Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Foruma renk gelsin
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Foruma renk gelsin
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Takashi



Kayıt: Apr 25, 2003
Mesajlar: 129
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 6:53 pm    Mesaj konusu: Foruma renk gelsin Alıntıyla Cevap Ver



Forumlarda birbirimizi yiyeceimize gelin bu ve benzeri çalışmaları tartışalım, çok ciddi oldu bu be Embarassed

Askerdeyken yaptığım bir çalışmadır kendisi. Askerde çiçek böcek yapacak halimiz yok, ille de tapanca olacak. İyi bir projede kullanmak isteyen olursa sata.. ay verebilirim, ister lowpoly ister high
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 7:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

iyide bab zaten low poly için resmin etrafından gidip bide bevel çakıp textureyide planar aynen kodummu al sana low poly tabanca hiç kasmaya gerek yok 10 dk bile sürmez yapmaq Very Happy ama high yapmışın kasmışın hll...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
mentat



Kayıt: Oct 15, 2002
Mesajlar: 528

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 7:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

gayet guzel (programci elestiriyor, ona gore, kusura bakma sacmalarsam) calisma. metal kisimlarin materyali biraz daha metalik olabilirdi, sanki az parliyor. mat/pastel gibi geldi bana.. bir de kabzanin dibi sanki problemli, anlamadim tam orayi. golge mi yoksa baska bir parca mi? bir de tetigin ustu ve arkasindaki ufak siyah parcaciklar (adi neydi askerde ogrenmistik, pim olabilir mi?) yuzeyle ayni seviyede, 3b hissi sanki kaybolmus. direk orjinalinden texture mu aldin (cehaletimi acik eden soru)

kolay gelsin.. diger calismalarini da gorme dilegiyle mektubuma son veririm Rolling Eyes

muduriyetten not: keske grafik hede hodo forumuna acsaydin, gayet konu ici bence. tasiyamiyorum oraya, bu foruma elleme yetkim yok.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 7:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ellerine sağlık, çok süper olmuş..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 7:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

İşlemesi çok güzel.. tebrikler..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 7:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

sol üsteki orjinal miş ben onuda modelin yandan gorunusu sanmistim 1e1 aynisi olmus resmen tekrar tebrikler.. Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Tesla



Kayıt: Feb 17, 2004
Mesajlar: 245
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 8:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Cok basarili bir calisma, yalniz senin ki biraz daha tombul olmuş.







Kendimle dialogue:

....:: Nerde benim boncuk atan tabancam ::....
....:: Tabanca var da boncuk yok ::....
....:: Neyse koyalim yerine ::....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
TheCotanak



Kayıt: Sep 03, 2003
Mesajlar: 921
Nereden: Istanbul

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 9:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

yukardaki de model bence Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
gambler



Kayıt: Jan 27, 2003
Mesajlar: 78

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 9:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

cota +1
Wink
Bunu bi iltifat olarak alabilirsin... Hatta öle...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
gambler



Kayıt: Jan 27, 2003
Mesajlar: 78

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 9:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

senden birde şöyle güzel bir yaylalar modellemesi istiyoruz. Makinanın başından kalkamıyoruz bari biraz kır bayır görelim...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Takashi



Kayıt: Apr 25, 2003
Mesajlar: 129
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 9:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver




İlginize ve sevginize gayet teşekkürler, kabaca çoğunuzun yorumlarına cevaben şunu diicem: Işıklandırma karmaşasından dolayı metal dokusu hafif kadifemsi görünebilir, ben bunu max default scanline renderer da renderledim, diğer render moturlarında denemedim, zatii bu silaaa elime de aldım baktım parlak deil mat bi metaldir şahsın kendisi, bu biiiiir

Tombul olması yine ışıklandırma daha doğrusu shading den kaynaklı bu ikiiiii

Low poly ile ilgili yorum yapan arka: Sen ööle yap kullan ben isteyene low_poly yapıp göndereyim bu üüüüüç


Resmin saa üst kısmına modeli koyacak kadar yeteneksiz deilim, zira referans resmim yukardadır, bu beeeşşşşşş(beş dedim hadi sazın bakiiim Shocked )

Olsun, yinede saolun, vatan saolsun, sizlerde yapın, kasın, buraya koyun bende bikaç bişey yazayım. Olay programlama mrogramlama olunca susup kalıyos malum Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
Takashi



Kayıt: Apr 25, 2003
Mesajlar: 129
Nereden: Ankara

MesajTarih: Sun Oct 24, 2004 10:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

mentat demiş ki:
.. bir de kabzanin dibi sanki problemli, anlamadim tam orayi. golge mi yoksa baska bir parca mi? bir de tetigin ustu ve arkasindaki ufak siyah parcaciklar (adi neydi askerde ogrenmistik, pim olabilir mi?) yuzeyle ayni seviyede, 3b hissi sanki kaybolmus. direk orjinalinden texture mu aldin (cehaletimi acik eden soru)


Ewet mentat kabza azucuk problemli, Ayrıca cehaletten deil bayaa bi harman dişlediin(tecrübeli demek) belli oluyo, o objeler birer map, daha da fazla kabarmıyo, ancak okadar

Ha bide mentat, sitem olmadıı için sitem ediyorum ortalığa hatta kendime okadar işinb arasında bi site yapamadım, diğer çalışmalarımı bir ara gösteririm
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
akyalcingames



Kayıt: Feb 15, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Konya

MesajTarih: Mon Oct 25, 2004 1:19 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bende aç aç geldi sandım ehueuheue
ne bileyim pek eğlenceli gelmedi hatta ciddi bi olay bu oyun prog ile alakası yok değil...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Mon Oct 25, 2004 12:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bunu tutorial haline getirirmisin?.. adım adım nasıl yapildigini bizde öğrenelim.. gerçi bi tane var adam dökümanlarda ama bu silah farklı yani Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
chenmy1



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 585
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Oct 25, 2004 2:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

cok guzel bir calisma olmus tebrik ederim ...
Bizim oyuna grafiker lazim aslinda ..

Hemen atladim bende Smile
grafikerimiz(2d) var Roadmaster muzik grubumuz var fakat MAX de cizim yapicak elemanimiz eksik bizimle calismak istersen cevabini bekliyorum..

Benim Mos3d engine in 3dsmax 4 icin yazdigim bir Exporteri var..
- Modelleri ve haritalari burdan export ediyoruz..

belki daha once indirip denemissindir.Su an 2 projemiz var yardim edersen cok ii olur aslinda<<<
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Grafik, Modelleme ve Tasarım Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.239 Saniye