Önceki başlık :: Sonraki başlık |
Yazar |
Mesaj |
yasingulderen
Kayıt: Oct 02, 2004 Mesajlar: 53
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:06 pm Mesaj konusu: 17 Ağustos (Adventure PC GAME) |
|
|
Evet arkadaşlar şu anda yapımı sürmekte olan ve oldukça yol kat ettiğimiz 17 Ağustos isimli oyunla ilgili bilgi edinmek isterseniz kısa bir süreliğine kullandığımı www.17agustos.com.tr.tc adresini ziyaret edebilirsiniz. Oyunumuz bir Pre Render Click Point Adventure |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:17 pm Mesaj konusu: Re: 17 Ağustos (Adventure PC GAME) |
|
|
yasingulderen demiş ki: |
...Pre Render Click Point Adventure |
Türkçe'si nedir bunun? |
|
Başa dön |
|
|
stroma
Kayıt: Mar 31, 2003 Mesajlar: 169
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:33 pm Mesaj konusu: sitedekiler |
|
|
Siteye giremeyen, girmek istemeyen olursa diye sitedekileri yaziim:
Alıntı: |
OYUNUN KONUSU:
17 Ağustos 1999 yılında çok büyük bir deprem olur... Bu deprem sonrası Murat birçok yakınını kaybeder. Ve aradan seneler geçmektedir, geçen bu senelerde 2004 yılına gelene kadar bir çok esrarengiz cinayet işlenmiştir... Bu olaylar olurken Murat evlenip mutlu bir hayat sürmektedir... Ama seri katil Murat' ın da eşi Bahar' ı kendisine kurban seçmiştir. Murat daha önce bir çok yakınını kaybetmişti artık bir sevdiğini kaybetmeye tahmülü yoktu. Murat' ın eşi Bahar, tam 17 Ağustos 2004 tarihinde ortadan kaybolmuştur. Bu tarihler arasındaki büyük sır perdesini çözüp, kaldırmakta size düşmektedir...
Bilgi:
Oyunumuz bir FPS Point&Click Adventure türü oyundur. Oyunda mekanlar 3D olarak tasarlanarak, tamamen profesyonel bir şekilde seslendirilmeleri de yapılmaktadır. Oyunda genel olarak bir çok bulmaca ve ipuçları olacaktır. Oyunumuzda 3D ara animasyonlar ile görsellik mümkün olduğunca üst seviyede tutulmaya çalışılmaktadır...
Oyunla ilgili her türlü öneri, eleştiri vs için yasingulderen@hotmail.com' a mail atabilşirsiniz.
|
başarılar.... |
|
Başa dön |
|
|
MD-C
Kayıt: Feb 26, 2003 Mesajlar: 1258 Nereden: Dünya.Türkiye(54)
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:36 pm Mesaj konusu: |
|
|
Shadow Volume ve Lightmap var sanırım ama lightmap olayı biraz sorunlu gibi? Ama sonuçta güzel resimler güzel bir proje... |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
Isiklandirma bayaga kotu bence. Gerci kalitesini dusurduk screenshotlarin dediniz ama gercek halide boyle step gorunumluyse lightmaplara fazla gamma uygulamayin derim. Demonuzu bekliyoruz. Basarilar... |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:41 pm Mesaj konusu: |
|
|
MD-C demiş ki: |
Shadow Volume ve Lightmap var sanırım ama lightmap olayı biraz sorunlu gibi? Ama sonuçta güzel resimler güzel bir proje... |
Bence shadow volume yok. Sadece tek isik kaynagi kullanip cok parlak yapip bi de ambient lighting kullanmayinca lightmaplar boyle oluyor. Ayrica shadow volume kullansalardi lightmaplara ne gerek? Eger oyunun turunu dogru anladiysam bu ture en iyi lightmapli goruntuler gider. Shadow volume (ya da asil ismiyle volumetric shadow) bu oyuna fazla kacar. Bosuna makineyi kasar. Bence gammayi biraz kissalar sorun yok gibi. |
|
Başa dön |
|
|
yasingulderen
Kayıt: Oct 02, 2004 Mesajlar: 53
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 8:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
Arkadaşlar o arkadaşın ekledi 2 Screen Shoot tan bir tanesi eskiye aiit yani ilk screen shoot oyundan alındı yeniden dizayn edildi. |
|
Başa dön |
|
|
mentat
Kayıt: Oct 15, 2002 Mesajlar: 528
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 9:45 pm Mesaj konusu: |
|
|
prerendered diyor, siz lightmap diyorsunuz..
