Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - Bsp viewer
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

Bsp viewer

 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
HakanNehir



Kayıt: Mar 22, 2004
Mesajlar: 60

MesajTarih: Mon Oct 18, 2004 10:40 am    Mesaj konusu: Bsp viewer Alıntıyla Cevap Ver

merakı olan arkadaşların meraklarını gidermeleri ve bilgi edinmeleri için bir adet bsp viewer ve renderer linki veriyorum. Sitede kaynak kodu da var. Faydalı olabileceğini düşünüyorum. Cool

http://diesel.n5home.net/diesel.zip
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
deniz
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi


Kayıt: Sep 14, 2002
Mesajlar: 838
Nereden: Ankara

MesajTarih: Mon Oct 18, 2004 11:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bu allet güzel bişi, neredeyse q3 grafik motorunun tıpkısının aynısı..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 1:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Half life , counter haritaları gösteren gösterici varmı bsp leri var bu açmıyor? Embarassed Cool
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Wed Oct 20, 2004 6:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

halflife ı dene, çok güzel açıyor hatta içinde dolaşabiliyorsun.. Very Happy
espri bir yana, sanırım worldcraft ile yapılıyordu cs hl haritaları...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
malihsen



Kayıt: Apr 17, 2004
Mesajlar: 328
Nereden: Balıkesir

MesajTarih: Fri Oct 22, 2004 12:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yapılması değil göstermesi? Cool
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Fri Dec 10, 2004 4:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

bu program gene çalışmadı bende bu sefer gfx\2d\bigchars shader hatası veriyo sanırım quake kurulu olması gerekiyor.. ama bende quake yok..

bir bsp viewer arıyorum elimde güzel sade basit bir bsp var ama bikaç yerinde texture eksik. bsp yi render ederken debug txt isimlerini vermiyor ama textureları bulamadigini soyluyor.. bildiginiz bir bsp viewer varmı nerede hangi texture kullandigini gosterebilen. veya içinde olan textureların isimlerini gösteren.... eksik yerleri kendim yamıyacağımda Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Dec 10, 2004 4:44 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

olm zaten BSP viewer diyo quake3 olmadan acilmaz EXE si ama modifiye edersen kodlarsan o zaman istedigin herseyi actirirsin am BSP dahilinde..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
harzememo



Kayıt: May 03, 2004
Mesajlar: 270

MesajTarih: Fri Dec 10, 2004 5:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

mesajı görünce aklıma geldi, bu hitman tarzı yarı açık yarı kapalı mekanda geçen oyunlarda BSP sistemi ne kadar uygun? farklı şeyler mi kullanıyorlar?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
vmeydaneri



Kayıt: Dec 08, 2004
Mesajlar: 583
Nereden: Ankara

MesajTarih: Fri Dec 10, 2004 5:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Yari acik veya kapali olmasi onemli degil kulandigin eleme sistemi onemli portal tarzi bir sistem var ama cok gelismis bir sistem..

Ekran karti bozuktu nesneleri saydam gosteriyordu soyle bir seye tanik oldum ..

Ucagin icindeyim disariya dogru yoneldim ve ucagin ici gozukmeyecek bir duruma geldi ama ekran karti saydam gosterdigi icin ici gozukuyordu ben ne zaman ici gorunmeyek bir pozisyona geldim ucagin icindeki nesnelerin cizimi yapilmadi ..

Yani cok eleme var oyunda hangi sektorun icinde isen orasi ciziliyor ..
Nereyi gorebiliyorsan orasi ciziliyor..

Daha bir cok eleme var ..Boyle birsey yapman icin BSP ye bazi yeni ozellikler eklemen lazim o zaman yapilir arti ..

Haritalarida ona gore cizmen gerekir ..Kocaman buyuk bir sektor var ve diger sektor tam olarak gozukmemeli acik ve kapali mekan olsun..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.177 Saniye