiçim oyun böyle oyun mu olur
nerede acaba kendisi olsa da yine moral bozsa. Kendi oyunu var mı acaba Very Happy Very Happy Very Happy O deil de stroma 2 yerde kaplama hatası buldum onlara bir el atsan mükemmel olacak bir de adam koşsun biraz be hocam çok yavaş animasyonla hız uyuşmamış. Bu demo'ya 5 üzerinden 4.99 veririrm dediklerimi düzltebilirsen 5 üzerinden 6 olacak Very Happy tebrikler aynen devam
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
traubleman



Kayıt: Apr 12, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 4:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ben 5 üzerinden 1 veririm bu demoya..
garifk diye bişey yok her yer kutu kutu pense gibi bişey..
garikte bazı dalgalanmalar oluyor
modelin haraket hızı çok fazla
ve önce yürüme ile başlayıp sonra hızlanarak koşma olmalı ivmelenme yani..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
DoganBir



Kayıt: Mar 24, 2003
Mesajlar: 305
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 6:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

demo güzel tebrik ederim. Traubleman bir gün inşallah seninde bir demonu görürüz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 7:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
ben 5 üzerinden 1 veririm bu demoya..
garifk diye bişey yok her yer kutu kutu pense gibi bişey..
garikte bazı dalgalanmalar oluyor
modelin haraket hızı çok fazla
ve önce yürüme ile başlayıp sonra hızlanarak koşma olmalı ivmelenme yani..
ya sen başlığı okumaz mısın? KAMERA DEMOSU yazıyor grafik ve ya hareket değil ayrıca kendine ait bir projen yoksa bu proje ile kafa kafaya gelecek hiç konuşma. Akyalcingames 1 sen 2 ne bu ya.

Bozma moralini Stroma süper olmuş harita da güzel kaplamaları düzelt gerisi ok süpersin aynen devam.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
SoulOfSilent



Kayıt: Oct 05, 2004
Mesajlar: 480
Nereden: /dev/null

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 7:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Deja-Vu Laughing

neyse konuya dönelim gerçekten güzel olmuş ancak açıkcası ben eskisinden fazla bi fark bulamadım. özellikle kamera modelin arkasına gelince sağ omzun üzerinde durması güzel olmuş tebrik ederim. başarıların devamı Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
3ddreams



Kayıt: Nov 28, 2003
Mesajlar: 352
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 8:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Demo güzel olmuşta sanki birincisi ile hemen hemen aynı. Burada kameradan konuşacak olursak karakteri duvara yasladığımızda kameranın sağ omuza gelmesi dışında bir eğişiklik olmamış galiba. Karakteri yönlendirirken ani sapmalar çok can sıkcı. Yumuşak dönüşler de oldu mu kamera olayı bitti sayılır. Ancak şu hali ile bir oyunda kullanılamaz. Demo çok karanlık olmuş. Monitörün ışığını sonuna kadar açmama ramen hala çok karanlık gözüküyor. Daha iyi lacak inşallah.

Kolay gelsin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
harzememo



Kayıt: May 03, 2004
Mesajlar: 270

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 8:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

evet eskisinden pek farkı yok gibi görünüyor ama bunun performansı daha iyi gibi geldi bana, 400 civarında genelde fps. bu arada FPS yi de font ile ekrana yazdırsanız iyi olur..
modelin dönüşü için umarım güzel bişeyler düşünüyorsunuzdur çünkü epey amatör gösteriyor, bir de kamera sistemi esnek mi? yani bikaç değişiklik ile FPS şekline gelebilecek mi? motorda hazır kamera pozisyon scriptleri var mı?
pek laf söylenecek açık yok gibi ama tabii daha yolu çok.. öncelikli olarak güzel bir harita ve model formatı ayarlamanız lazım.. sonra gölge, efekt, particle engine, network, fizik, collision.. bla bla.. sonu gelmez yaw bu işlerin.. umarım pişman olmasın hazır motor kullanmadığına..

bir de motor pek çok kişi gibi laf olsun giye yazılmıyordur umarım. yani oyun düşünülmüyor ise sonunda pek biteceğini sanmam. varsa proje ne zaman tanıtılacak? (gerçi bana göstermiştin bikaç ss ama hatırladığım kadarı ile hazır motor dan idi onlar)
www.mikrop.gen.tr de şu yazıyor:
Alıntı:
This is the placeholder for domain mikrop.gen.tr. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.
tam açıldı derken gene gitti site... umarım uzun sürmez..

