Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 3:34 pm Mesaj konusu: 05 Model Uzay Gemisi |
|
|
(1024*768-yüksek kalite Hangar)
http://www.geocities.com/redeemertr/hangar13.jpg
İlk uzay gemisi tasarımım olduğu için pek de iyi bir sonuç olmadı, texture olayındada iyi sayılmam ama modellemeyle işim biter bitmez photoshop' a derinlemesine inmeyi düşünüyorum. |
|
Başa dön |
|
|
malihsen
Kayıt: Apr 17, 2004 Mesajlar: 328 Nereden: Balıkesir
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 3:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Bu resimlerin hepsini sen mi yaptın şimdi |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 3:40 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel, güzel, Bravo... |
|
Başa dön |
|
|
mentat
Kayıt: Oct 15, 2002 Mesajlar: 528
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 3:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
ilk resim biraz uyduruk olmus, yani sahnenin kendisi, uzay gemileri hos.. yildizlar ozellikle dandik geldi bana, bir de arkadan gelen o isik sanki en soldaki uzay gemisini en cok aydinlatmali. en azindan, en yakindaki kadar aydinlik olmali, golgede degil ki di mi?
ikincisini sevdim, guzel olmus, belki aydinlatmayi genel olarak biraz arttirabilirsin, onca alet edevat iyi secilmiyor.. bi de sahnenin daha baska bi acidan, geniscene halini de yollasana..
bi de bi de, adetten sorulara cevap versen, mesela hangi yazilimla, ne kadar surede yaptin, poligon isik falan nasil, ne, nicun falan..
bi de bi de, anti-malihsen notu; yerde "Sadece Gorevli Personel" yazdigina gore sen mi yaptin diye sormak biraz abes di mi evladim?..
kolay gelsin.. |
|
Başa dön |
|
|
tetanoise
Kayıt: Jan 18, 2003 Mesajlar: 432 Nereden: Ankara
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 4:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
evet ilk resim hakikaten de çok hatalı ama ikinci resim oldukça g
üzel...şahsım adına ikinci resmin tek eksikliği de atmosferden ziyade mekanın ihtişamının belli edilememiş olması...
geniş açılı bir kamera kullanılarak ve kamera da yere yakın tutularak daha uygun bir pespektif bulunulabilir...
bu perspektif sanırım ortorafik (doğru mu diyorum ki?) yada ona çok yakın bir kameradan alınmış...
bunu düzeltirsen sanırım işin ruhunu daha iyi yansıtabilirsin...
ilk işlere göre çok başarılılılar...tebrikler
başarılar ve kolay gelsin |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 4:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
Saolun arkadaşlar...
İlk resmi modeli göstermek amacıyla yapmıştım o yüzden sahne üzerinde fazla durmadım. video-post starfield ancak o kadar yapıyor.
İkinci resimde kanımca ihtişamının belli olmamasının nedeni etrafta insan olmaması İnsanların küçüklüğü boyutları daha iyi ortaya koyardı ama hazır bir insan modelim yok henüz. Bunun dışında sahnede görünmesi gereken yerleri yaptım, belki daha sonra etrafı tamamlayıp başka bir açıdan render alabilirim. Loş ışık ve gri tonları ise bilim kurgularda en sevdiğim tonlardır
Max5 kullanarak 3 günde toplam sanırım 10 saatte falan yaptım. Mesela şu robotu bir iki saat önce 5 dakikada yaptım. Gemi biraz uzun sürmüş olabilir, 20000 kadar polygon var. Aslında resimlerde pek de belli olmayan modellemeden kaynaklanan detay yığınını texture olarak yapsam 500-1000 polygon arasına inebilir. IES Sky + 0.3 multiplier' lı light tracer + 0,5 multiplier gri omni kullandım ışıklandırma için.
Ya etrafta bu tip artwork tarzı şeyleri sevenler varsa irtibat kuralım konuşalım muhabbet edelim falan... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel, güzel, Bravo... (C&P) |
|
Başa dön |
|
|
Sith
Kayıt: Nov 09, 2003 Mesajlar: 659
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:24 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel, güzel, Bravo... (C&P) |
|
Başa dön |
|
|
Comez
Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 64
|
Tarih: Tue Nov 02, 2004 7:30 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel, güzel, Bravo... (C&P)
(iyi birşey herhalde biz de böyle diyelim) |
|
Başa dön |
|
|
serkand
Kayıt: Aug 25, 2003 Mesajlar: 61 Nereden: bileyim?
|
Tarih: Wed Nov 03, 2004 5:35 pm Mesaj konusu: |
|
|
ferit demiş ki: |
Güzel, güzel, Bravo... (C&P) |
aynen |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Wed Nov 03, 2004 7:09 pm Mesaj konusu: |
|
|
Sahneleri güzel hazırlamışın tebrikler.
Benimde uzaya karşı bir sempatim var. Eskiden 3ds max'i
öğrenmeye çalışırken ufak bir animasyon yapmaya başlamıştım
uzayla ilgili de sonra vaz geçtim.1 dk lik kısa bir görüntü.
Oynatmak Divx 5.1.1 codec gerekli.
http://alona.host.sk/uzay.avi |
|
Başa dön |
|
|
gambler
Kayıt: Jan 27, 2003 Mesajlar: 78
|
Tarih: Wed Nov 03, 2004 9:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
+55 |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Thu Nov 04, 2004 12:22 pm Mesaj konusu: |
|
|
3ddreams demiş ki: |
Benimde uzaya karşı bir sempatim var. Eskiden 3ds max'i
öğrenmeye çalışırken ufak bir animasyon yapmaya başlamıştım
uzayla ilgili de sonra vaz geçtim.1 dk lik kısa bir görüntü.
Oynatmak Divx 5.1.1 codec gerekli.
http://alona.host.sk/uzay.avi |
çalışma güzel olmuş.. bu tarz bi kaç şey daha yapsaydın keşke onlarada bakardık.. |
|
Başa dön |
|
|
3ddreams
Kayıt: Nov 28, 2003 Mesajlar: 352 Nereden: İstanbul
|
Tarih: Thu Nov 04, 2004 2:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
www.3ddreams.tk adresinde yaptığım çalışmalardan bazıları var. Eski, yeni karışık. |
|
Başa dön |
|
|
Redeemer
Kayıt: Jun 09, 2004 Mesajlar: 114 Nereden: Vault 13
|
Tarih: Thu Nov 04, 2004 3:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel işler var eline sağlık. Modellemede genel olarak başlangıçta kullandığın bir yöntem var mı? polygon, nurbs ya da spline cage gibin. |
|
Başa dön |
|
|
|