Ana Menü
· Ana Sayfa
· Dosyalar
· Dökümanlar
· Forum
· Günün Resmi
· Haber Arşivi
· WWW Linkleri
· Üye Listesi

     Forumlar

 strncpy ve strncpy_s
 Konu adi : Borland c++ Builder ile Amiral Batti
 Rady10 - YerliOyun
 Kabusta Kaybolmak
 Konsol da programı bekletmek
 Oyun programlama icin hangi programlama dilli ?
 flash! şanlıurfa bilgisayar oyununda(no rapid)
 Sevgilim Olur musun?
 Directx'e başlamak isteyenler bi bakın
 PSP programlama
 Flash tan php
 Bilgisyr oyunu yapmam için üniverstde hangi bölüme girmeliym
 www.arshiv.gen.ms
 Cimg.h ilgilenenler icin
 müttefik oyunu

Konu Disi
 Emraah
 Yeni sitemiz açıldı
 Kalp krizi durumunda ne yapılmalı?
 Oyun sektöründe hangi görevde çalışmak isterdiniz?
 Takım arkadaşı sorunu
 msn de renklı nıck
 pc hata veriyor ! YARDIM!!
 Gülmek isteyenler Buraya
 İnanılmaz hl 2 modu görüntüsü
 Computer Languages History

[ Forumlara Git ]


oyunyapimi.org: Forums

www.oyunyapimi.org :: Başlığı Görüntüle - SpellCasters - İzometrik motor videosu...
 SSSSSS   AramaArama   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   ProfilProfil   LoginLogin 

SpellCasters - İzometrik motor videosu...
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 3:31 pm    Mesaj konusu: SpellCasters - İzometrik motor videosu... Alıntıyla Cevap Ver

Dün gece basitce bir capture almıştım north castleda yürürken Smile Oyunun yeni izometrik motorunu tanıtmak, öneriler ve eleştiriler almak için buraya koymayı uygun gördüm,
www.nuino.com/tlm/northcastle.rar
yorumları bekliyorum Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
burak575



Kayıt: Jul 08, 2004
Mesajlar: 162
Nereden: Kocaeli

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 6:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

du bakiim okadar kastık bakalım nasıl olmuş Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
ferit



Kayıt: Oct 17, 2003
Mesajlar: 1403
Nereden: Jandarma

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 7:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

çok güzel olmuş.. ben çok beğendim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
WhiteTiger



Kayıt: Jun 20, 2003
Mesajlar: 136

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 7:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Guzel olmus elinize saglik. Karakter biraz daha arkaplanla uyumlu olsa daha guzel olur.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Redeemer



Kayıt: Jun 09, 2004
Mesajlar: 114
Nereden: Vault 13

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 7:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel olmuş beyler elinize sağlık.
Ben tam olarak bir şeyi algılayamadım, motor 3 boyutlu mu yoksa yer yüzü arka plan resmi olarak mı duruyor? 3 boyutlu ise güzel de arka plan resim ise daha detaylı olabilir.
Grafikler güzel bir atmosfer yaratmış, single playerı olsa da oynasak dedirtiyor yani Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör MSN Messenger
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 7:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

WhiteTiger demiş ki:
Guzel olmus elinize saglik. Karakter biraz daha arkaplanla uyumlu olsa daha guzel olur.

aslinda tam istedigimiz gibi uydu, sadece farkli bir teknik oldugundan goze carpiyor olabilir...

Trailerini (kesin fan yapimi birsey, guzel olmamis trailer..) bu linkten;
http://www.pathedistribution.com/videos/wonderful%20day/wonderful%20day.wmv
izleyebileceginiz Wonderfull Days denen 3d uzerine 2d el cizimi karakterlerle hazirlanmis superotesi animasyondan esinlendik grafik konusunda...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 7:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Redeemer demiş ki:
Güzel olmuş beyler elinize sağlık.
Ben tam olarak bir şeyi algılayamadım, motor 3 boyutlu mu yoksa yer yüzü arka plan resmi olarak mı duruyor? 3 boyutlu ise güzel de arka plan resim ise daha detaylı olabilir.
Grafikler güzel bir atmosfer yaratmış, single playerı olsa da oynasak dedirtiyor yani Smile

grafikler prerendered. yani kisa bir surede anca bu kadar oldu, bence gayette guzel oldu... daha sonra tekrar gozden gecirilebilirler, yani zaten tamamlanmadi... daha dukkan tabelalari var, dukkanlarin icindeki itemlar falan var...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 9:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

eh haklısın sende uğraş babam uğraş Laughing neyse ben şeyi soracam pre-rendered demiştin peki hangi programı kullanıyorsunuz. klasik 3dsmax-grafiker ilişkisi mi Laughing yoksa paint-programcı ilişkisi mi yoksa başka birşey mi başarılar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 9:57 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ortam grafiklerini Burak575 3dmax ile hazirlamakta.
Karakterler ise ilk 3dmaxde yuzeysel olarak modellenip animasyonlari hazirlaniyor, sonra ben onlari vektorel olarak yeniden ciziyorum Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
madprogrammer