bu arada evinde turk bayragini cerceveleyip duvara asan kac kisi var cok merak ediyorum.. |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 9:49 pm Mesaj konusu: |
|
|
Iyi de prerendered sahne bir BSP den de olusmus olamaz mi? |
|
Başa dön |
|
|
OsmanTuran
Kayıt: Apr 09, 2004 Mesajlar: 210 Nereden: Mersin - K.Maraş gel-git halinde
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 9:56 pm Mesaj konusu: |
|
|
Neysa mentat yemiyelim birbirimizi aksam aksam Her iki durumda da demek istedigim sey ayni. Gamma degeri cok yuksek. Ayrica tek ve parlak bir isik kullandiklari icin ortam outdoor bir sahneyi animsatirken sahnenin kendisi indoor. Yani bir uyumsuzluk meselesi. Ila tek isik kaynagi olacaksa Max de falan modelliyorsaniz radiosity kullanarak sahne render edilebilinir. Bu sayede daha hos bir goruntu elde edilebilinir. |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 10:07 pm Mesaj konusu: |
|
|
Neden bahsediyorsunuz?
Bu 3dsmax den render edilmis bir sahne deil mi?
Bunlarin hicbiri dinamik deil. Tahminimce boyle bir suru render edilmis oda olacak. Resim degistirerek ilerlenecek. |
|
Başa dön |
|
|
WhiteTiger
Kayıt: Jun 20, 2003 Mesajlar: 136
|
Tarih: Sun Oct 03, 2004 11:57 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ayrica hicbir Turk, bu oyunu icinde Turk bayragi ve ebru sanati desenli hali var diye gozunde yaslarla oynamaz. |
|
Başa dön |
|
|
Takashi
Kayıt: Apr 25, 2003 Mesajlar: 129 Nereden: Ankara
|
Tarih: Mon Oct 04, 2004 12:25 am Mesaj konusu: |
|
|
Yasin Gülderen: "Yapımcı Editör, Programcı, 3D Grafiker, 2D Grafiker,Web Desining"
Brawo ve Başarılar... |
|
Başa dön |
|
|
ferit
Kayıt: Oct 17, 2003 Mesajlar: 1403 Nereden: Jandarma
|
Tarih: Mon Oct 04, 2004 9:21 am Mesaj konusu: |
|
|
bu web sayfasi hazir template mi ? (umarım öyledir..)
bende ilk gordugumde kendilerine ait birşey sanmistim aedondakilerin..
http://www.aedongames.com/defaulttr.asp
yoksa butun pre rendered oyunlarin tasarimlari boyle olcak diye bir kural mi var?
yoksa bu büyük bir ahlaksizlik mi? kim kimden çalmış?
tabi bu son iki var sayım ilk varsayım doğruysa geçersiz olucaktır. |
|
Başa dön |
|
|
yasingulderen
Kayıt: Oct 02, 2004 Mesajlar: 53
|
Tarih: Mon Oct 04, 2004 11:28 am Mesaj konusu: |
|
|
Bir arkadaşımız evinde çerceveli Türk bayrağı olan kaç kişi var demiş! Bende bu zamana kadar kaç eve girdin diyorum 80 milyom nüfuslu ülkemizde! Sonra kimsenin Gözü yaşlı bir şekilde oynamasına gerek yok!Evet oyunumuz pre render! Site işi ise bizimle Aedon arasında bişey! Sanırım hepinizin msjnı cevaplamış oldum.
Teşekkürler. |
|
Başa dön |
|
|
|