Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - SpellCasters Beta yaklasiyor
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

SpellCasters Beta yaklasiyor
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Mon Nov 01, 2004 11:56 pm    Mesaj konusu: SpellCasters Beta yaklasiyor Alıntıyla Cevap Ver

Oyun hakkinda surekli sorulan sorularida cevaplamaya yonelik son gelismelerden bahsedip ssler vereyim dedim;
Oyunda free ve premium olarak 2 account turu olacak. Free account ile level 10 a kadar olan tum ozellikler kullanilabilecek. Level 10dan sonra free account ile devam edebileceksiniz ve experience kazanip level atlayabileceksiniz ama level 10 uzerindeki ozellikleri kullanamayacaksiniz. Premium accountta ise son levela kadar tum ozellikler kullanilabilecek. Premium account Avaturk Voyager ve Explorer uyeliklerine bagli olacak. (henuz bu sistem hazir degil, ama Hasan Colakoglu ile konu konusulup onay alinmistir! Razz ) Izometrik versiyonun ilk open-betasi ise yaklasik 2-3 hafta icinde baslayacak. Tam tarih veremiyoruz cunku platformdan izometrige gecis sirasinda cikan gozden kacan hatalarin duzeltilmesi bu sureyi uzatabilir. Open-beta sirasinda oyunun yeni ozellikleri hazirlanacak ve bugfixler yapilacak ve bu sure boyunca premium account uygulamasi olmayacagi icin ucretsiz olarak tum levellarin ozellikleri kullanilabilecek.

Oyunda yeni hazirlanan ortamlardan 2 ss;
http://www.inativa.com/spellcasters/cursedtown.jpg
http://www.inativa.com/spellcasters/elvenforest.jpg

Bu arada bu ay SpellCastersin levelda onincelemesi var, orada oyun icerigiyle ilgili daha cok bilgi alabilirsiniz (kasim sayisi, online bolumunde..).
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 12:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

ii çok hızlı gelişioruz arada sırada ben yatıyorum bazen ama olsun olacak okdar Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 12:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bravo diyorum Sith..
Helâl.


(ancak biz oyunyapimi.org sakinleri olarak sınırsız bedava oynama hakkı yani beleş account istiyoruz.. en azından ben istiyorum ehehehehe Smile)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Gord10



Kayıt: Aug 07, 2003
Mesajlar: 357
Nereden: Ankara

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 6:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Tebrikler Smile Ekran görüntülerindeki ortamlar da güzel. Ama karakterlerin grafikleri arkaplanlara göre biraz yabancı duruyor (galiba renkleri filan).
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Comez



Kayıt: Nov 01, 2004
Mesajlar: 64

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 6:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Kızıl saçlı hatun çok çirkin. Gece görsem korkarım. (Aman duymasın yoksa kurbağaya çevirir) Bir de ortam ile üstündeki şeyler(hatun, robot) uyum göstermiyor. Manda yuva yapmış söğüt dalına gibi olmuş.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 6:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Karakterler vektörel çizim arkaplanlar raster olduğundan öyle.. bu özellikle yapıldı, yeni bir teknik denemesi olarak...
(ben ortamda robot göremiyorum? golem olmasın o? Smile )
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Comez



Kayıt: Nov 01, 2004
Mesajlar: 64

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 6:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Demekki uyumsuz diye kimse kullanmadı. O yüzden yeni bir teknik herhalde. Ayrıca bizim mahalledeki golemler hiç öyle değil. Robot golem olmuş o. Kesin bu da yeni bir tekniktir. Daha neler görecez bakalım.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 7:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

taş gibin hatun işte o hatunun altında yatanları benle sith bilio Very Happy sanada bişey beğendiremiyoz sen git araba yarışını yap...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 7:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

comezcim.. bu teknik wonderful worlds diye bir animasyonda kullanılan bir teknik... ayrıca karakter çizimleri hazır değil, motor ve bglerle uğraşmaktayız... ve kurgu tlm kurgusu? bizim kurduğumuz bir kurgu? istersem golemi tavşana benzetirim, kurguda golem diye geçiyorsa yine golemdir Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 7:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tebrikler sith, tebrikler burak..

Çok güzel olmuş..
Vay be oyun nerden nereye geldi diyor insan...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Comez



Kayıt: Nov 01, 2004
Mesajlar: 64

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 7:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Tamam abi anladim.(galiba) Gavurlar boyle animasyon yaptıysa demekki iyi bişeymiş. Ayrıca karar verdim araba yarışını oyunumda arabayı tavşan şeklinde golem sürecek. (fikrini çalmak gibi olmasın)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 7:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yok yok sürsün güzel olur, fikrin tüm haklarını veriyorum sana
(saol feritcim)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 8:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tebrikler çok başarılı bir çalışma ancak ilk resme takıldım sanki karakter suyun üstünde yürüyormuş gibi eğer öyleyse de lütfen gölge hadisesini değiştirin çünkü bir su birikintisi üzerinde ürüyen insanın gölgesi o kadar düzgün olmaz öte yandan süper 2. resme bittim ec çok orjinal ve smooth (içine ettim Türkçe'nin Very Happy ) durmuş aynen devam başarılar

-MaDpRoGrAmMeR-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Nov 02, 2004 9:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Smile ilk resimdeki yer texture u sorunlu.. (dikkat ederseniz koca pixeller gozukuyor Smile ) o halledilecek.. golgeler ise karakterler tamamlandiginda ayarlanacak, yuvarlak degil karakterin seklinde olacaklar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Mon Nov 08, 2004 11:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

su anda yeni zirh ve skinler hazirlanmakta, tamamlandiginda geriye kalan tek sey npc lerin yeni ortamlara uyum saglayacak sekilde yeniden programlanmasi olacak. Yeni zirhlardan biriyle (leather armor) bir ss vereyim;
http://www.gm-project.com/leatherarmor.jpg
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.224 Saniye