Kayıt: Jun 10, 2004
Mesajlar: 290
Nereden: İstanbul // Üsküdar

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 10:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

cevap için sağol bu arada videoyu izler izlemez karakterin neden göze battığını anladım. çünkü karakter cel-shading yani 1d texturela kaplanmış bildiğimiz üzere nehe'de bir kod var bunla ilgili ancak oradan o modelin formatını kestirmek mümkün değil bu kodu mümkünse paylaşsanız bir de makinanızda ciddi bir fps sorunu var bence ping gayet iyi ancak fps'ye aynı şeyi söyleyemeyeceğim bence motora bir çekidüzen verin pre-rendered 'da bu kadar kasıyorsa bir makina Allah sonumuzu hayır etsin Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Tue Oct 12, 2004 11:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Smile kasis makinadan degilki? Smile video capture yaparken fps dustu tabikide epey.. yoksa download etmeniz mumkun olmazdi Smile
bide karakter icin kodlari istemissin, yanliz belki sasiracaksin ama oyun macromedia flash ile hazirlanmakta, mumkun olabilen her ortamdan oyuna baglanilabilmesi amacimiz yuzunden... yani o karakter direk flashde symbol olarak cizilmis birsey, ortam grafiklerinden farkli olarak Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
szE8



Kayıt: Jul 25, 2004
Mesajlar: 26

MesajTarih: Wed Oct 13, 2004 1:45 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

oyun super abi. soylenecek fazla soz yok. grafiklerde cok iyi. iyi ekip iyi is.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör
Sith



Kayıt: Nov 09, 2003
Mesajlar: 659

MesajTarih: Wed Oct 13, 2004 10:17 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Smile saol.
oyun hakkinda daha onceden bilgisi bulunmayanlar icin hatirlatayim;
Oyun bir Mmorpg. Su anda eski 2d motorlu versiyonu ile open-betaya diger oyuncular ile www.thelastmage.com dan katilabiliniyor (serverda su anda problem var bu haftaici duzelecek...) yani oyun zaten hazir oldugu icin, sadece izometrik motorun tamamlanmasi ve dunyanin ona gore tekrar duzenlenmesi gerekiyor, bu yuzden 1 ay icinde beta versiyonu tamamlanip, su anki open-betaya bununla devam edilmesi planlaniyor..
Yani demek istedigim; oynamak icin cok beklemeyeceksiniz Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
stroma



Kayıt: Mar 31, 2003
Mesajlar: 169

MesajTarih: Wed Oct 13, 2004 12:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

çok güzel olmuş elinize sağlık, (-afiyet olsun Smile ) başarılar...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder MSN Messenger
tetanoise



Kayıt: Jan 18, 2003
Mesajlar: 432
Nereden: Ankara

MesajTarih: Wed Oct 13, 2004 1:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Bende dün gece bakabildim...
oldukça güzel görünüyor...
tek gözüme batan karakterin binalara girdiği sırada oyunda birkaç saniyelik bir yavaşlama olmasıydı...
sanıyorum bu da oda içlerinin ayrıca renderlanıp o sırada üstüste bindsiriliyor olmasından kaynaklanıyor (yanılıyor da olabilirim tabii).
Animasyon tarzı ve genel renk tonlaması hiç fena değil. yani eski gördüğümüz grafiklere göre şuanki grafikler arasında büyük kalite farkı var...
tebrik ediyorum, çalıştığınız belli oluyor Wink
ama daha Wonderfull Days'a 40M fırın ekmek lazım Very Happy
başarılar, ellerinize sağlık
Başa dön
Kullanıcı profilini gör E-Posta'yı gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.oyunyapimi.org Forum Ana Sayfası -> Duyurular Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB 2.x.x © 200x phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
Türkçe Düzenleme: Alexis Canver
Version 2.x.x of PHP-Nuke Port by Tom Nitzschner © 200x www.toms-home.com




Web site powered by PHP-Nuke
Web site engine\'s code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.336 Saniye