Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Mos2d Oyun Motoru
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Mos2d Oyun Motoru

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Dec 29, 2004 11:58 am    Mesaj konusu: Mos2d Oyun Motoru Alıntıyla Cevap Ver



Mos2d Vedat Meydaneri tarafından geliştirilmiş 2 boyutlu bir grafik kütüphanesidir. Her ne kadar 2 boyutlu oyunları geliştirmeyi kolaylaştırmak için yazılmış olsada, kütüphane görüntü oluşturma için OpenGL kullanıyor. Dolayısıyla günümüz grafik hızlandırıcılarının tüm imkanlarından faydalanılabiliyor.

Bu kütüphane ile 2 boyutlu bir oyun geliştirmek için ihtiyacınız olacak birçok alt seviye sınıfa sahip olacaksınız. Kütüphane Visual C++ kullanılarak oluşturulmuş ve herhangi bir ek kütüphaneye ihtiyaç duymuyor. Direk olarak projenize ekleyip kullanmaya başlayabilirsiniz.

Projenin sayfasından tüm kaynak kodları ve örnek oyunu indirebilirsiniz.
web sayfasına gitmek için tıklayın

Vedat Meydaneri
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
NAMIDER



Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 34

MesajTarih: Wed Dec 29, 2004 12:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Gordugum ilk turkler tarafindan yapilmis bir game engine, tevrikler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Wed Dec 29, 2004 12:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

NAMIDER demiş ki:
Gordugum ilk turkler tarafindan yapilmis bir game engine, tevrikler.

iyide game engine tanımını yanlış biliyorsun sanırım, yazacağın her oyun için zaten bir game engine yazarsın? dolayısıyla ilk değil.

ama çalışma çok başarılı, chenmy'a tebrikler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
NAMIDER



Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 34

MesajTarih: Wed Dec 29, 2004 12:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Acaba bunun bir de Dev-C++ 4.99 projelisini yapsaniz ki compile ettim olmadi. Yada nasil ayarlamam lazim dogru calismasi icin?(glaux,falan ekledim library e)
Duvark oyunun muzigini ve resimlerini hangi program ile yaptiniz?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
MD-C



Kayıt: Feb 26, 2003
Mesajlar: 1258
Nereden: Dünya.Türkiye(54)

MesajTarih: Wed Dec 29, 2004 1:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Alıntı:
Ana menüden Project -> Parameters (Sekme) -> Linker (Yazım Kutusu) -> -lopengl32 -lglu32 -lglaux -lkernel32 -luser32 -lgdi32 -lwinspool -lcomdlg32 -ladvapi32 -lshell32 -lole32 -loleaut32 -luuid -lodbc32 -lodbccp32 -lwinmm


Her kütüphanenin başına -l (tre L) koyuyorsun, bu durumda *.lib eklentisi yapmana gerek yok
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Thu Dec 30, 2004 4:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sagolun arkadaslar..
Vc++6 da kullanim icin:

-ilk once 2DSDKLIB derliyeceksiniz ve bir 2dsdk.lib olusturacaksiniz.

-Daha sonra oyunu derliyip linkler kisminda 2dsdk.lib yer vereceksiniz normalde ben yazdim ama yolu ve diger seyleri siz ayarliyacaksiniz ve LIB klasorune atabilirsiniz veya degisiklik yapacaksaniz PATH i tanimlamaniz gerekecek..


Herkese iyi editlemeler...

sevgiler, saygilar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Ragnor



Kayıt: Jan 26, 2003
Mesajlar: 218
Nereden: Bursa

MesajTarih: Fri Dec 31, 2004 4:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Çok güzel ama kaynak kod isterüüük. Vermezsenüüz kazan ya da hard disk, pc kasası falan kaldırabiliriz..

Biliyorum kötü espiri. Neyse kişisel fikrim bu tarz bir projenin GPL olması projenin çok hızlı gelişmesini sağlar. GPL lisansı konusunda bazı endişelerin varsa gidermeye çalışabilirim.

Evet çok feci bir cümle. Neyse yazdım yazacağımı.

Ragnor yine bildirdi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Ragnor



Kayıt: Jan 26, 2003
Mesajlar: 218
Nereden: Bursa

MesajTarih: Fri Dec 31, 2004 5:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Pardon diyor, özür diliyorum. Birkaç akşam önce okuduğum bir mesajında kaynak kodları vermeyeceğini falan yazmıştın diye hatırlıyordum ve acele ile üsteki mesajı yazdım. Afedersin. Ve açık kaynak kodlu yapma amacından dolayı teşekkür ederim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Günün Resmi Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.131 Saniye