Kolay gelsin, başarılar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 9:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Merhaba,
öncelikle sanırım şunu belirtmem gerekiyor: bunu tek başıma yapmadım, hatta benden fazla diğer programcı arkadaşlarım çalıştı. yani takdir ederken onları da unutmazsanız ben de mahcup olmam. sonuçta takımız. ki zaten her yerde "mikrop team" ismi geçer, tek başına bu tarz bir konuda çalışmak moral bozucu/zevksiz/tatsız bir durum. Harzemin de dediği gibi pek çok konu var, bunların altından kalkmak için 4 programmer + 2 modelist + 1 mapper + 1 grafiker +1 webmaster çalışıyoruz. umarım Allah'ın izni ile sonuç da alacağız.

dediğim gibi formatlar ile ilgili araştırma sürüyor, işe yaramayan yeni format yapmak çok kolay ve gereksiz. İskeletli bir sistem kullanmayı planlıyoruz md3 de olabilir.. yakın zamanda bu tarz konular netlik kazanacaktır. o zaman konuşmak daha iyi olur.
model dönüşleri anim eksikliğinden kaynaklanıyor biraz, model formatı değişince hitman oyununa benzer şekilde yapmayı düşünüyoruz. yani önce başını çevirecek ve fare daha da ilerler ise 90 derece sağa dönecek, kayma olmayacak.

projeye gelince, şu an için değişebilir pek çok unsur barındırdığı için açıklamamam sanırım daha yerinde. yakın zamanda netlik kazanınca siteden takip edilebilinecek. site demişken, site ne yazık ki "yine" yenilenecek. yeni sitede epey değişiklik olacak, tabii biz de en kısa zmanda açılmasını istiyoruz ama işte güzenli ve sağlam bir sistem kurmak zaman alabilir.
FPS yi pek dikakte almıyoruz şu an, zira şu an için iyi bir gösterge değil. -olursa- ilerki demolarda ekrana yazdırırız...

ve kimse traubleman e kızmasın, o tarz fikirleri de bilmemiz lazım. varsa "kötü" diyecek lütfen "nedeni" ve mümkünse "çözüm önerisi" ile yazsın. ve lütfen kimse de baskı yapmasın bu konuda. aksi halde ancak kendimize güzel birşey çıkar. (zaten 2 kötü eleştiri ile dağılacak olsaydık şimdiye kum olurduk)

biliyorum uzun mesaj oldu ama bir duyuru yapmak istiyorum; takımda çalışmak, projede görev almak, yardım etmek isteyenler benimle veya diğer takım elemanları ile görüşebilir.. tecrübeli kaplama tasarımcısı, network programcısı ve mapper arıyoruz.

tekrar takım adına teşekkür ederim.
+-+-+-+-
STR
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Serkan



Kayıt: Mar 29, 2003
Mesajlar: 54
Nereden: bileyim?

MesajTarih: Fri Jan 07, 2005 10:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Gerçekten güzel olmuş yalnız karakter çok yavaş gidiyor bence?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sat Jan 08, 2005 2:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel olmuş tebrikler. Evet dönüşlerde biraz yavaşlama gibi bir denetim gerekiyor. Yoksa adamın belli bir süre sonra başı dönebiliyor. Smile Aslında bir bakıma hızlı döndüğü için oynanabilirliği de arttırabilir(Çeviklik).

Çalışmalarınızda başarılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Caner_



Kayıt: Jan 03, 2005
Mesajlar: 2

MesajTarih: Sat Jan 08, 2005 6:52 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

madprogrammer demiş ki:
Çok hoş cidden bittim yani çok büyük bir zevkle geziniyorum haritada
Alıntı:
o nebiçim şey ya o texture çalıntı o modelide almışsınız bi yerden nebiçim oyun böyle oyun mu olur
nerede acaba kendisi olsa da yine moral bozsa. Kendi oyunu var mı acaba Very Happy Very Happy Very Happy

Böyle bir gerekçe olamaz, çalıntı(burada bahsi geçen oyundan bahsetmiyorum daha incelemedim.) kodlar ve/veya doku vs. ile oyun hazırlanmasının gerekçesi olamaz. Kaldı ki eleştirmek için oyun hazırlamak şart değil, oyunlarla ilgili biraz(dikkatini çekiyorum biraz) bilgi sahibi olması yeterli. Çünkü bu oyunu -sadece-yapımcılar değil oyuncularda oynayacak. Ancak şunuda belirtmek isterim bir oyunun(en azından ciddi bir oyunun) demosunda hazırlayan şahıs veya kuruluşa atıfta bulunmak şartıyla herkese açık olan kaynak kullanılabilir. Ancak sadece demoda. Elbette bu benim görüşümdür.
Eğer böyle bir durum varsa yapımcılara kaynakları(kod, doku, model vs.) hazırlayan şahıs veya kuruluşları açıklamasını öneririm.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
harzememo



Kayıt: May 03, 2004
Mesajlar: 270

MesajTarih: Sat Jan 08, 2005 12:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

off off, nedir bu ya, canercim ne toysun sen... bari yazılanları iyi oku...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
traubleman



Kayıt: Apr 12, 2004
Mesajlar: 87
Nereden: İstanbul

MesajTarih: Sat Jan 08, 2005 3:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ben en azından programlamada gördüğüm hataları söyledim millet hala
modele takmış ve hala bana laf atılıyor anlaşılmıştırki model şu an için kullanılıyor yani gerçek oyunda kullanılmayacak belkide modellerini alıp kullanmayalım diye yapıyolar bunları...Ama onlar pusunun texture sini kullanıyolar buda değişik bir konu tabi...Bundan bi oyun çıkarmı derseniz ben pek sanmıyorum ama yinede tebrikler başarılar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.232 Saniye